• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MP-Asu vai Sweep

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hiutale
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viime keväänä ostin MP-asun Sportivon,takki ja housut.Vettä ei päästä läpi vaikka ajoin kaatosaateessa Lappeenrannasta Hyvinkäälle.Puku painoi kylläkin ajon jälkeen kuin synti. Menin pesemään takin tänä keväänä kun oli ötököitten jäänteitä niin hitosti.Sitten kesän tultua otin sisävuoren pois, niin takista tuli sellainen läpättäjä,että henkariin sai jäädä roikkumaan. Otsikkoa sivuten,ostin kesällä takiksi Sweepin nahkatakin, johon olen kyllä ollut tyytyväinen.Housut mulla on edelleen MP-asun.Housuja en ole vielä pessyt.Ne polvisuojat kyllä on missä sattuu.

MOIKKA!

Luin tossa uusinta tai edellistä bike lehtee jossa mp-asut
testissä paras asu BMW-asu.
Elikkä mikä kellekkin paras en osaa sanoo...
Meidän perheessä 4 ajaa elikkä, löytyy
MP-asuu, Hanx, Sweep, Icon jne... Kaikki tyytyväisii?

Perheessä Sport, Custom ja 125 CBR joten...

Mieluiten ajaisin uudella BMW K 1300 S ja BMW asu...
mutta kun kaikilla pitää olla jotain niin jostain tingitään
omg.gif

Osta mikä tuntuu parhaalta päällä näyttää hyvältä ja minkä
KUKKARO sallii, mutta muista pukee myös hyvin puvun alle se
ratkaisee kuinka hikoot tai kuinka on kylmä?
cool.gif

MP-Asun Blade2 takki ja Rider-housut ois mun valinta.
Mukavampi sisävuori kuin Sportivassa ja takissa vetoketjulliset tuuletusaukot kainaloissa = toimii lämpimämmälläkin kelillä.
Sweepistä ei mitään käryä.

Kannattaa varmaan käydä testailemassa mikä tuntuu parhaalta.

Mul on Blade2 ja Rider, kesällä ilman vuorta ja luukut auki (kainalot ja selkä) ja kevät/syksy vuorella ja luukut kiinni. Hyvin pitää vettä ja tuulta, polvisuojat piti laitta alempiin taskuihin ku oli liian korkeella, muuten jees.

Onko muuten kehitys mennyt eteenpäin missä määrin tässä suomalaisten tuotteiden osalta? Suurin osa liputtaa Rukkaa tai jotain muuta, sitten tulee MP-Asu, hännän huippuna sitten sweep?
Tänään tuumasin, että puku on vaihdettava. Rukka houkuttais, mutta onko esim. tuo Sweepin cool max mistään kotoisin?
Ensi viikolla pitää saada siis uusi asu.

Tällä hetkellä ainakin nykyisistä valikoimista meikä on valinnut vain Rukkaa enää.
Paras hinta-/laatusuhde ja takuukin on toiminut.

Ekat Sweepin kamat käytössä ja enemmän kuin tyytyväinen.
+Edulliset
+Lämpimät (varsinkin housut. +5 lämpötilassakin riittää lyhkäset kalsarit alle pitkilläkkin matkoille)
+Vesi pysyy ulkopuolella
+Hyvin istuvat (tietty riippuu käyttäjän kropasta)

-Housujen vuoren pintamateriaali hiostava (lämpimällä kelillä pitää olla pitkät kalsarit jalassa)
-Housun vyötärön kaulus saisi olla aavistuksen korkeampi (niin ettei vatsa paina kaulusta alas ja vesi sisään takin ja housun välistä).

Yhdet Rukat olen ostanut jokunen vuosi sitten kun pelkkiä kehuja on vain kuullut. Tuli ensimmäinen vesisade eikä yhdessäkään taskussa ollut kuivia tavaroita ajon jälkeen. Maanantai kappale? Palautin tuotteet, sain rahat takaisin, enkä sen jälkeen ole Rukkaan koskenutkaan.

Viimeksi muokattu:
Back