• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mp-renkaita netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipodtomppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ipodtomppa

New member
Onko joku tilannut - TÄÄLTÄ - renkaita, mielestäni hinnat suht kohillaan. Mikä on toimitusvarmmus ? Esim. Metzelerin Z6 etu- ja takarengas toimitettuna yhteensä 278 egee

Onko joku tilannut - TÄÄLTÄ - renkaita, mielestäni hinnat suht kohillaan. Mikä on toimitusvarmmus ? Esim. Metzelerin Z6 etu- ja takarengas toimitettuna yhteensä 278 egee
Tilasin viime talvena.

Torstaina tilaus sisään ja seuraavana torstaina olivat kotiovella postipojan tuomana. Eli viikossa tulivat.

Vertasin tossa Jarrun mainitseman firman hintoihin, niin ulkomailta tilaamalla säästin 81,95 egee, enkä laskenu paikallista Suomenpään kierrätysmaksua mukaan.

Sain oikeat tilaamani renkaat vaivattomasti kotiin. Ei tarvinnut lähtee juoksemaan tarjouksien perään. Toki kysyin hintoja parilta Suomalaiselta yritykseltä, mutta ulkomaa hinnoitteli itsensä voittajaksi.

Tuosta firmasta ei oo mitään tietoa, mutta eikös nuo rinkulat saa ihan samaan hintaan vaikke Reliatecistä?

Täällä oli juttua tuosta Mynetmotosta.
Right you are, Jarru !  
bowdown.gif
Reliatecistä saa samaan hintaan ja vielä vähän halvemmalla  
wink.gif

Varmaan hinta/säästö riippuu vähän rinkuloiden tyypistä ja merkistä.
Esim. meikäläistä kiinnostava setti:
Pilot Power 2CT 120/70R17 + 180/55R17

mynetmoto = 290.00e
reliatec = 340,15e
rodamoto = 238e + toimituskulut?

Jos jotakuta kiinnostaa tilata rodamotosta gummeja ja jakaa/pienentää rahtikustannuksia niin vois tilaa kimpassa.

mynetmoto = 290.00e
reliatec = 340,15e

Jos jotakuta kiinnostaa tilata rodamotosta gummeja ja jakaa/pienentää rahtikustannuksia niin vois tilaa kimpassa.
Kuin pian tavara tulee tuolta Rodamotosta? Kimppatilaus kiinnostais, Bridgestone BT014 setti olis tarjouksessa 199,50, ainut ongelma on että renkaat pitäis saada suht nopeesti kun nuo edelliset alkaa oleen ihan finito. BTW osaako kukaan sanoa minkälaista eroa on noilla Pilot Powereilla verrattuna BT-014:siin, kestävyys, pito yms? Hintaero ei ole ainakaan iso. Ajelut enimmäkseen mutkapätkää mutta radallakin olis tarkoitus piipahtaa pari kertaa.

Jos setin tilaa on Rodamoto ehkä Mynetmotoa parempi hinnoiltaan. Sekarengastusta ei sieltä kuitenkaan edullisesti saa. Tarjouksia kannattaa kytätä jos joku tietty merkki kyseessä. Myivät esim Pirellin Diabloa jotain 180e/setti yhdessä vaiheessa keväällä ja alla mainittua Z6:sta n. 205e/setti..

Tilasin pari kuukautta sitten kaksi settiä (120/70+180/55 ja 120/70+190/50) Z6:set ja olivat 443e kuljetuksineen Suomeen, eli setille jäi hintaa reilu 220e! Toimitus tuli nopeasti ja maksu visalla, jolloin ei ole riskiä rahoista. Rahti oli tuosta summasta 30e, kun Mynetmotossa se oli 3:een renkaaseen asti 25e. Mynetmotoon maksoin Paypalilla.

Renkaat ovat olleet tuoreita (alle 6kk), paitsi yksi mynetmoton erässä tullut Sportec M-1 etukumi, joka oli reilun vuoden vanha.

Jos yhtä rengasta tarvitsee (eikä osta "varastoon"), itse hakisin Reliatecista, koska rahtien jälkeen ei puhuta isoista eroista loppuhinnassa ja kyllähän rahat mieluummin kotimaahan antaisi.

mynetmoto = 290.00e
reliatec = 340,15e

Kuin pian tavara tulee tuolta Rodamotosta? Kimppatilaus kiinnostais, Bridgestone BT014 setti olis tarjouksessa 199,50, ainut ongelma on että renkaat pitäis saada suht nopeesti kun nuo edelliset alkaa oleen ihan finito.
Mulla tuli muistaakseni aika tarkkaan viikossa ne Z6:set.. Jostain viestiketjusta varmaan löytyy tieto..

Tarjouskamaa niillä on varmasti hyvin varastossa, kun kampanjoivat niitä.

mynetmoto = 290.00e
reliatec = 340,15e

Jatkan yksinpuhelua..

Huomasin nyt vasta Jensin tilaustarpeen.. Itse voisin lähteä mukaan yhdellä takakumilla koossa 190/50-17, kun noita etupyöriä on odottamassa jo aivan liikaa.
tounge.gif

Jos joku tarvitsee vain 120/70-17, voisi jonkun setin ottaa kimpassa halvemmalla. Tyyppi saisi olla tuollaiseen tonnikyykkyyn sopiva.

Mulla ois Jens sulle hyvä ja kestävä M-1:nen 180/55-17 heti hyllystä..
biggrin.gif
biggrin.gif
wink.gif

No, ehkä se laitetaan kuitenkin vaimon pyörään kun tuli hankittua.. jos se siinä kestäisi jopa 3tkm..
omg.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
wink.gif

No, ehkä se laitetaan kuitenkin vaimon pyörään kun tuli hankittua.. jos se siinä kestäisi jopa 3tkm..
omg.gif

Hyvä monologi
biggrin.gif

Heh... niin varmaan ois.... Sportec M-1:lle mä sanon
033102ass_1_prv.gif

Mä oon nyt löytänyt merkkini/mallini ja se on toi 2CT (tuli testattua radallakin ja todettua hyväksi)

biggrin.gif
biggrin.gif
wink.gif

omg.gif

Hyvä monologi
biggrin.gif

Heh... niin varmaan ois.... Sportec M-1:lle mä sanon
033102ass_1_prv.gif

Mä oon nyt löytänyt merkkini/mallini ja se on toi 2CT (tuli testattua radallakin ja todettua hyväksi)
Niin noitahan se jii-äm:kin kehui omassa KypäRässä.

Ilman noita PK-ajeluja pärjäisi niillä Z6:llakin...
tounge.gif

mynetmoto = 290.00e
reliatec = 340,15e

Täältä löytyy yksi halukas Rodamoton kimppatilaukseen.

Tämmöiset renkaat kinnostaa:

PILOT POWER 2CT  
120 70 17 W Front / 190 50 17 W Rear

mynetmoto = 290.00e
reliatec = 340,15e

Täältä löytyy yksi halukas Rodamoton kimppatilaukseen.

Tämmöiset renkaat kinnostaa:

PILOT POWER 2CT  
120 70 17 W Front / 190 50 17 W Rear
Täältä löytyy myös halukas!!!
MICHELIN
PILOT POWER 2CT / PILOT POWER 2CT
120 70 17 W Front / 180 55 17 W Rear

Tommoset tarttis saada, hinta näyttää olevan 238,00 € (VAT includeed)

Mun pitäs yks rengas kans tilata, mutta en mä teijän etelänhemmojen kanssa lähe kimpaan, kun tulee sitten lisäksi samanverran postikuluja tänne Ouluun.

Mutta jos näillä korkeuksilla saataiin jonkulainen muutaman renkulan kimmpa aikaseksi (eli se 3kpl vähintään)? Tulishan tuo yhdelläkin halvemmaksi kuin paikallisista, mutta lisäsäästö on lisäsäästöä  
033102beer_1_prv.gif

edit: Joo ja tosiaan vastaus alkuperäiseen kysymykseen on: Kyllä nämä paikat toimii. Joskus ruuhka-aikaan voi toimitukset venyä viikolla-kahdella ja sähköposteihin eivät ihan aina kerkeä vastaamaan, mutta kyllä se tavara on sieltä tullu perille joka tapauksessa.

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen, juu viime talvena tilasin.
Kumit oli Ok ja toimitus kotiovelle noin viikossa.
Mun kohdalla kaikki pelasi hienosti.

Huhtikuussa tilasin Rodamotosta. 10 päivää kesti toimitus. Alle puoli vuotta oli renkaiden ikä.

Ostin viime kesänä Z6:sia neljä sarjaa etelästä, hinta oli 204 ekee/ sarja. Sisältäen verot. Ja vielä rahtivapaasti kotiovelle.
Tuskin tänävuonna enää onnistuu ilman rahteja.

Aikaa kului netissä ehkä tunti, kävelymatkaa tuli n. 20 metriä. Kulut tuli minimoitua.
cool.gif

Omat kokemukset Mynetmotosta positiiviset. Viime kesänä Z4-setti tuli lähi R-kiskalle noin 10:ssä päivässä.
Nyt on 7.5. tilattu Z6 setti, tilausseurannan perusteella ovat eilen illalla olleet terminaalissa Tanskanmaalla, eli ensi viikon alkupuolella pitäisi gummien olla kotona!

Eli oulunseudun tilaus lähti Rodamotoon, mutta luottokortti maksun jälkeen tulee vain sivu jossa lukee: "Recibiendo respuesta del ACS. Por favor, espere..." Eli ilmeisesti lähettää tietoja jonnekkin.. Muttaku ruutu on ollu jo tunnin tuossa? Päivittämällä tulee varoitus että lomake lähetetään uudestaan, ja rahat peritään kans uudestaan..

Onko muilla käyny näin vaiko sekosiko jutsdkuli jotenki? Ei kylläkään kertaakaan näkyny sitä lukon kuvaa selaimen alapalkissa, eli ilmeisestikkin luottokorttitiedot ja pankkiavaimet on siellä liikkunu kaikkien nähtävillä.. perskeles!

edit: soitin sinne (ovat näköjään melko myöhäänkin töissä
smile_org.gif
ja ongelma on kuulemma joidenkin pankkien kanssa ettei niiltä tule vahvistusta maksun saamisesta.. Mitään ei kuulemma ole vielä velotettu ja pyysivät kokeilemaan myöhemmin uudestaan,.

Back