S.Telvio
New member
sanoi:Uusi kypärä tilattu SCHUBERTH C3 valkoinen
Mihin hintaan C3 lähti matkaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Uusi kypärä tilattu SCHUBERTH C3 valkoinen
Meidän emäntä sai mukaansa valkoisen C3:n (ei se lady malli) 450 egellä. Minusta ihan käypä hinta. Toki omani sain viime kesänä "jäännöskokona" Salosta edullisemmin, mutta nyt ei ollut intoa jäädä kyttäämään.sanoi:Uusi kypärä tilattu SCHUBERTH C3 valkoinen
Hienoja hyppyjä tekivät, mutta aika mitäänsanomatonta menoa katupyörillä. Toki tilaa olis saanut olla enemmän. Olen nähnyt silti pienemmässä tilassa vaikuttavampiakin esityksiäHiton hieno stunttishow... musa tuli kovaa ja fiilis loistava.
No juu mut kyllä se fiiliksiä nostiHienoja hyppyjä tekivät, mutta aika mitäänsanomatonta menoa katupyörillä. Toki tilaa olis saanut olla enemmän. Olen nähnyt silti pienemmässä tilassa vaikuttavampiakin esityksiäHiton hieno stunttishow... musa tuli kovaa ja fiilis loistava.![]()
Kyllä määkin taputin, mutta en kuitenkaan kokenut mitään herättävää, että olisi huutamaan tai viheltämään pitänyt ruveta...Mut voi vittu tätä suomalaista yleisöä.![]()
Ei uskalleta näköjään muuta kun pönöttää
450;-€sanoi:Uusi kypärä tilattu SCHUBERTH C3 valkoinen
Pakko oli lähteä tuosta hallista pois, korvissa alkoi sen verran hyvä kipu tuntumaan. Aivan järjettömän kovaa pistivät tuota mökää tulemaan!Itseäni ainakin tuo rumpupatteristolla fiiliksen nostattamin enemmänkin häiritsi, mua kiinnostaa kuulla sitä pakoääntä, rumpujen paukutusta saan kuulla tarpeeksi jo kotonakin.
sanoi:Silloin kun oma maha velloo maalaismarkkinoilta ostetun vyön päällä, spottilamput kuvastuu pälvikaljusta ja stressmannin farkutkin on pesty viimeksi vuonna 2006
...vanha elostelija toteaa tohon että; touchésanoi:Silloin kun oma maha velloo maalaismarkkinoilta ostetun vyön päällä, spottilamput kuvastuu pälvikaljusta ja stressmannin farkutkin on pesty viimeksi vuonna 2006
...farkut puolessa perseessä ja tähän kun lisää kunnon messukännin räkäposkella niin paketti on valmis![]()
Ja minä kun luulin jopa ottaneeni kuvan Tuonon kuonosta... Pitääpä tarkistella että mistä sitä tuli kuvia räpsittyä...Miinukset: Tuono ja F3 puuttuivat.
No mitäs kertoivat syyksi?Turhatekin osastolla kävin kyselemässä että mistä johtuu ruotsilisä hinnoissa.
Minulle kertoivat että ruotsin sivuilla näkyy väärät hinnat jos et kirjaudu sivuille sisään, vasta kirjautumisen jälkeen näkyy oikeat hinnat jotka ovat samat kuin saksassa. En ole testannut asiaa. Ovat kuulemma uusimassa sivujaan, jonka jälkeen tämän virheen pitäisi olla korjattu.No mitäs kertoivat syyksi?Turhatekin osastolla kävin kyselemässä että mistä johtuu ruotsilisä hinnoissa.
Minäkin kävin hinnoista palautetta antamassa, osastolla varmaan ihmettelivät että mistä näitä köyhiä sikiää.Minulle kertoivat että ruotsin sivuilla näkyy väärät hinnat jos et kirjaudu sivuille sisään, vasta kirjautumisen jälkeen näkyy oikeat hinnat jotka ovat samat kuin saksassa. En ole testannut asiaa. Ovat kuulemma uusimassa sivujaan, jonka jälkeen tämän virheen pitäisi olla korjattu.No mitäs kertoivat syyksi?Turhatekin osastolla kävin kyselemässä että mistä johtuu ruotsilisä hinnoissa.