Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikkihan tekee virheitä, mutta kyllä asiantuntijan lausunto merkkaa mulle ainakin tosi paljon. Siis asioista mistä oma tietämys on mitätön. Ja olen kyllä valmis maksamaankin asiantuntemuksesta.Eihän ne arvioisijat ota mitään vastuuta lausunnoistaan autoista tai edes taloista. Minäkin voisin alkaa antamaan lausuntoja sopivaa korvausta vastaan ihan mistä vaan. Riviin vaan talot, autot, mopot, vaimot ja koirat. Voi olla ettei lausunto miellytä (maksajaa tai kohdetta), mutta rahat otan varmasti.![]()
Ammatti-mp liike/mekaanikko tekee varmaan pientä korvausta vastaan ko kuntoarvion ammattietiikan silmällä,ja huvä ois myyjän ja ostajankin olla paikalla.Kaikkihan tekee virheitä, mutta kyllä asiantuntijan lausunto merkkaa mulle ainakin tosi paljon. Siis asioista mistä oma tietämys on mitätön. Ja olen kyllä valmis maksamaankin asiantuntemuksesta.Eihän ne arvioisijat ota mitään vastuuta lausunnoistaan autoista tai edes taloista. Minäkin voisin alkaa antamaan lausuntoja sopivaa korvausta vastaan ihan mistä vaan. Riviin vaan talot, autot, mopot, vaimot ja koirat. Voi olla ettei lausunto miellytä (maksajaa tai kohdetta), mutta rahat otan varmasti.![]()
Kun ostaa esim. 30 kiloeuron käytetyn auton niin en kyllä pelkkään myyjän sanaan luota![]()
No, tuon hintaluokan autosta (kohtuu kokoisesta liikkeestä ostettaessa) voi jo aikalailla luottaa myyjän sanaan. Liike on aika paljosta ja pitkään vastuussa. Vanhassa ja halvassa on jo oletusarvoisesti jotain vialla.Kun ostaa esim. 30 kiloeuron käytetyn auton niin en kyllä pelkkään myyjän sanaan luota![]()
Kiitos vaan, mutta ostin vähän aikaa sitten farkkumesen. Vaihtoehtona oli nimen omaan V70 D5-koneella.Magna Man,,,mulla olis myynnissä -04 V70 D5.: