• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MP-Team Salonen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja karmiva600
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä mulla on Saloselta pelkkiä hyviä kokemuksia palvelusta, aina on autettu kun on apua tarvinnu ja muuten annettu kattella ihan rauhassa jos on sillä kertaa vaan halunnu silmäillä.

Pyörissä hintojen suhteen ei oo aina kohdannu näkemykset, mutta sekin puoli saatiin hanskattua ja R6 tuli uudeksi leluksi. Muuten Salosella hinnat on mun mielestä ihan kohdillaan.

Toisaalta nykyään tuntuu olevan monella menttaliteetti, että kaikki pitäis saada ilmaseski tai ainki melkein, oli kyse sitte kahvikupista tai talosta. Varsinkin palvelusta ei olla valmiita maksamaan, vai mitä kertoo esimerkiksi se, että monessa paikassa (vaikka tieliikenneasemat) mennään enemmän ja enemmän itsepalveluun, että saadaan hintoja alas.
 
Huollattamassa kävin Busan tuolla. Ihan OK maku jäi kokonaisuudessaan. Huollon puolella ei nyt niin kauhean puheliasta sakkia ollut, mut prätkämyyjän kanssa tuli jutusteltua ja vaihtokauppaakin hieman käytiin... Mut kaippa se pyörä tuli hyvin huollettua vaikkei puheliasta sakkia ollutkaan...
confused_orig.gif
biggrin.gif
 
Itte vaihdoin tossa alkukesästä pyörän tuolla, ja täytyy sanoa, että melkoisesta asiakashässäkästä huolimatta homma meni iloisesti, asiallisesti ja ripeästi.

Ostamaani käytettyä pyörää ei tarpeettomasti kehua retosteltu, vaan kerrottiiin asiat niinkuin ne on. Jos jotai ei tarkalleen tiedetty, se myös myönnettiin.

Heti ensimmäinen tarjous vanhasta "romustani"´oli jotakuinkin niissä raameissa johin olin ittekin sitä ajatellut, ja lopullisessa kaupanhieronnassa oli vielä varaa tulla senverran vastaan, että jäi hyvä mieli "onnistuneesta" tinkaamisesta.

Tästä olis monelle "asiakaspalveluorganisaation" varaa ottaa mallia.

thumbs-up.gif
 
Eipä ole itselläkään huonoja kokemuksia firman palvelusta. Uuden pyörän maaliskuun lopulla ostaneena haluan myös tulevaisuudessakin asioida kyseisessä firmassa. Kaupat tehtiin nopeasti ja pyöränkin sai haettua oikeastaan omaa oletustani nopeammin. 1k huolto tehtiin ripeästi ja sain viedä pyörän oman aikatauluni mukaan itselleni sopivaan aikaan, vaikka oltiin jo sovittu toinen aika tätä ennen huollolle. Kohta 10k mittarissa ja seuraavaa huoltoa tekemään. Palailemisiin siis taasen MP-Team Salosen poppoo. ;)
 
Tulipa mielenkiintoinen kokemus Saloselta.

Ostin Misukan Pilot power 2ct renkulat ja kuinkas kävikään että sain sellaisen joka pitää vaihtaa alta pois, koska on Made in France tyyliin ja eihän ne osaa siel tehdä renkait
tounge.gif


Noh, joka tapauksessa soitin misukalle ja sanoivat että käy vaihdattaas renkaan missä vaan.

No tietty ajattelin käydä Salosella mutta eipä tartte viedä sinne vaihdettavaksi.
Olisivat ottaneet multa vaihtomaksun koska en oo ostanut rengasta heiltä! ... Hieman hämmästelin ja päätin kuitenkin että soitan Michelinille ja kyselen että onko niin että minun pitäis maksaa vaihto?! ... Vastaus oli että EI

Että sillai se Salonen ottaa rahaa vaan vastaan...
mad.gif
 
Itellä hyvä kokemus Salosesta. Ostin käytetyn pyörän pari viikkoa takaperin heiltä ja homma pelasi vallan mainiosti. Antoivat vielä kaupanpäälle takuun vuoden loppuun, vaikka tehdastakuu onkin jo mennyt umpeen. Papereita tehdessä hörpittiin kahveja ja muutenkin rento meininki. Ei valittamista.
 
Rakkaudesta prätkiin; myymme vain tuotteita, joihin itse uskomme. Kaksi hienoa iskulausetta, jotka on otettu ehkä hieman liian tosissaan: rakkaita pyöriä ei raaskita myydä tai sitten Busaan ei uskota
wink.gif


Pari viikkoa ennen joulua lähetin kyselyä Motopalstalla olleesta vähän ajetusta K7 Busasta. Pari viikkoa joulun jälkeen (siis noin kuukauden kuluttua!) joku soitti, kyseli vähän vaihdokista ja sanoi näillä tiedoilla saavansa tarjouksen matkaan. Kohta on maaliskuu, eikä tarjousta ole vielä näkynyt. Busa näkyy olevan edelleen Motopalstalla myyntilistoilla.

Uusi Busa on ostettu muualta, päätän raporttini turkulaisista mp-kauppiaista tähän
033102ass_1_prv.gif
 
Hmm... itse en ole tuolta ostanut kuin yhdet hanskat poistosta ja sain niistäkin vielä alennusta kun oli viimiset hyllyssä
smile_org.gif

mutta: pikkuveljen mopo, yamaha dt 50 ostettiin sieltä ja huollot, huollon palvelut ja asenne on sitä luokkaa että en aio enää asioida huollon suhteen siellä koskaan...asennettu suuttimia liikkeen puolesta kun mopo kulki alkuunsa melkeen 30 km/h niin että ilmanputsarista oli yks tiivistekumi huonosti niin kone ei paljoa ilmaa saanut... no vietiin takasin ja noudettaessa löivät laskun käteen että ite roplattu ja takuu raukes!!! siis mitä jumalauta? miten niin ite roplattu? kun oli väärän kokonen suutinki kaasarissa et ite vaihettu, yritetty virittää niin meni takuu, muutakun näytettiin vanha työmääräys(onneksi säilytettiin) niin sitten kiemurrellaan siinä että joo, ai tä oli se juttu... ei anteeksipyyntöjä ei mitään ja pitivät tyhminä tyyliin:"älä poika tuu neuvomaan, mä olen ammattilainen huoltomies"

Edit:ukkon 1100 gsxf koneremppaa tehdessä ei saatu mäntiä muualta kuin salosen kautta ja tais alkuperänen 2vko olla 7vko toimitusaikana, tosin tulivat jaappanista, vissiin....
 
Rakkaudesta prätkiin; myymme vain tuotteita, joihin itse uskomme. Kaksi hienoa iskulausetta, jotka on otettu ehkä hieman liian tosissaan: rakkaita pyöriä ei raaskita myydä tai sitten Busaan ei uskota
wink.gif


Pari viikkoa ennen joulua lähetin kyselyä Motopalstalla olleesta vähän ajetusta K7 Busasta. Pari viikkoa joulun jälkeen (siis noin kuukauden kuluttua!) joku soitti, kyseli vähän vaihdokista ja sanoi näillä tiedoilla saavansa tarjouksen matkaan. Kohta on maaliskuu, eikä tarjousta ole vielä näkynyt. Busa näkyy olevan edelleen Motopalstalla myyntilistoilla.

Uusi Busa on ostettu muualta, päätän raporttini turkulaisista mp-kauppiaista tähän
033102ass_1_prv.gif
Laittelin kanssa tuosta tarjouspyyntiä..vastaus tuli alle vuorokaudessa, kuulemma meidän hintanäkemykset ovat hyvin kaukana toisistaan
omg.gif


Noh, lupasin mennä näytille kunhan starttaan kauden. Kattoo sitten kuin käy.
Eli ainakaan itse en osaa sanoa juuta enkä jaata liikkeestä.
 
Mp team Rakkaudesta rahaan... Palvelun taso vaihdellut liikkeessä hyvästä huonoon.
 
Itsellä ei hirveästi positiivista sanottavaa. Varaosia tuli tilattua ja hinta sovittua mutta tavaran noutohetkellä laskutettiin aivan eri hinta jonka huomasin vasta kotosalla. Noh, tilailen heiltä tulevaisuudessakin jos MISTÄÄN muualta ei saa.

Viikko siten kävin tosin taas heiltä kysymässä kaasuttimen säätöruuvia yamahaan koska tarvitsin sen heti eikä muuallakaan ollut. Paikanpäällä naputeltiin konetta ja kaksi myyjää ihmetteli uutta tietokonejärjestelmää, toisilleen mumisivat jotain että joo ei oo tjsp. josta ei juuri selvää saanut. Hetken odottelun jälkeen lykkäsivät mulle lapun kouraan jossa oli varaosanumero ja sanoivat että kysele ensiviikon keskiviikon jälkeen joskus että tilattu on. Sitä vaan että missään vaiheessa ei sanottu minulle ettei tuotetta ole paikanpäällä eikä kysytty haluanko tilata. Hain sitten o-renkaan etolasta joka säätöruuvista oli rikki ja sain homman toimimaan. Salonen saa pitää säätöruuvin hyllyssään. Kiitos vaan ja hei.
 
Pari mopoa ostanut ja huoltanut Teamissa, ei pahaa sanottavaa; homma pelannut niin kuin sovittu ja palvelu OK, huoltoon pääsy joustavaa. Toki hintoja kannattaa tarkkailla aina kun ostaa. Ei mielestäni halvin, mutta en olisi asiakas jos kallein. Hinta/laatu -suhde OK.
 
Teamissa homma pelaa jos sieltä on ostanut uudehkon mopon. Muuten on ihan turha edes mennä. Olin ostamssa Arain pottaa ensin bike worldista. Sieelä myyjä tuli heti palvelemaan ja kun sopivaakokoa ei löytynyt, muujä lupasi samaan hintaan vaihtaa poskipalat M-koon potasta L-koon pottaan, että tulis hyvä.  No päätin kuitenkin käydä Salosella vielä ennen kauppoja.  V*ttu että ottaa päähän kun erehdyin menemään sinne.  Sama malli maksoi satasen enemmän "poistomyynnissä".  Sitten tiedustelin tätä poskipala hommaa.  Vastaus ole ettei semmosia saa vaihdettua ja vaikka saiskin niin hitaa tulee ainakin satanen lisää.  Sanoin vaan että kiitti hei ja lähdine menemään.  Varsinkin se "huoltopäälllikkö" on kyllä sen luokan einari, että ei mun tartte miettiä ostoksien tekoa tuolta paikasta.
033102ass_1_prv.gif


Edit:
Yhden kesän ajot meni vituiks kun odottelin DR suzukin sykäboksia pari kuukautta. Kun joka viikko kävin kysymässä boksia ehdotin, että voisivatko he soittaa kun se tulee. Vastaus oli että ei meillä oo aikaa sun varaosien perään soitella. Varausmaksua oli puolet sisällä, joten eipä sitä kehdannut enää peruakkaan. Eikä sekään maksanu kuin +500e... Eka kuukausi meni siihen että tilaus ylipäätänsä tehdiin. Ensin valehdeltiin et on tilattuja sit yks työntekijä vahingossalipsautti, että eihän tämmöstä ole edes tilattu. V*ttu että v*tutti.
 
Itse tein vaihtokaupat salosella viime syksystä, eikä mitään moitittavaa palvelussa. Mielellään menen uudelleen vääntelemään kauppoja kyseiseen puljuun.
062802jumpie_prv.gif
 
Ansaittu nosto tähän. Pyörän ostin viime syksynä ja jätin säilytykseen. Tänään kävin hakemassa tuplaäksän hyvin huollettuna/pestynä kotiin. Eli ruusuja, oli miellyttävää asioida molempien Suurhaskojen kanssa!
 
Sen verran täytyy huomauttaa että paristakin pyörästä kun olen tarjouksia kysellyt niin on käynyt ilmi että myynti-ilmoituksessa laitteita myydään ilmoitettuna vuosimalli ensirekisteröintiajankohdan mukaisesti eikä valmistusvuoden mukaan. Tässä tulee asiakkaalle helposti harhakuva ns. ylivuotisten pyörien kanssa. Eli asiakas luulee ostavansa esim. 2010-mallia olevan pyörän vaikka kysellessä käykin ilmi että pyörä on lähtenyt tehtaan linjalta jo 2008 eli on siis 2008-mallia. Eihän siinä mitään jos kyseinen pyörämalli ei ole yhtään muuttunut niiden kahden vuoden aikana,paitsi tietysti 2008-mallista pyörää on jo ajan hammas syönyt sen pari vuotta ennenkuin pääsee eka kertaa käyttöön.
Asiakkaan kannalta ongelma tulee eteen silloin kun kyseistä pyörää on vaihtamassa taas uuteen,siinä vaiheessa myyjä kyllä laskee hyvitysarvoa valmistusvuoden eikä ensirekisteröintivuoden mukaan.
 
Ostin tuolta pari viikkoa sitten käytetyn pyörän, ja kaupantekotilanteesta jäi ihan hyvä fiilis. Kovin helppoa tuolla ei ole hinnasta tingata, mutta päästiin kaupoille kuitenkin.

Viikon verran kaupanteon jälkeen kävin kyselemässä huollon tiskiltä mm. uutta lukkoa Givin sivulaukkuun, jossa koodilukko ei toiminut. Sain uuden lukon takuuseen, vaikka en ollut varma, että olinko itse sen hajottanut, kun yritin koodia vaihtaa.
Tästä tilanteesta jäi hieman ristiriitainen fiilis, myyjä sanoi, että menee takuuseen, mutta huollon kaveria se ei tuntunut miellyttävän. Huoltopuolen kaverin palvelualttius ei mielestäni ollut mitenkään kovin kehuttavaa. En ole tuolla vielä pyörääni huollattanut, mutta aion huollattaa seuraavan huollon heillä, ja katsoa, onko palvelu huoltotiskillä tosiaan aina noin tylyä, ja millaista heillä on huoltojälki \ sisältö verrattuna hintaan.

Loppujen lopuksi minua ei kiinnosta, onko pyöräni huolto Turun tai Suomen halvin, vaan mistä saan parasta työnjälkeä ja palvelua verrattuna hintaan.

Toivon, että saan jatkossa Saloselta yhtä hyvää palvelua huollon suorituksista, kuin mitä sain kaupantekotilanteessa. Aika näyttää.
 
Back
Ylös