• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MP-Messut 2011 (Hki)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hiton hieno stunttishow... musa tuli kovaa ja fiilis loistava.
Hienoja hyppyjä tekivät, mutta aika mitäänsanomatonta menoa katupyörillä. Toki tilaa olis saanut olla enemmän. Olen nähnyt silti pienemmässä tilassa vaikuttavampiakin esityksiä
smile_org.gif

Hiton hieno stunttishow... musa tuli kovaa ja fiilis loistava.
Hienoja hyppyjä tekivät, mutta aika mitäänsanomatonta menoa katupyörillä. Toki tilaa olis saanut olla enemmän. Olen nähnyt silti pienemmässä tilassa vaikuttavampiakin esityksiä  
smile_org.gif
No juu mut kyllä se fiiliksiä nosti
smile_org.gif

Mut voi vittu tätä suomalaista yleisöä.
eek.gif

Ei uskalleta näköjään muuta kun pönöttää

Mut voi vittu tätä suomalaista yleisöä.  
eek.gif

Ei uskalleta näköjään muuta kun pönöttää
Kyllä määkin taputin, mutta en kuitenkaan kokenut mitään herättävää, että olisi huutamaan tai viheltämään pitänyt ruveta...

Ollaanko me sitten nähty jo kaikki, kun mikään ei enää heilauta?!
nixweiss.gif

Itseäni ainakin tuo rumpupatteristolla fiiliksen nostattamin enemmänkin häiritsi, mua kiinnostaa kuulla sitä pakoääntä, rumpujen paukutusta saan kuulla tarpeeksi jo kotonakin.

Tuli räpsittyä kuvia messuilla.

Saa kattoo: MP 2011

Ja kävijöitähän messuilla oli kaikenkaikkiaan 66 216 !!!

Itseäni ainakin tuo rumpupatteristolla fiiliksen nostattamin enemmänkin häiritsi, mua kiinnostaa kuulla sitä pakoääntä, rumpujen paukutusta saan kuulla tarpeeksi jo kotonakin.
Pakko oli lähteä tuosta hallista pois, korvissa alkoi sen verran hyvä kipu tuntumaan. Aivan järjettömän kovaa pistivät tuota mökää tulemaan!

Mitä tulee tohon messuZigujen arvosteluun, niin kandee muistaa että se mitä ne juttelee keskenään, ei vältsi anna miespuolisista asiakkaista kauheen mairittelevaa kuvaa sekään
biggrin.gif

Silloin kun oma maha velloo maalaismarkkinoilta ostetun vyön päällä, spottilamput kuvastuu pälvikaljusta ja stressmannin farkutkin on pesty viimeksi vuonna 2006, ni kandee olla varovainen arvostellessaan jotain sellaista johon ei ole edes etäisesti mitään mahdollisuutta.

Ihan sama ostaako itse oman lippunsa vai onko niin hyvä poka markkinoilla että tulee kutsuttua paikanpäälle  
wink.gif

ps. hyviä kuvia Gozalla

sanoi:
Silloin kun oma maha velloo maalaismarkkinoilta ostetun vyön päällä, spottilamput kuvastuu pälvikaljusta ja stressmannin farkutkin on pesty viimeksi vuonna 2006

...farkut puolessa perseessä ja tähän kun lisää kunnon messukännin räkäposkella niin paketti on valmis
biggrin.gif

Harvinaista herkkua messuilla, että pääsi väljästi liikkumaan. Toisaalta seura oli niin loistavaa, että ensimmäistä kertaa messuhistoriassa pelipaikalla viihtyi koko päivän aukioloajan alusta loppuun asti
smile_org.gif
. Monenlaista kivaa tarttui matkaan messuilta. Ensvuonna uudestaan
smile_org.gif
!

sanoi:
Silloin kun oma maha velloo maalaismarkkinoilta ostetun vyön päällä, spottilamput kuvastuu pälvikaljusta ja stressmannin farkutkin on pesty viimeksi vuonna 2006

...farkut puolessa perseessä ja tähän kun lisää kunnon messukännin räkäposkella niin paketti on valmis  
biggrin.gif
...vanha elostelija toteaa tohon että; touché
smile_org.gif

Tytöt: Freesein näyttelytyttö Aprilian osastolla. Oli ihan vaatteissa
smile_org.gif

Prätkät: Eurooppa vyöryttää ja se kävi selvästi ilmi. Agustat, RSV4:set ja Dorsot. NAM!! Japaniasta ei niin ensimmäistäkään kiinnostavaa laitetta. Taitaa mulla olla vääränväriset aurinkolasit.

Miinukset: Tuono ja F3 puuttuivat.

Turhatekin osastolla kävin kyselemässä että mistä johtuu ruotsilisä hinnoissa.
No mitäs kertoivat syyksi?
Minulle kertoivat että ruotsin sivuilla näkyy väärät hinnat jos et kirjaudu sivuille sisään, vasta kirjautumisen jälkeen näkyy oikeat hinnat jotka ovat samat kuin saksassa. En ole testannut asiaa. Ovat kuulemma uusimassa sivujaan, jonka jälkeen tämän virheen pitäisi olla korjattu.

Ja tämähän oli pakko tarkistaa randomilla valitun tuotteen 01-052-3008-0 kanssa:
- SE 1029€
- DE 909,01€

Kyllä siellä vielä tuota swedupetteri lisää on eli tilaukset tapahtuu muuta kautta.

Turhatekin osastolla kävin kyselemässä että mistä johtuu ruotsilisä hinnoissa.
No mitäs kertoivat syyksi?
Minulle kertoivat että ruotsin sivuilla näkyy väärät hinnat jos et kirjaudu sivuille sisään, vasta kirjautumisen jälkeen näkyy oikeat hinnat jotka ovat samat kuin saksassa. En ole testannut asiaa. Ovat kuulemma uusimassa sivujaan, jonka jälkeen tämän virheen pitäisi olla korjattu.
Minäkin kävin hinnoista palautetta antamassa, osastolla varmaan ihmettelivät että mistä näitä köyhiä sikiää.  
smile_org.gif

Back