Mä aloin viime kesänä käyttää Korrekin tuotteita autossa ja hyvin toimii myös mopossa. Korrek Pro foamilla esipesu vaahdotuksella tai ilman ja sen jälkeen painepesurilla puhtaaksi, tämä yleensä riittää. Jos ei riitä niin kinnastan pyörän Korrek Reloadilla joka on pinnoittava pesuaine, jättää likaa hylkivän pinnan joka lähtee helposti puhtaaksi.
Vahauksen lopetin sen jälkeen kun kokeilin Korrek Polymatrix pinnoitetta, älyttömän helppo laittaa kaikkiin pintoihin ja tekee pinnat likaa ja vettä hylkiväksi.
Ja ei, mulla ei ole Bernerin osakkeita, en myy noita tuotteita enkä saa niitä sponssina. Tuli kokeiltua ja todettua että turhaan ostan kolmeakymmentä eri kemikaalia ja vahaa eri tarkoituksiin, noilla onnistuu kaikki pesusta suojaukseen, ja on helppoa.
Vahauksen lopetin sen jälkeen kun kokeilin Korrek Polymatrix pinnoitetta, älyttömän helppo laittaa kaikkiin pintoihin ja tekee pinnat likaa ja vettä hylkiväksi.
Ja ei, mulla ei ole Bernerin osakkeita, en myy noita tuotteita enkä saa niitä sponssina. Tuli kokeiltua ja todettua että turhaan ostan kolmeakymmentä eri kemikaalia ja vahaa eri tarkoituksiin, noilla onnistuu kaikki pesusta suojaukseen, ja on helppoa.

Että enköhän mä uskalla sillä pestä Koheltajan antamilla vinkeillä.