Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sama setti mutta minidiscillä, ei puristele kuin vanne päätä mutta se ei ole kypärän vikaMinä kytken mp3:sen autocomiin ja ihanasti kuuluu, eikä kypäräpuhelin-setti puristele korvia.![]()
Mä oon myös käyttänyt ipodin vakiokuulokkeita ja korviinhan se sattuu pitemmillä matkoilla. No ipodin kuulokkeet ovat kyllä epäergonomiset ilman kypärän sisään survomistakin. Varmaan täytyy hankkia paremmat kuulokkeet tai sitten autocom kun sille olisi muutakin käyttöä.itte ahdan ipodin vakio kuulokkeet (aikasta isohkot) korviin...hupun kanssa menevät jopa ihan inhimillisesti kypäräänkin. puristelee välillä kun heiluttelee päätä mutta se on pelkästään kuulokkeiden vika..
Sama sydeemi täälläkin, käytännössä ei tule ajeltua ilman mp3-soitinta ollenkaanMinä kytken mp3:sen autocomiin ja ihanasti kuuluu, eikä kypäräpuhelin-setti puristele korvia.![]()
Mites toi kuulokkeiden pois ottaminen tapahtuu ennen kypärän riisumista noin niinku käytännössä , piuhoistako revit?Kuulokkeet pitää ottaa pois ennen kypärää, on sen verta massiiviset napit nuo The Plugit ainakin mun korviin.