ipodtomppa
New member
Onko joku tilannut - TÄÄLTÄ - renkaita, mielestäni hinnat suht kohillaan. Mikä on toimitusvarmmus ? Esim. Metzelerin Z6 etu- ja takarengas toimitettuna yhteensä 278 egee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tilasin viime talvena.Onko joku tilannut - TÄÄLTÄ - renkaita, mielestäni hinnat suht kohillaan. Mikä on toimitusvarmmus ? Esim. Metzelerin Z6 etu- ja takarengas toimitettuna yhteensä 278 egee
Right you are, Jarru !Tuosta firmasta ei oo mitään tietoa, mutta eikös nuo rinkulat saa ihan samaan hintaan vaikke Reliatecistä?
Täällä oli juttua tuosta Mynetmotosta.
Kuin pian tavara tulee tuolta Rodamotosta? Kimppatilaus kiinnostais, Bridgestone BT014 setti olis tarjouksessa 199,50, ainut ongelma on että renkaat pitäis saada suht nopeesti kun nuo edelliset alkaa oleen ihan finito. BTW osaako kukaan sanoa minkälaista eroa on noilla Pilot Powereilla verrattuna BT-014:siin, kestävyys, pito yms? Hintaero ei ole ainakaan iso. Ajelut enimmäkseen mutkapätkää mutta radallakin olis tarkoitus piipahtaa pari kertaa.Varmaan hinta/säästö riippuu vähän rinkuloiden tyypistä ja merkistä.
Esim. meikäläistä kiinnostava setti:
Pilot Power 2CT 120/70R17 + 180/55R17
mynetmoto = 290.00e
reliatec = 340,15e
rodamoto = 238e + toimituskulut?
Jos jotakuta kiinnostaa tilata rodamotosta gummeja ja jakaa/pienentää rahtikustannuksia niin vois tilaa kimpassa.
Mulla tuli muistaakseni aika tarkkaan viikossa ne Z6:set.. Jostain viestiketjusta varmaan löytyy tieto..Kuin pian tavara tulee tuolta Rodamotosta? Kimppatilaus kiinnostais, Bridgestone BT014 setti olis tarjouksessa 199,50, ainut ongelma on että renkaat pitäis saada suht nopeesti kun nuo edelliset alkaa oleen ihan finito.Varmaan hinta/säästö riippuu vähän rinkuloiden tyypistä ja merkistä.
mynetmoto = 290.00e
reliatec = 340,15e
Jos jotakuta kiinnostaa tilata rodamotosta gummeja ja jakaa/pienentää rahtikustannuksia niin vois tilaa kimpassa.
Jatkan yksinpuhelua..Varmaan hinta/säästö riippuu vähän rinkuloiden tyypistä ja merkistä.
mynetmoto = 290.00e
reliatec = 340,15e
Mulla ois Jens sulle hyvä ja kestävä M-1:nen 180/55-17 heti hyllystä..![]()
![]()
![]()
No, ehkä se laitetaan kuitenkin vaimon pyörään kun tuli hankittua.. jos se siinä kestäisi jopa 3tkm..![]()
Niin noitahan se jii-äm:kin kehui omassa KypäRässä.Mulla ois Jens sulle hyvä ja kestävä M-1:nen 180/55-17 heti hyllystä..![]()
![]()
![]()
No, ehkä se laitetaan kuitenkin vaimon pyörään kun tuli hankittua.. jos se siinä kestäisi jopa 3tkm..![]()
Hyvä monologi![]()
Heh... niin varmaan ois.... Sportec M-1:lle mä sanon![]()
Mä oon nyt löytänyt merkkini/mallini ja se on toi 2CT (tuli testattua radallakin ja todettua hyväksi)
Täältä löytyy yksi halukas Rodamoton kimppatilaukseen.Varmaan hinta/säästö riippuu vähän rinkuloiden tyypistä ja merkistä.
mynetmoto = 290.00e
reliatec = 340,15e
Täältä löytyy myös halukas!!!Täältä löytyy yksi halukas Rodamoton kimppatilaukseen.Varmaan hinta/säästö riippuu vähän rinkuloiden tyypistä ja merkistä.
mynetmoto = 290.00e
reliatec = 340,15e
Tämmöiset renkaat kinnostaa:
PILOT POWER 2CT
120 70 17 W Front / 190 50 17 W Rear