Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika kylmaa on taytynyt olla kun katsoo oikealla seisovien herrojen vaatetusta...
Tuossahan kohtaavat vain kysyntä ja tarjontaLuulis tuotakin pappaa hävettävän, kuvissa 4 ja 6 hemmo kylmän rauhallisesti zoomailee takapuolia digipokkariinsa, hyi hemmetti!
Pojat on poikia oli junnu tai senioriLuulis tuotakin pappaa hävettävän, kuvissa 4 ja 6 hemmo kylmän rauhallisesti zoomailee takapuolia digipokkariinsa, hyi hemmetti!
Minkähän takia nuo kissat on pukeutunu niukasti ja näyttävästi. Varmaan siksi ettei niitä katsottaisi eikä kuvattaisi. Itse ainakin tuijotin suoraan tissien väliinLuulis tuotakin pappaa hävettävän, kuvissa 4 ja 6 hemmo kylmän rauhallisesti zoomailee takapuolia digipokkariinsa, hyi hemmetti!
Terveen miehen merkki. Viel sokeri suus sulavi...Luulis tuotakin pappaa hävettävän, kuvissa 4 ja 6 hemmo kylmän rauhallisesti zoomailee takapuolia digipokkariinsa, hyi hemmetti!
Mun mielestä yleisössä oli paaaaljon paremman näköisiä naikkosia, kuin messutytöissä. Sitä paitsi ne oli pukeutuneet paljon tyylikkäämmin muuteskin kuin messutytötJaahas, täällä on taas "pelastakaa messukissat ry":n perustamiskokous menossa![]()
Tää on kyl toisintoa jokaikinen vuosi, aina sama homma messujen jälkeen. Nooh, kohta alkaa ajokausi ja voidaankin alkaa keskustelemaan siitä, kun HD-setä ei moikannut kyykkykuskia...
En tiedä pitäisikö homma tehdä niin, että ens kerralla messutyttöjen kanssa olis seuraavat säännöt:
* ikä min 50v
* Jos kroppa on joko treenattu, hoikka, tai muuten kateutta herättävä -> pukeuduttava burkhaan
* jos kyseinen nainen on yli 5v itseä nuorempi, ei häntä saa kuvata
* jos kyseinen nainen on yli 10v itseä nuorempi, ei häntä saa edes katsoa
miss suomet on yleensä olleet ihan kuvauksellisia keskiverto messukissaan verrattunaHiukka pisti silmään messutyttöjen taso; taisi Ducatin osastolla olla ainoa oikeasti kuvauksellinen silmänilo... ja mikä huvittavinta siihen ei tarvittu verkkosukkia tai paljasta pintaa, päinvastoin![]()
Satu Tuomisto ja Viivi Pumpanen - ihan kuin et olisi väkisin nähnyt lehtien kansissa edesJoku missi? No en aio silti alkaa seuraamaan niitä kisoja mutta kiva tietää että mulla on maku kohdillaan![]()