Olen ajatellut viedä moponi (gsxr 750 srad vm. 97) talvihuoltoon, kun ite ei vielä oikein kunnolla luota omiin taitoihin. Olisi tarkoitus vaihtaa öljyt ja suodattimet sekä tulpat myös venttiilien säätö voisi olla paikoillaan lisäksi vaihtaisivat jarrunesteet ja syylärin nesteet + joitain tarkastuksia. Kaasaritkin voisi säätää kun on tullut vaihdettua slipari paikoilleen. Osaatteko kertoa mitä liikkeet keskimäräisesti veloittavat tälläisestä huollosta?
Itse asun Turussa ja soittelin kahteen eri paikkaan. Flywheel sanoi hinnaksi dynosuuttimien kanssa hinnaksi 850e + mopon kuljetus 50e eli 900e. Mp-team salonen taas antoi hinnaksi ilman dynoja (kun ei kuulemma tarvitse kun ei ole vaihdettu kun pelkkä slipari, jos olisi ilmanputsari ja koko putki vaihdettu niin sitten) huoltoineen n. 150- 200e ja lupasivat tulla mopon vielä hakemaan paikanpäältä.
Mielestäni valtava hinnan ero jo kahden liikkeen välillä.
Kokemuksia mitä kyseisenlaisesta huollosta olette maksaneet olisi kiva kuulla.
Jo kovasti kesää odotellen
Hepa
Itse asun Turussa ja soittelin kahteen eri paikkaan. Flywheel sanoi hinnaksi dynosuuttimien kanssa hinnaksi 850e + mopon kuljetus 50e eli 900e. Mp-team salonen taas antoi hinnaksi ilman dynoja (kun ei kuulemma tarvitse kun ei ole vaihdettu kun pelkkä slipari, jos olisi ilmanputsari ja koko putki vaihdettu niin sitten) huoltoineen n. 150- 200e ja lupasivat tulla mopon vielä hakemaan paikanpäältä.
Mielestäni valtava hinnan ero jo kahden liikkeen välillä.
Kokemuksia mitä kyseisenlaisesta huollosta olette maksaneet olisi kiva kuulla.
Jo kovasti kesää odotellen
Hepa