• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motovelhot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goof
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
1.6 tein tilauksen ja koska ei kuulunut mitään tilausvahvistusta pyynnöstä huolimatta, niin eilen peruin tilaukseni ja tilasin suoraan Louikselta.
Toivottavasti kamat alta kahden viikon hyppysissä. Visalla vingutin, koska tossa etukäteismaksussa/laskussa menee aina oma aikansa.

Ilmoittaako Motovelhot kun kama tulee perille. Tilauksen tein paikanpäällä noin kuukausi sitten. Sähköpostiin he eivät vastaa (oma kokemus + täältä luettu), puhelimella en ole vielä viitsinyt ei-tärkeää tarviketta kysyä.

Annetaan välillä vähän ruusujakin vaihdoin pyörän Kotariin ei tietenkään löytynyt siihen Öljyn suodattimia hyllystä johon tuli vastaus että ei se mitään hommaan niitä suodattimia nyt löytyy Kotariinkin suodattimia ja vielä suoraan hyllystä jatkossakin eli kyllä toi on minun mielestä hyvää palvelua
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
koittakaa jaksaa kuunnella kaikenlaista palautetta ikinä ei voi kaikki ihmiset olla tyytyväisiä...
062802moto_prv.gif

Noniin, nyt kun shoppikin on suljettu niin olisi kiva tietää meinaako welhot toimittaa vielä sisässä olevat tilaukset tänä kesänä, nyt tilaus ollut 4vko sisällä...
crazy.gif

Nyt lähen juhannukseksi reissuun niin olisi ollut kiva saada kamat ennen tota....No pitää vielä jaksaa odotella....

En jaksanut lukea kaikkia kommentteja mutta tässä minulta.

Velhojen porukka on aloittamassa bisnestänsä. Se ei ole helppo harrastus. Isoja munimisia ja myöhästymisiä on vaikea kenenkään hyväksyä. Niistä huolimatta ehdotan kärsivällisyyttä ja yhteismieltä. Annetaan velhoille riittävän kauan tilaisuus yrittää ja korjata mitä korjata täytyy. Olen pelannut vain Lassen kanssa ja asenteen puolesta kaikki sivupisteetkin. Kyllä mies yrittää palvella. Toi vielä tilauksen mammelin työpaikalle tässä taannoin.

Siis kärsivällisyyttä. Jokainen meistä munii ja erehtyy joskus.
Se meistä esille ja kertomaan, joka on ihan täydellinen ja erehtymätön.

En ole osakas eikä tämä ole maksettu tai muukaan mainos.

veryangry.gif
seitsemän viikkoo tuli eilen täyteen odottelua...olisin jo ostanut tällä välillä muualta, mut ei viittis kaksia kamoja omistaa,jos sieltä joku kaunis syyspäivä tuleekin paketti (ei ole tullut minkäänlaista vastausta kysymykseen) tää on niinku patti tilanne...kiitosta vaan velhot, tässäkö tää kesä nyt menee odotellessa!!?

Velhojen sivuilla on näköjään uusi uutisosio (http://www.motovelhot.fi/uutiset.php), joka tietää kertoa että shoppi olisi toistaiseksi suljettu...
Varmaan tarkoittavat tuolla sitä, että tilauksia eivät ota nyt enää vastaan suuren kuormituksen takia ja yrittävät päästä taas jaloilleen tilausten kanssa?

Jos niitä tilauksia jo kerran lähetellään niin eikös sieltä voisi omansa tulla jo hakemaan?

Kerran olen tilannut ja kesti kyllä tavarantoimitus luvatusta, mutta jos se ny viikko/pari viivästy niin tilaus viivästy omalta osaltani 2 kuukautta, joten ei voi syyttää kuin itseään
biggrin.gif

Muuten positiivinen maku kokonaisuutena ja tulen kyllä tilaamaan toistekkin
wink.gif

Eipä sitten ikinä tullut kamoja eikä mitään ilmoitusta edes että tavara olisi ollut loppu tms... Tilauksen tein toukokuun loppupuolella....Ostimpa sitten kamat kesällä jo silti muualta......

Oma korteni tähän kekoon.
Ymmärrän harmistukset kun tavaraa eikä tietoa ei tule. Yrittäminen ei ole helppo harrastus. Velhojen alalla ei helppo todellakaan. Kun luette shopin toimituksista aiheutuneita viestejä, harmistus siellä ollut samanlaista. Vähissä tarpeissani olen saanut Motovelhoilta hyvää palvelua. Lähinnä Lasselta, jonka kanssa siellä olen ollut tekemisissä. Tiedän kavereitä, jotka ovat odottamiseen kyllästyneet.

Yritetään auttaa kavereita ja ostetaan heiltä mikä voidaan. maristaan vähän, mutta yritetään olla kasaamatta hirmu paineita. Kyllä se siitä vielä. Onhan se omaa porukkaa. Sama shoppariin nähden.

wink.gif

Itse en voi antaa kuin kehuja kyseiselle puulaakille. Tilasin ketjut&rattaat tiistaina ja lupasivat laittaa postiin keskiviikkona, kuten tekivätkin.
Seurantanumeron soitin keskiviikkona, kun unohdin mainita että ilmoittaisivat sen minulle. Tsydeemit olikin paikallaan torstaina eli mielestäni homma toimi. Hoidin asiani puhelimitse koska shoppi on kiinni. Näin homman pitäisi mielestäni toimiakkin.

Kiitoksia vaan pääsin taas vaihteeksi
sport05.gif

En minäkään voi antaa muutakun positiivista ja hyvää palautetta! Loistava palvelua, osat mitä oon tarvinnu on tullu ajallaan! Jopa vähän erikoisemmat! Kiitos Velhoille on tämäkin katutappelija valmistui ajallaan!
bowdown.gif
062802jumpie_prv.gif

Tilasin (joululahjaksi itselleni  
smile_org.gif
) ajovarusteita Velhoilta. Toimitus oli nopeaa ja pikku kömmähdyksen  
tounge.gif
jälkeen Hannika hoiti homman tosi hienosti kotiin.

Kiitokset vielä Hannikalle ystävällisestä palvelusta ja oikein hyvät Joulut + Uudet vuodet koko velhojen porukalle  
062802jumpie_prv.gif

Duunailen itse myyntitehtävissä arvostetun ja suuren tukkufirman palveluksessa, jossa ostetaan omaisuuksien edestä tavaraa ulkomailta.
Täälläkin on jokapäiväistä, ettei se tavara todellakaan kulje kuin ajatus keski-euroopan toimittajilta tänne pohjoisnavalle!
Hässäkkää ja viivästyksiä on tuon tuosta, eikä toimittajien lupauksiin ole läheskään aina luottamista vaan aikataulut mättää.
sad_orig.gif

Joten nalkuttajat muistakaa se, että jos kohtuuhinnoin yrittää pieniä määriä muutenkin marginaalista tuontitavaraa täällä myydä, niin se tehtävä ei todellakaan ole helppo!
Asiaa korjaisi paljolti se, että ostaja/tilaaja osaa laskea tarpeensa hyvissä ajoissa etukäteen, jolloin ongelmiakaan ei synny.

Konkkaan menneet Mp-alan tarvikefirmat kertovat myöskin sen, ettei varastoarvoakaan kannata kovin paisuttaa.
Varsinkin kun monet mallistot vaihtuvat vuosittain ja nykyään useat ostajat käyvät vain kokeilemassa varusteet liikkeissä ja tilaavat sitten ne netistä!
Ja siihen päälle haukutaan vielä Suomalaista myyjää!?

Hattua nostan Velhoille, hyvää palvelua olen aina siellä saanut ja asenne on ollut kohdallaan. Se onkin tärkeintä!
Sijainnillemme emme voi mitään, mutta voimme yrittää pitää alan yrittäjiä hengissä käyttämällä niiden palveluja. Kohtuuhinnoin tietysti.

Hyvää Joulua ja Menestystä Velhoille vuodelle 2005 !

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back