Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On the rocks on k24, mutta riippuu pokesta ja porukasta pääseekö sisään (kokemusta löytyy kun jääny ulkopuolelle, mutta oon päässy myös sisään)Ite ainaki olen nurkilla vkloppuna mut en tiiä et saanko seuruetta (1-3hlö) lähtemään pärräporukan mukaan viel illaks
plus en tiiä pääsenkö sinne sisälle
t. juniori![]()
Tänä vuonna ei messuviikonloppuna ole MotOrg ry:n kokousta - tämä johtuu ihan sääntöteknisestä asiasta. Kevätkokous tulee olemaan näillä näkymin maaliskuussa ja pitopaikka julkistetaan myöhemmin.Onko la 31.1 tarkoitus pitää jotkin kekkerit On the Rocksissa niin kuin ennekin vai pitääkö lähteä koti Turkuun jatkamaan fiilistelyä?![]()
Jos toteutuu niin voi olla taas monen tipaton tammikuu kovilla... kun helmikuu alkaa vasta sunnuntainaOlemme kuitenkin juonineet ideoita messujen jatkobileistä, mutta odotamme vielä OrgShopin vastauksia muutamiin kysymyksiimme - Italo palailee kai tällä viikolla lomilta, joten josko olisimme tuon jälkeen fiksumpia.
Niin, voi olla hippasen tunkua tiskillä kun kello lyö kakstöistJos toteutuu niin voi olla taas monen tipaton tammikuu kovilla... kun helmikuu alkaa vasta sunnuntainaOlemme kuitenkin juonineet ideoita messujen jatkobileistä, mutta odotamme vielä OrgShopin vastauksia muutamiin kysymyksiimme - Italo palailee kai tällä viikolla lomilta, joten josko olisimme tuon jälkeen fiksumpia.![]()
Onko joku tipattomalla?Niin, voi olla hippasen tunkua tiskillä kun kello lyö kakstöistJos toteutuu niin voi olla taas monen tipaton tammikuu kovilla... kun helmikuu alkaa vasta sunnuntainaOlemme kuitenkin juonineet ideoita messujen jatkobileistä, mutta odotamme vielä OrgShopin vastauksia muutamiin kysymyksiimme - Italo palailee kai tällä viikolla lomilta, joten josko olisimme tuon jälkeen fiksumpia.![]()
![]()
Miten mä olin katsovinaan että sinne olis ollu k23On the rocks on k24, mutta riippuu pokesta ja porukasta pääseekö sisään (kokemusta löytyy kun jääny ulkopuolelle, mutta oon päässy myös sisään)Ite ainaki olen nurkilla vkloppuna mut en tiiä et saanko seuruetta (1-3hlö) lähtemään pärräporukan mukaan viel illaks
t. juniori![]()
Vaadin mehua tarjolleOnko joku tipattomalla?Niin, voi olla hippasen tunkua tiskillä kun kello lyö kakstöistJos toteutuu niin voi olla taas monen tipaton tammikuu kovilla... kun helmikuu alkaa vasta sunnuntainaOlemme kuitenkin juonineet ideoita messujen jatkobileistä, mutta odotamme vielä OrgShopin vastauksia muutamiin kysymyksiimme - Italo palailee kai tällä viikolla lomilta, joten josko olisimme tuon jälkeen fiksumpia.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vasta helmikuussa, ku se on lyhkäsin kuukausi.Onko joku tipattomalla?Niin, voi olla hippasen tunkua tiskillä kun kello lyö kakstöistJos toteutuu niin voi olla taas monen tipaton tammikuu kovilla... kun helmikuu alkaa vasta sunnuntainaOlemme kuitenkin juonineet ideoita messujen jatkobileistä, mutta odotamme vielä OrgShopin vastauksia muutamiin kysymyksiimme - Italo palailee kai tällä viikolla lomilta, joten josko olisimme tuon jälkeen fiksumpia.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Poikamiehenä aattelin koettaa kaksinkertaistaa tipattoman tammikuun. Ensinnä touhutipaton ja toiseksi 'ei tippaakaan pullon pohjalle jätetä'-tipaton.Onko joku tipattomalla?![]()
![]()
Rocksin sivujen mukaan ois k23 ja torstai keikoilla k20, jos ei muuta mainittu. Messulauantaille on sivujen mukaan ohjelmassa Jussi 69:n Night of the Vampires.Miten mä olin katsovinaan että sinne olis ollu k23On the rocks on k24, mutta riippuu pokesta ja porukasta pääseekö sisään (kokemusta löytyy kun jääny ulkopuolelle, mutta oon päässy myös sisään)Ite ainaki olen nurkilla vkloppuna mut en tiiä et saanko seuruetta (1-3hlö) lähtemään pärräporukan mukaan viel illaks
t. juniori![]()
![]()
Mäkin olisin liian nuori. Hui![]()
Mut jos jossain muualla on viralliset jatkot, niin sitten sinne siis...![]()