Onko kenelläkään kokemuksia Pirelleistä MT:n alla?
Nyt vaan olis Motonetissä tarjouksessa Pirellin Diablot 55e etu ja taka 110e!!!!!!
On ollut Pirellit. Huono kokemus, mutta ei siksi että Pirelli olisi ollut huono, vaan siksi että ne oli ihan loppu kun ostin ensimmäisen MT-01:sen

Luulen että tuo Diablo voi olla ihan ookoo rengas, mutta taas luulen että takanen kuluu nopsaan. Eikös Diablo ole vahän sportahtava rengas?
MT-01:sethän kuluttaa takarengasta kovasti keskeltä. Totta kai kaikki kuluu keskeltä kun pystyssä ajaa, mutta luulen että MT:n harvakäyntinen kone pahentaa asiaa.
Ittellä ollut MT:issä Pirelli Angel St (jotka oli siis jo alkujaan lopussa), Metzeler Roadtec 01, Michelin Pilot Road 4 ja Michelin Road 5.
Metzelerhän on samaa konsernia kuin Pirelli, joten voisi olettaa niiden tekniikan olevan jokseenkin samaa kuviota lukuunottamatta. Metukat olen myös ajanut loppuun. Ajoin keskeltä loppuun normaalisti ja reunoilta loppuun radoilla. Tykkäsin niistä, tosin eihän minulla ollut tuolloin muuta vertailukohtaa kuin se vajaa kokemus Pirelleistä. Nykyisillä Michelineillä en ole päässyt kuin pari päivää radalle PR4:lla. Uudet renkaathan tuntuu aina hyviltä koska niissä on vielä profiilissa korkeutta. Kuluessaan MT-01 tulee kankeammaksi kääntymään. Tämän takia en sano Michelinejä paremmiksi kuin Metzeleriä, kun noissa Misukoiden PR4:ssa on vielä pintaa hyvin ja R5:ssa lähes uusi.
Jotkut laittavat MT-01:siin takarenkaan 55 profiililla kääntyvyyden herkistämiseksi. Uskon tuon eron olevan valtava kun kerta jo uuden ja kuluneen 50 ero on niin suuri. Itse en ole tähän vielä ryhtynyt varsin vaikeiden, epämääräisten ja monimutkaisten mutu "faktojen" takia.