• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mp messujen jatkot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RvaP
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

RvaP

New member
Onko la 31.1 tarkoitus pitää jotkin kekkerit On the Rocksissa niin kuin ennekin vai pitääkö lähteä koti Turkuun jatkamaan fiilistelyä?
blush.gif

Jos ei mitään virallisia kekkereitä saada aikaiseksi niin voisihan sitä silti kokoontua tuonne On the Rocksiin eiks jeh?
Hotelli on ainakin jo varattu et yöksi jäädään mut tylsää se on iltaa huoneessa viettää..
tounge.gif

Mites Tampereen porukka, Hymypoijat huutakaa jotain!
biggrin.gif

Ja kai Helsingistäkin jotain tuttuja viel löytyy? Ja sieltä sun täältä ympäri Suomea..
inlove.gif

Nii ja tuntemattomia kans!
biggrin.gif

Ite ainaki olen nurkilla vkloppuna mut en tiiä et saanko seuruetta (1-3hlö) lähtemään pärräporukan mukaan viel illaks :P

plus en tiiä pääsenkö sinne sisälle

t. juniori  
nixweiss.gif

MC Hymypoika -crew on mestoilla luonnollisesti ja yössä mennään! Viidakkorumpu jyskää..

Ite ainaki olen nurkilla vkloppuna mut en tiiä et saanko seuruetta (1-3hlö) lähtemään pärräporukan mukaan viel illaks :P

t. juniori  
nixweiss.gif
On the rocks on k24, mutta riippuu pokesta ja porukasta pääseekö sisään (kokemusta löytyy kun jääny ulkopuolelle, mutta oon päässy myös sisään)

Onko la 31.1 tarkoitus pitää jotkin kekkerit On the Rocksissa niin kuin ennekin vai pitääkö lähteä koti Turkuun jatkamaan fiilistelyä?  
blush.gif
Tänä vuonna ei messuviikonloppuna ole MotOrg ry:n kokousta - tämä johtuu ihan sääntöteknisestä asiasta. Kevätkokous tulee olemaan näillä näkymin maaliskuussa ja pitopaikka julkistetaan myöhemmin.

Olemme kuitenkin juonineet ideoita messujen jatkobileistä, mutta odotamme vielä OrgShopin vastauksia muutamiin kysymyksiimme - Italo palailee kai tällä viikolla lomilta, joten josko olisimme tuon jälkeen fiksumpia.

Olemme kuitenkin juonineet ideoita messujen jatkobileistä, mutta odotamme vielä OrgShopin vastauksia muutamiin kysymyksiimme - Italo palailee kai tällä viikolla lomilta, joten josko olisimme tuon jälkeen fiksumpia.
Jos toteutuu niin voi olla taas monen tipaton tammikuu kovilla... kun helmikuu alkaa vasta sunnuntaina
biggrin.gif

Jos toteutuu niin voi olla taas monen tipaton tammikuu kovilla... kun helmikuu alkaa vasta sunnuntaina  
biggrin.gif
Niin, voi olla hippasen tunkua tiskillä kun kello lyö kakstöist
biggrin.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
Onko joku tipattomalla?
nixweiss.gif

lookaround_orig.gif

biggrin.gif
biggrin.gif

t. juniori  
nixweiss.gif
On the rocks on k24, mutta riippuu pokesta ja porukasta pääseekö sisään (kokemusta löytyy kun jääny ulkopuolelle, mutta oon päässy myös sisään)
Miten mä olin katsovinaan että sinne olis ollu k23
omg.gif

Mäkin olisin liian nuori. Hui
omg.gif

Mut jos jossain muualla on viralliset jatkot, niin sitten sinne siis...  
033102beer_1_prv.gif

Tipattomat tammikuut on ihan itsensä kiusaamista. Tämäkin tipaton tammikuu (jota tosin aioin viettää "siviilissä" eli duunireissuryypyt sallittuna) kaatui jo ennen loppiaista. Jotenkin vaan kovan pakkasen aikaan on kiva nauttia kylmästä oluesta saunan lämmössä. Ja siitä baariin. Ja ettei olisi off-topicia, niin jatkoille tullaan, jos ne järjestetään...

biggrin.gif
biggrin.gif
Onko joku tipattomalla?
nixweiss.gif

lookaround_orig.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
Vaadin mehua tarjolle  
smile_org.gif

mikäs siinä mehussa,allu,jos on votkoo seassa!
jatkot tarttee järkätä,jos ei muuta niin omat sitte
033102beer_1_prv.gif

Mites on, onko näihin On the rocksin "epävirallisille" jatkoille mahtunut porukka kivutta sisään? Fundeerasin nyt siltä kantilta jotta paljonko .ORG!-porukkaa aikaisempina vuosina on ollut jatkoilla? Mulle kelpaa kyllä muukin ku "roksi" sitäpaitsi enpä ole messujatkoilla aiemmin ollutkaan.

biggrin.gif
biggrin.gif
Onko joku tipattomalla?
nixweiss.gif

lookaround_orig.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
Vasta helmikuussa, ku se on lyhkäsin kuukausi.
Sen lisäksihän jokainen tietysti pitää valkoisen viikon joka kuukausi ja holittoman päivän viikossa.
Mä meen kyllä vieläkin pitemmälle. Mä pidän noiden lisäks tipattoman tunnin joka päivä. Kyllä se kunto näillä ohjeilla kestää.

062802moto_prv.gif

t. juniori  
nixweiss.gif
Miten mä olin katsovinaan että sinne olis ollu k23
omg.gif

Mäkin olisin liian nuori. Hui
omg.gif

Mut jos jossain muualla on viralliset jatkot, niin sitten sinne siis...  
033102beer_1_prv.gif
Rocksin sivujen mukaan ois k23 ja torstai keikoilla k20, jos ei muuta mainittu. Messulauantaille on sivujen mukaan ohjelmassa Jussi 69:n Night of the Vampires.

Jossainhan ne jatkot on pakko pitää, messuilla torstai-sunnuntai. Kehitelkäähän joku hyvä paikka aikaahan on vielä runsaasti
033102beer_1_prv.gif

Back