peikkotyttö
New member
Mikäs tää juttu oikeen on kun ihmiset nimeää mopojaanJames lähtee kohta sinne ja Eemeli tulee tilalle![]()
![]()
Mitkäs ton Eemelin speksit on.. vai nähdäänkös se vasta ajokauden alussa..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs tää juttu oikeen on kun ihmiset nimeää mopojaanJames lähtee kohta sinne ja Eemeli tulee tilalle![]()
![]()
Mitkäs ton Eemelin speksit on.. vai nähdäänkös se vasta ajokauden alussa..?
Aika yllättävääMikäs tää juttu oikeen on kun ihmiset nimeää mopojaanJames lähtee kohta sinne ja Eemeli tulee tilalle![]()
![]()
Mitkäs ton Eemelin speksit on.. vai nähdäänkös se vasta ajokauden alussa..?mäpä tiedän siitä kaiken mut en kerro sulle![]()
![]()
Miksi kauppiaiden tulisi katsoa harmaatuontia läpi sormien?koettakaapa suorittaa pyörän vaihto kyseisessä liikkeessä niin jo alkaa hankaluudet, jos vaihdokki ns:harmaatuonti niin nauravat
sinut liikkeestä ulos.
eli eivät hyväksy "tuontipyöriä" ellei ole nyt uuden liikkeen myötä
ja saamansa "kritiikin" johdosta muuttaneet tapojaan ja tekevät
kauppaa niinkuin heidän mainoksensa "velvoittaa" RAKKAUDESTA
PRÄTKIIN, voisko tuon paremmin enää sanoa, no kyllä voi
ainakin omalla toiminalla pilata tuo "slogani" eli rakkaudesta
heidän myymiin prätkiin.
Meillä sujui kaupanteko ihan hyvin, vaikka vaihturina oli Saksan tuontipyörä, ja riittävästi sain rahaakin siitäkoettakaapa suorittaa pyörän vaihto kyseisessä liikkeessä niin jo alkaa hankaluudet, jos vaihdokki ns:harmaatuonti niin nauravat
sinut liikkeestä ulos.
eli eivät hyväksy "tuontipyöriä" ellei ole nyt uuden liikkeen myötä
ja saamansa "kritiikin" johdosta muuttaneet tapojaan ja tekevät
kauppaa niinkuin heidän mainoksensa "velvoittaa" RAKKAUDESTA
PRÄTKIIN, voisko tuon paremmin enää sanoa, no kyllä voi
ainakin omalla toiminalla pilata tuo "slogani" eli rakkaudesta
heidän myymiin prätkiin.
Nii-in....enhän minä koko kaupan alasta mitään tiedäkkään.....ihmiset joiden muroihin noin tehdessäsi kusit tulevat sinua kiittämään.
tässä taas niitä henkilöitä jotka eivät tajua asian kokonaisuutta
ajatteleppa jos liikkeellä on varaa kieltäytyä huoltamasta ja
vaihtamasta pyörää eikö silloin KUSE nimenomaan omaan pussiin.
onneksi on vielä liikkeitä jotka ymmärtävät rahan päälle eivätkä
"ylenkatso" oli pyörä kotoisin mistä tahansa,eli mietippä asia
vielä kerra ja tarkkaan,taidat olla noita ko:liikkeen lypsyporsaita
eli ostat maksoi mitä vain,jokainen taaplaa tyylillään,mutta
minulle pienikin "säästö" merkitsee pitkässä juoksussa paljon.
![]()
ei ole "potkittu" ulos mutta tapaus on jo muutamanvuodenNii-in....enhän minä koko kaupan alasta mitään tiedäkkään.....ihmiset joiden muroihin noin tehdessäsi kusit tulevat sinua kiittämään.
![]()
Jos liikkeellä on VARAA......varallisuutta, taloudellinen tilanne joka antaa mahdollisuuden valita asiakkaansa miksi se ei niin tekisi tässä tilanteessa, vaikka epäilen että sinua nyt liikkeestä ihan pihalle tönitty olisi.
Tuomalla pyörän Saksasta et millään asteella tue Suomen omaa moottoripyörä kauppaa eikä kukaan sitä sinulta vaadikkaan, mutta vaikka kuinka monta pyörää, vaikka kuinka monta jannua kantaisi Saksasta Suomeen ei maahantuoja ala pyöriä Suomeen persnetolla raahaamaan.
Olithan sinä itsekin tarjoutunut kyseisen liikkeen lypsettäväksi, vaan kun ei kelvannut utareet päätit liikettä täällä kritisoida. Pointtini on kuten jo aikaisemmin sanoin: Ainakin nykytilanteessa jos tuon pyörän Saksasta Suomeen saatan saada vähemmän ajetun paremmassa kunnossa olevan pyörän, kuin mitä Suomessa olisin samaan rahaan saanut, mutta en oleta pyörästä kuitenkaan saavani omiani takaisin rahallisesti sen enempää kuin Suomipyörästänikään ja saan mahdollisesti jopa vähemmän.
Miksikö?? Yritykset toimivat voittoa tavoitelleen. Parhaat katteet "ei ne muoviset" on nimenomaan uusien pyörien myynnillä Suomesta Suomeen ja kun jo alkuvaiheessa luot tällaisen asiakas suhteen on liikkeellä mahdollisuus antaa pyörästäsi rahaa, sillä sinut on ns. lypsetty jo kerran. Sen sijaa jos tupsahdat liikkeen ovesta sisään vaatien Saksan pelistäsi samaa/parempaa rahaa kuin vastaavasta Suomipelistä ei liikkeillä ole sen suurempaa motiivia sinulle suuria alennuksia antaa. Täytyy kuitenkin muistaa: Ilman suomalaisia liikkeitä ja maahantuojia ei olisi alunperin ollut suomalaista moottoripyöräily harrastustakaan.
P.S Itse olen pyöräni yhtä uutta lukuunottamatta aina ostanut yksityisiltä ja ovat olleet ihan virallisia reittejä Suomeen kulkeneita.
Tuttu tunne. Kun kävin joskus kevariin osia hakemassa oli palvelu todella kylmää. Onneksi on liikkeitä joista valita.Ilmeisesti Salonen harrastaa jonkunasteista ikärasismia, itse alaikäisenä en ainakaan ole ollut tyytyväinen saamaani palveluun. Ovat olleet ihmeen vastahakoisia kaikessa toiminnassaan.
Täytyy ensi kerralla muistaa kiitollisena maahantuojia...Täytyy kuitenkin muistaa: Ilman suomalaisia liikkeitä ja maahantuojia ei olisi alunperin ollut suomalaista moottoripyöräily harrastustakaan.
Mä en kyllä tiedä mistä sä puhut. Olen monia varaosia tuolta hakenut enkä kuitenkaan ole siellä mitään huollattanut. Ikinä ei mitään ongelmia ole ollut.ei ole "potkittu" ulos mutta tapaus on jo muutamanvuodenNii-in....enhän minä koko kaupan alasta mitään tiedäkkään.....ihmiset joiden muroihin noin tehdessäsi kusit tulevat sinua kiittämään.
![]()
Jos liikkeellä on VARAA......varallisuutta, taloudellinen tilanne joka antaa mahdollisuuden valita asiakkaansa miksi se ei niin tekisi tässä tilanteessa, vaikka epäilen että sinua nyt liikkeestä ihan pihalle tönitty olisi.
Tuomalla pyörän Saksasta et millään asteella tue Suomen omaa moottoripyörä kauppaa eikä kukaan sitä sinulta vaadikkaan, mutta vaikka kuinka monta pyörää, vaikka kuinka monta jannua kantaisi Saksasta Suomeen ei maahantuoja ala pyöriä Suomeen persnetolla raahaamaan.
Olithan sinä itsekin tarjoutunut kyseisen liikkeen lypsettäväksi, vaan kun ei kelvannut utareet päätit liikettä täällä kritisoida. Pointtini on kuten jo aikaisemmin sanoin: Ainakin nykytilanteessa jos tuon pyörän Saksasta Suomeen saatan saada vähemmän ajetun paremmassa kunnossa olevan pyörän, kuin mitä Suomessa olisin samaan rahaan saanut, mutta en oleta pyörästä kuitenkaan saavani omiani takaisin rahallisesti sen enempää kuin Suomipyörästänikään ja saan mahdollisesti jopa vähemmän.
Miksikö?? Yritykset toimivat voittoa tavoitelleen. Parhaat katteet "ei ne muoviset" on nimenomaan uusien pyörien myynnillä Suomesta Suomeen ja kun jo alkuvaiheessa luot tällaisen asiakas suhteen on liikkeellä mahdollisuus antaa pyörästäsi rahaa, sillä sinut on ns. lypsetty jo kerran. Sen sijaa jos tupsahdat liikkeen ovesta sisään vaatien Saksan pelistäsi samaa/parempaa rahaa kuin vastaavasta Suomipelistä ei liikkeillä ole sen suurempaa motiivia sinulle suuria alennuksia antaa. Täytyy kuitenkin muistaa: Ilman suomalaisia liikkeitä ja maahantuojia ei olisi alunperin ollut suomalaista moottoripyöräily harrastustakaan.
P.S Itse olen pyöräni yhtä uutta lukuunottamatta aina ostanut yksityisiltä ja ovat olleet ihan virallisia reittejä Suomeen kulkeneita.
takainen, muualla "väliraha" 2-tonnia parempi eikö se ole osoitus
että eivät huoli ko:mopoja liikeeseensä,ja lisäksi kun en kerralla
"usko" menin hakemaan kaverille varaosia, kun tuli ilmi ettei ollut
heiltä ostettu(skootteri) käskivät mennä sinne mistä on hommattu
ja "pässi"kun olen menin vielä kolmannen kerran varaosa kaupoille
kyseessä tuontipyörä ei tipu eikä lirise ja kiitos näkemiin.
enkä meinaa sitä vieläkään lopettaa joskin "naamani"on pistetty
ns:muistiin, viime kesänä kävin ko:liikkeen koeajotilaisuudessa
ei tarjottu koeajettavaa(yllätys) olin lähinnä huvittunut, eikä
nämä ole mitään ainutlaatuisia tapauksia tuossa firmassa
muut eivät näytä tulevan "julkisuuteen" peläten varmaan
että joutuvat myös "mustallelistalle".
siitä olen aivan varma että kun aika kuluu on myös mp-teamin
muutettava tapojaan sillä m-pyöräilijät kuten muutkin (skootterit) omistajat eivät todellakaan käy toista kertaa jos
palvelu on täysin alaarvoista, tarkoitan skootteristeilla niitä
jotka ostaisivat jotain varaosia mutta jollei vie heille laitettavaksi
ei myöskään saa varaosia.
ovat nuo "pikkulinnut" laulelleet että ko.liike olisi parantanuton vähän vanha keskustelu mutta kun nyt tähän törmäsin niin kirjoitan kuitenkin.
saloselta on oma "nimetön" moponi kotoisin ja palvelu on ollut ennen ja jälkeen ostotapahtuman erinomaista. kaupat tehtiin liikkeen ollessa suljettuna koska en päässyt sinne turkuun asti aukioloaikoina. ja silti vain hymyileviä naamoja paikalla. jos tämä ei vakuuta, niin sen lisäksi huoltoaika saatiin sovittua samalla tavalla. erityinen kiitos siitä!
ei siis ole muuta kuin positiivista sanottavaa. sori.![]()
siis ihan niin hölmöhän en ole etten olisi tarjousta samasta pyörästä myöskin muualta pyytänyt. sattui vaan niin, että halvimman tarjouksen sain täältä. siksi valintani osui tähän nimenomaiseen liikkeeseen. ja selvennyksen vuoksi: uusi pyörä ja ihan rahalla maksoin.mutta siltikin kannattaisi kysy tarjous MYÖS muualta sillä mielestä tuo naaman hymyssä olo ei ole takuu mistään muusta kun taas
on yhtä "asiakasta" päästy vetämään höplästä.
ainakin uuden käteisellä osto käy takuuvarmasti muualtakin
varmasti halvemmalla kuin ko: liikkeestä.