Mielenkiinnolla uutta ketjua pystyyn. Kiinnostaisi tietää millä aineilla/vehkeillä porukka hoitaa normi pesut, ketjujen puhdistukset, vahaukset yms.
Itse vasta pyörän hommannut ja voi olla vielä alkuhuumaa, kun innostunut vahailemaan ja hieromaa
. Itsellä pesut hoituu ihan painepesurilla ja sen mukana tulleella pesuainelevittimellä. Vaahdotin pistetty jo tilaukseen ja sitä nyt ootellaan kuumeisesti. Pesuaineena testissä korrecin vaahtoshampoo millä lika lähtenyt ihan ok ilman hieromista.
Vahaus ja kiillotus hommiin en ole vielä kunnolla sisälle päässyt, mutta autoglymin tuotteita kun valmiiksi löytyi hyllystä niin niillä on vähän testailtu. Koko pyörä hierottu glymin paint renovatorilla ja sen jälkeen glymin punaista päälle. Rätin kanssa hieroessa jätti ainakin vielä parantamisen varaa. Mitä vahoja porukka on pyöriinsä laittanut? Itsellä kun ei katteitakaan ole niin pinta-alaa on niin vähän, että voi vaikka kerta viikkoon vahailla
.
Sitten ketjujen puhdistuksesta. Itse isoimman liat pyyhkäsin alkuunsa ihan rätillä ja rost offilla. Ihan kivasti puhdistui jo näin. Ketju harja ostoslistalla, mutta mitä pesuainetta kannattaa käyttää? O-rengas ketjut ei taida ihan kaikenlaisista pesuaineista välittää?
Toivotaan, että saadaan jonkinnäköistä keskustelua aikaiseksi niin pysyy innostus tekemiseen paremmin
.
Itse vasta pyörän hommannut ja voi olla vielä alkuhuumaa, kun innostunut vahailemaan ja hieromaa
. Itsellä pesut hoituu ihan painepesurilla ja sen mukana tulleella pesuainelevittimellä. Vaahdotin pistetty jo tilaukseen ja sitä nyt ootellaan kuumeisesti. Pesuaineena testissä korrecin vaahtoshampoo millä lika lähtenyt ihan ok ilman hieromista. Vahaus ja kiillotus hommiin en ole vielä kunnolla sisälle päässyt, mutta autoglymin tuotteita kun valmiiksi löytyi hyllystä niin niillä on vähän testailtu. Koko pyörä hierottu glymin paint renovatorilla ja sen jälkeen glymin punaista päälle. Rätin kanssa hieroessa jätti ainakin vielä parantamisen varaa. Mitä vahoja porukka on pyöriinsä laittanut? Itsellä kun ei katteitakaan ole niin pinta-alaa on niin vähän, että voi vaikka kerta viikkoon vahailla
Sitten ketjujen puhdistuksesta. Itse isoimman liat pyyhkäsin alkuunsa ihan rätillä ja rost offilla. Ihan kivasti puhdistui jo näin. Ketju harja ostoslistalla, mutta mitä pesuainetta kannattaa käyttää? O-rengas ketjut ei taida ihan kaikenlaisista pesuaineista välittää?
Toivotaan, että saadaan jonkinnäköistä keskustelua aikaiseksi niin pysyy innostus tekemiseen paremmin
.

Lisäksi muoviosiin muovinhoitoainetta