Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun suosikit 2020 messuilta. Varsinkin toi -93 ZXR 750R
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuli käytyä ja hyvin voi taas jättää väliin muutamaksi vuodeksi. Kun asuu Kehä-III tuntumassa niin aika pitkälti samat kamat ja pyörät näkee eri liikkeissä 50km säteellä kotoa, ja useamman liikkeen ohi tulee kuljettua aika usein. Kypärää ja suojaliiviä menin katsomaan ostohousut jalassa ja ne on edelleen jalassa, messut ja hinnat eivät kohdanneet tällä kertaa ja luottoliikkeen myyjä toivotti tervetulleeksi käymään kun tarviin kamoja.

Eipä tullut bongattua JMH:n kuvaamia kasari ja ysäri-klassikoita, missä ne siellä oli?
Omia kuvia: https://photos.app.goo.gl/x3a3EhyUt8hqNF2w8
Eipä oikein jaksanut innostua tänä vuonna. Sunnuntaina oli aamusta ihan hyvin tilaa ja rauhallista. Kattelin vähän varusteita josko kenkää ja haskaa uusisi, niin mitään rataisampaa tuotetta ei oikein ole enää tarjolla. Nuo GP-pyörätkin näkee pari kertaa vuoteen ja jokaisilla messuilla. Uudesta Firebladesta esillä vain poverty spec versio, joka näytti kyllä halvalta kun vertaa vaikka Apriliaan tai Ducatiin. SP-versio olisi parempi saada aina näytille. Bemarilla ei tainnut olla ollenkaan S1000RR esillä? Tykkäsin kyllä uusista V4 Ducateista. Hienosti tehtyjä, hyvä viimeistely, tyylikkäitä ja varmasti meneviä vehkeitä. Hitto sillä streetfighterilla ois nätti pommitella työmatkat![]()
Eipä tullut bongattua JMH:n kuvaamia kasari ja ysäri-klassikoita, missä ne siellä oli?
No ei ihme. Kuvat on otettu viikko sitten Göteborgissa
Mutta hauskaa, jos sai jonkun raapimaan päätään, että missäs nää oli. Haha! Ja älkää kivittäkö. Olin hieman kaljoissani tuossa reilu viikko sitten tuolla Ruotsinmaalla kun idean sain. Sen verran, että tuollainen vajaa kolmenkymmenen tunnin lepo sai nippa nappa matkustuskuntoiseksi. Olen siis syntini sovittanut.
Tollanen osasto pitäis kyllä saada tänne meillekin.
No ei ihme. Kuvat on otettu viikko sitten Göteborgissa
Mutta hauskaa, jos sai jonkun raapimaan päätään, että missäs nää oli. Haha! Ja älkää kivittäkö. Olin hieman kaljoissani tuossa reilu viikko sitten tuolla Ruotsinmaalla kun idean sain. Sen verran, että tuollainen vajaa kolmenkymmenen tunnin lepo sai nippa nappa matkustuskuntoiseksi. Olen siis syntini sovittanut.
Tollanen osasto pitäis kyllä saada tänne meillekin.