Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niissä on vissiin valmistaja IRIS (googlettamalla FB-rengas tiiviste)Mites noi bilteman ketjut?
Mulla on kyseiset välitykset omassa. Pelkkiä hyviä kokemuksia.Meneeköhän nyt oikeaan ketjuun..
Tonninen gixxeri mankuu myös uusia rattaita+ketjuja..
Vakio rattaat 17/42, meneekö pahasti metsään jos lähtee muuttelemaan 16/44 ? Hyviä tai huonoja kokemuksia kenelläkään?
Suosittelen tätä liikettä![]()
Aika taitava olet jos tommosen saat aikaseks näillä perus mopoketjuilla.(tarvii 115 lenkkisen ketjun.)
Just olin saksanmaalle yhteydessä ja tuohon -1/+2 :seenAika taitava olet jos tommosen saat aikaseks näillä perus mopoketjuilla.(tarvii 115 lenkkisen ketjun.)
Ostat 120 lenkkisen paketin ja otat viis lenkkiä pois?Aika taitava olet jos tommosen saat aikaseks näillä perus mopoketjuilla.(tarvii 115 lenkkisen ketjun.)
Ostat 120 lenkkisen paketin ja otat viis lenkkiä pois?Aika taitava olet jos tommosen saat aikaseks näillä perus mopoketjuilla.(tarvii 115 lenkkisen ketjun.)
Ei toi niin kauheeta taitoa vaadi vai mitä meinasit?
No nyt sä rupeet olemaan jo niin taitava laskeskelija, että sun ehkä kannattaa miettiä ensin; mikä on tommosessa tavallisessa mopoketjussa lenkkien muoto/määrä.115 lenkkiä oli mulle passeli tohon komboon ja säätövaraa jäi molempiin suuntiin.Just olin saksanmaalle yhteydessä ja tuohon -1/+2 :seenAika taitava olet jos tommosen saat aikaseks näillä perus mopoketjuilla.(tarvii 115 lenkkisen ketjun.)
" Jürgen " sanoi että lähettäisi 110 sijasta 112 lenkkisen ??
Eli onko kummiskin liian lyhkänen?![]()
112 saattaa riittää myös mutta varmasti en pysty sanoon![]()
Eli jos sulla oli 120 ketju, niin lyhensit siitä 5poies eli lopputulos 110? (5 niveltä, = 10 linkkiä) ?Ostat 120 lenkkisen paketin ja otat viis lenkkiä pois?Aika taitava olet jos tommosen saat aikaseks näillä perus mopoketjuilla.(tarvii 115 lenkkisen ketjun.)
Katsos! Aina oppii uuttaOstat 120 lenkkisen paketin ja otat viis lenkkiä pois?Aika taitava olet jos tommosen saat aikaseks näillä perus mopoketjuilla.(tarvii 115 lenkkisen ketjun.)
No nyt sä rupeet olemaan jo niin taitava laskeskelija, että sun ehkä kannattaa miettiä ensin; mikä on tommosessa tavallisessa mopoketjussa lenkkien muoto/määrä.115 lenkkiä oli mulle passeli tohon komboon ja säätövaraa jäi molempiin suuntiin.Just olin saksanmaalle yhteydessä ja tuohon -1/+2 :seenAika taitava olet jos tommosen saat aikaseks näillä perus mopoketjuilla.(tarvii 115 lenkkisen ketjun.)
" Jürgen " sanoi että lähettäisi 110 sijasta 112 lenkkisen ??
Eli onko kummiskin liian lyhkänen?![]()
112 saattaa riittää myös mutta varmasti en pysty sanoon![]()
Esim montako lenkkiä näet seuraavassa kuvassa?
![]()
.
Radallakin nuilla on ajettu varmaan kohta 8tkm, tosin koitettu rasvata kohtuu tiuhaan ja pesty ehkä kerran vuodessa bensalla tai dieselillä.