• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MP-Messut 2011 (Hki)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oliko maksavien kävijöiden määrästä tietoa? Kyllä noita ilmaislipulla kulkevia renkaanpotkijoita aina riittää tungokseen asti näin laman loppujaksollakin. Arvelivat kuitenkin MP-kaupan vilkastuvan lähiaikoina.

Jokainen ilmaislippu, ts. kutsulippu maksetaan Suomen Messuille näytteilleasettajien toimesta ja ne on vissiin apaut saman hintasia (13€?) kuin ovelta ostettaessa (pl. Suomen Messujen omat "vippi"liput joita ei ihan hirveästi ole jaettu, ja jotka kävivät myös tänään lauantaina). Että sikäli laskettuna toi 4700+ oli maksavia kävijöitä, maksu vaan tulee toisesta lompuukista. Eri asia sitte näytteilleasettajakortit kun ne kuuluu osastojen hintaan, mutta kyllä kai niistä osastoistakin jotain maksetaan. Se vasta oliski että pitäs työntekijöille maksaa vielä erikseen sisäänpääsylippu
smile_org.gif

Tänään aikasin aamulla kuulin kuuluttajatätiltä että messuihin oli to-pe tutustunut 23+ tuhatta kävijää. Huomenna aamulla jos kännykkä (ja ajatukset) toimii niin tännehän vois päivittää lauantain lukumäärän reaaliajassa
idea3.gif

Maksava asiakas tarkoittaa itse lippunsa maksavaa kuluttajaa, ei sitä, että joku maksaa kuluttajan pääsylipun saadakseen ostajia tuotteilleen. Tämä voi olla vaikea yhtälö jollekin, mutta aina voi kysyä neuvoa vaikka paremmalta puoliskolta.

vieläköhän suzuki esittelee pitkään uutuutena tuota GSX-R mallistoa..?
nixweiss.gif

eikös tuo kilonen ole ainakin ihan sama laite jo kolmatta vuotta,
taisivat valmistaa niitä aika reilusti 2009..........

Maksava asiakas tarkoittaa itse lippunsa maksavaa kuluttajaa, ei sitä, että joku maksaa kuluttajan pääsylipun saadakseen ostajia tuotteilleen. Tämä voi olla vaikea yhtälö jollekin, mutta aina voi kysyä neuvoa vaikka paremmalta puoliskolta.
äkkiältään en löytänyt määritelmänä maksavalle asiakkaalle että se pitäs olla just mun burberrystä kun ne rahat tulee.Mun mstä maksaa kuka maksaa kun kerran haluavat myyntiä ja odottavat kaupan vilkastumista.Tarkka tilasto on varmaan olemassa, sen varmaan sais näyttelypäälliköltä jos se on yleistä tietoa. Tämä oli mun näkemys asiaan,en tarkottanut pahalla,varsinnin kun en edes sua kake tunne enkä taatusti oo kussu sun muroihis. Suomen Messujen kannalta kaikki mainitut on maksavia. Ja ei en ole mopokaupassa enkä Suomen Messuilla töissä, sanottakoon se tässä. Olen se tavallinen kuluttaja joka kantaa eurojaan kauppaan jos toiseenkin,potkin myös renkaita ja sovin pari koeajoakin kevääksi vaikka myyjätkin tietävät että en ole vaihtamassa.Mun ymmärryksessä ei myöskään ole mitään vikaa eli ei mun tarvitse yhtälöitäni vahvistaa keneltäkään enkä tuntemattoman piiloloukkauksiasi sinällään ymmärrä. Mutta jos sulle tulee siitä hyvä mieli niin go for it,jos olen sua jotenkin loukannut joka kirvoittaa kielenkantasi niin sorry.Ainii,ja mä kuljen ilmaislipulla joka ikiselle messulle mitä järkätään.Mp:ssä oon ollu joka pvä.Jättänyt päälle tonnin firmoille joilla ei ole mitään tekoa mun sisäänpääsyn kannalta.Tavallinen kuluttaja (asiakas) siis,vaikken ovelle 13e jättänytkään,enkä 6 euroo parkkiin.

Eilen kävin, tilaa oli hyvin. Hellevarusteita etsin viime kesä mielessä, mutta ei oikein löytynyt.......
Samaa ihmettelin, ihmettelin myös että Rukka ei omaa hellesarjaansa ollut messuille tuonut, olisi luullut nyt monellakin olevan osotointoa viime kesä mielessä.
Käytiin emännän kanssa tänään uudestaan, olihan noita Rukankin hyllyissä tänään, Airob ja AiRoad.
Olivat puhtaasti normaalihintaisia ja saivat jäädä hyllyyn.

Tuli käytyä, tsekattua "penkinlämmittimet" (etenkin verkkosukkahousu
inlove.gif
), kyylättyä stuntti-show ja penkitys, ajettua sähkömopolla (kuumotus nousi parilla asteella), koe-istuttua pari pyörää ja ihasteltua varsinkin Ducateja ja MW Agustoja...

Kansalainenkin oli juu saapunut sankoin joukoin paikalle, mutta onneksi ei hirveää tungosta ainakaan omalle kohdalle tullut.
Pari esitettä tartui mukaan, siinä kaikki.

No olihan mukavat messut. Tarakkaharakkani kanssa seitsemisen tuntia kului rattoisasti kera messujuominkien. Uutuuksia (pyöriä) näytillä mukavasti, tarjontaa muuten oli ehkä hieman niukasti mutta ymmärrettäneen sen tilan puutteen vuoksi. Huomaan tarttuneen mukaan liudan erilaisia muovikasseja...no jaa..säästyyhän kai tässä nyt taas hieman kauppakassikuluja..heh.  ;)

Tuli käytyä...ei valittamista, nähty monen monta orggia ja muuta kyypparia. poliisit jututettu ja sovittu ettei nähdä eikä ole asiaa ennen seuraavia messuja. rahnaa paloi muutaman oluen verran
cool.gif
.

Sen verran oli hiljaista perjantai iltana, että Suzuki-tytöt kuvasivat kännykkäkameroilla toisiaan, kun ei ollut muita kuvaajia
tounge.gif

No, huomenna uudestaan...

Tultiin messuille lauantaina 5.2. vasta lähellä kolmea ja missään ei ollut ruuhkaa, hyvin pääsi liikkumaan ja myös syömään puoli viideltä.  

Ajoitus osui kohdalleen ,koska kokous kutsui kello 18 ja sitten kotiin.

Kevyttä vaatetusta tuli ostettua, jos vaikka taas on kuuma kesä
smile_org.gif

Lauantaina kävin ja sain mitä halusin. Koeistuin kaikki uudet pyörät ja ostin sen saatanan ratanahan. Puoleen hintaan Dainesen 1-osanen, täydellisesti istuva puku, saahan nähdä osuuko polvipalat koskaan asvalttiin.

Mukavan näköset messut ollu, mitä kuvista on päässyt katselemaan. Messujen lopullista "kuvatulvaa" odottaen.
Toivottavasti seuraaville messuille itsekkin pääsee ihan paikanpäälle, eihän tässä ole kun ainakin 6 vaivasta vuotta sinne
haluttu!
biggrin.gif

Näiden lisäksi mielenkiintoa herätti Forcefieldin suojapaita (Shirt) + selkäpanssari (Pro L2) ja nämä onneksi löytyivät RR Exports myymälän kojusta. Sattuipa vielä sopiva koko molemmista olemaan hyllyssä ja kun hinnastakin päästiin yhteisymmärykseen niin kaupathan siinä tuli.
Mitäs hintaa tuosta selkäsuojasta pyydettiin, pitäisi itsekin ostaa sellainen?
Ovh. tuolle selkäsuojalle on 139e joten siitä varmaan jonkun verran tinkimällä saa hintaa pois. Itse maksoin paketista 255e kun ovh paketilla olisi ollut 348e.

Oh oh!

Kyllä tuolla mun muijalla on ollut rankka viikonloppu istuessa noiden mopojen päällä, onneksi se tulee illalla kotiin, niin päästään asiaan!
tounge.gif

Aamusta tuli oltua messuilla aina kello kahteen asti. Loppuajasta alkoi olemaan hieman ahdasta. Tulipa ostettua nahkatakki suojineen (50 Eur) ja nahkainen työkalurulla (20 Eur), aika halpoja !  Saas nähdä miten kestävät käytössä, hinnan perusteella ei kovin pitkään  
062802moto_prv.gif

Torstai osoittautui hyväksi päivävalinnaksi, ei ryysistä ja pyörävosutkin melko vähissä.
WHAT!!??
omg.gif
Joo, en ikinä vaihtais. Tunnelma oli aivan huippu lauantaina, kertaakaan ei tuntunut että olis liikaa porukkaa.

Ja sain sen mitä lähin vähän hakemaan, 1-osanen ratanahka. Daineset oli puoleen hintaan, otin viimesen musta-puna-hopeen, ja se oli täsmälleen sopiva, vähä tiukka jne.

Back