Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei pahaVoiha vattu tolle vetokoukulle!Mä puhuin nyt kokoputkiston asennuksesta asiantuntevassa moottoripyöräkorjaamossa/huoltoyrityksessä, hyvin yleiseen japanialaisvalmisteiseen sarjatuotantomoottoripyörään.....oonk mää jossain karavaanari voorumissa vai häh?![]()
![]()
![]()
... joo tossa on vielä tosta vetokoukun pistokkeen sähkökytkennästä, josta olit kiinnostunu ...Voiha vattu tolle vetokoukulle!Mä puhuin nyt kokoputkiston asennuksesta asiantuntevassa moottoripyöräkorjaamossa/huoltoyrityksessä, hyvin yleiseen japanialaisvalmisteiseen sarjatuotantomoottoripyörään.....oonk mää jossain karavaanari voorumissa vai häh?![]()
![]()
![]()
Voiha vattu tolle vetokoukulle!Mä puhuin nyt kokoputkiston asennuksesta asiantuntevassa moottoripyöräkorjaamossa/huoltoyrityksessä, hyvin yleiseen japanialaisvalmisteiseen sarjatuotantomoottoripyörään.....oonk mää jossain karavaanari voorumissa vai häh?![]()
![]()
![]()
Eikö se ole reilua kertoa etukäteen, että jokin asia ei sillä kertaa kohtuuehdoilla onnistu? Mites niinpäin, että puretaan vehkeet verstaalle ja sitten aletaan soitella tyyliin "tää tulee ny maksaan joku 600 tai ihan vähä yli" ?Ensimmäisen korjaamon tiskin takana lukee isolla: Tuntiveloitus 67e. Työnjohtaja sanoo: "Ei me sun koukkua asenneta, ei kannata. Tai no, asennetaan mutta tuntihinta on sitten 200e." Kestää koko päivän.
Seuraavassa puljussa sanottiin, että ei onnistu mistään hinnasta. (kyseessä vieläpä pärnänen, joka ei kuitteja kirjoittele!)
Kolmannessa laskettiin ja laskettiin, hinnaksi tuli sama hinta kuin että olisi ostanut koukun heiltä!!! Siis että hinta on sama, riippumatta tuonko koukun mukanani vai en.
Pitää muistaa, että Kehä III sisäpuolella asuu vain hyvätuloisia ihmisiä ja tämä vauraus heijastuu kaikkeen ympärillämme. Asunnot kalliita ja töitäkään ei tarvitse tehdä. Muualla Suomessa tilanne voi olla toinen...
Tuossa syy, miksen ole enää autoja tai mopoja pk-seudulta ostanut. Mopon huoltopaikkaa (Heino) olen pitänyt hyvänä ja heidän palvelujaan käytän jatkossakin. Siellä on palvelussa Asennetta ja sieltä lähtee palvelua saaneena pois. Eikä vituta laskunkaan maksaminen.Täällä kauppias/myyjä/palveluntarjoaja sanelee ehdot kun taas muualla maassa reilusti siis Kehä3 ulkopuolella saa vielä hieroa kauppojakin. Ei se halvin hintakaan aina ole pääkriteeri, pääasia on, että kaupankäynnistä jää hyvä mieli.