Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toihan onkin kattava otanta. Sano vielä että oot puhelinmyyjäEi ikimaailmassa pk-seudulle. Se on vihoviimeinen vaihtoehto. Ihmiset luulevat olevansa jotain jumalia ja niin vaativaisia ja v***umaisia että keiden kanssa nyt olen työssäni joutunut puhelimessa lirkutelemaan.
No ei se tilanne nyt ihan toivoton ole.Pk seudulle olisi muutto syksyllä, tarkemmin iha keskustaan.
Jeps, tuo talonyhtiön piha onkin hyvä jos saa pitää mopoa siellä... Mun entisessä asunnossa oli hyvä, suojaisa "sisäpiha", joten pidin mopoani siinä parkissa, mahdollisimman sivussa kulkutieltä jne.. No yks kaunis päivä kun olin lähdössä ajelulle niin "vanhusarmeija" oli pihalla kukkapenkin kimpussa kun huomasivat mut ja JUOKSIVAT mun luo... (ajttelin että pappoja kiinnostaa mun mopo) no ei tosiaankaan... Alkoi järjetön valitus, että moponi häiritsee asukkaita suunnattomasti, on isot äänet (vakio kuussatanen) ja vie tilaa ja kaikki haluaa pitää autojaankin kohta sisäpihalla... No katoin "monttu auki" valitusta ja selitin, että en usko että kaikkia se häiritsee... Pappalauma alkoi uhkailla häädöllä ja poliisilla.. Sanoin että en olekaan vuokralla asuja vaan omistusasuja, sitten otettiin se poliisi ja isännöitsijä mukaan, että kaikki muut kokevat moponi häiriöksi ja pitää siirtää se kadulle, tapeltuamme jonkun aikaa lähdin menemään...Toihan onkin kattava otanta. Sano vielä että oot puhelinmyyjäEi ikimaailmassa pk-seudulle. Se on vihoviimeinen vaihtoehto. Ihmiset luulevat olevansa jotain jumalia ja niin vaativaisia ja v***umaisia että keiden kanssa nyt olen työssäni joutunut puhelimessa lirkutelemaan.Niille kun joutuu joskus olemaan jopa töykeä.![]()
Tuskin ne peilit siksi puuttuu että ne olisi pöllitty, mutta totta on, että aika riskaabelia on pitää pyörää kadunvarressa. Tosin aika monissa taloyhtiöissä mopon saa sisäpihalle kaltereiden taakse parkkiin, ja siellä sen on hyvä olla![]()
Pk-seutuun kuuluu muutakin kuin Helsingin keskusta. Espoossakin on sellaisia paikkoja aivan asutuksen lähellä, että voisi kuvitella olevansa jossain hevonvitunkuusessa Suomen maaseudulla 30-luvulla.. Ja sitten suuri osa "stadilaisista"=hki, espoo, vantaa on muualta muuttaneita maalaistolloja, kuten minä.Ei ikimaailmassa pk-seudulle. Se on vihoviimeinen vaihtoehto. Ihmiset luulevat olevansa jotain jumalia ja niin vaativaisia ja v***umaisia että keiden kanssa nyt olen työssäni joutunut puhelimessa lirkutelemaan. Parhaimpien mutkapätkien varrella on todella jees asustaa.No offence.![]()
![]()
Miksi sitä kuvitella pitäisi .. riittää kun katsoo ympärilleen .....että voisi kuvitella olevansa jossain hevonvitunkuusessa Suomen maaseudulla 30-luvulla..
Kun tätä luin, niin hyvän matkaa piti lukea ja luulinkin jo, että asuitte... Espoossa kun asuttiin, oli ...