• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

muita MT-01:iä?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b71360
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo öljyputki on juuri tuo minkä laitoit..

MT paukkuu todellakin, jos ei ole Power commanderilla säädetty kuntoon.. Ei se rikki mene, mutta nuo köhimiset ja pöhimiset on ärsyttäviä.
Tasakaasun nypyttäminen korjaantuu toki jo Optimizerillä, joka huijaa älykkäästi lambdaa.. Sen Optimizer tulee Commanderin mukana, mutta pystyy ostamaan erikseen n. 100 eurolla. (nyt mennään muistin varassa ja se ei ole kovin hyvä..)
 
Joo öljyputki on juuri tuo minkä laitoit..

MT paukkuu todellakin, jos ei ole Power commanderilla säädetty kuntoon.. Ei se rikki mene, mutta nuo köhimiset ja pöhimiset on ärsyttäviä.
Tasakaasun nypyttäminen korjaantuu toki jo Optimizerillä, joka huijaa älykkäästi lambdaa.. Sen Optimizer tulee Commanderin mukana, mutta pystyy ostamaan erikseen n. 100 eurolla. (nyt mennään muistin varassa ja se ei ole kovin hyvä..)

Kiitos,täytyy mennä Powercommander kaupoille ja viedä säädettäväksi.
 
Morjesta

Paukkuuko muiden mt.eet moottorijarrutuksessa? oma paukkuu välillä tosi rajusti,lisäksi kun ajaa hiljaisella nopeudella n.20-70 tuntuu tasainen "nypytys" eli käykö liian laihalla,kaasuläpät ei olisi synkässä,vai jokin muu?
Mopossa Akrat+vapaavirtus suodatin.

Joo öljyputki on juuri tuo minkä laitoit..

MT paukkuu todellakin, jos ei ole Power commanderilla säädetty kuntoon.. Ei se rikki mene, mutta nuo köhimiset ja pöhimiset on ärsyttäviä.
Tasakaasun nypyttäminen korjaantuu toki jo Optimizerillä, joka huijaa älykkäästi lambdaa.. Sen Optimizer tulee Commanderin mukana, mutta pystyy ostamaan erikseen n. 100 eurolla. (nyt mennään muistin varassa ja se ei ole kovin hyvä..)

Tervehdys!

Olen uusi tällä foorumilla ja tämä onkin ensimmäinen viesti. Mukavasti näyttää täällä olevan aktiivisuutta!

Toissapäivänä tuli 2005 vuoden MT-01 haettua pihaan ja hauskaa on ollut :). Ainoa asia mikä itseäkin tällä hetkellä häiritsee on tuossa 2000 kierroksessa ja sen vähän ylä ja alapuolella tapahtuva nypytys. Vähän kuin ei saisi bensaa tai sytkä jäis välistä. Vähän samanlainen kun kaasari vehkessä alkaa tapahtua, kun bensa alkaa loppua ja ennen kuin ehtii vaihtaa varatankille. Tämän kun saan kuntoon, niin on paljon mukavampi ajella.

Pyörän kun vasta toissapäivänä hain en ole siihen suuremmin ehtinyt tutustua, mutta tänään kurkkasin penkin alle ja siellä näyttää olevan Power Commander V. Putkisto vaikuttaa vakiolta. Tankin alle katsoessa on tästä pyörästä poistettu kokonaan ilmanputsarinkotelo ja korvattu kartiomallisilla suodattimilla. Onko kenelläkään foorumilaisella kyseistä setuppia ja tai kokemusta siitä?
Alku toimenpiteinä ajattelin pestä nuo suodattimet ja vaihtaa tulpat, jos tällä olisi nykimiseen jotain vaikutusta. Itselläkin moottorijarrulla paukkuu niin perkeeleesti :D. Joten sillekin voisi yrittää jotain tehdä. Oliskohan tuo Power Commanderin kartta täysin väärä?
 
Laitetaan tänne niin tavoittaa ehkä MT-01 omistajat parhaiten.
Mt ykkös osaa olisi tarjolla :
uudet yammun peilit , kilpiteline flekteineen , äänenvaimentimien hopeiset
lämpösuojat(oem) ja hiilikuituiset vastaavat.
Alumiiniset rinkulat lämpösuojien päihin ja muoviosa joka on lämpösuojien vastakappale
(penkin alle).
Tangonpää painotkin taitaa löytyä.

Tuu hakee koko roska 20 egellä Espoon Olarista,
muuten lentää jätelavalle ennen putkiremppaa. :grin:

Edittiä: meni jo........
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys,

Onkos kukaan löytänyt mt-01:seen hyvää tarakkaa jostain ja jos on, niin mistä ja paljonko maksoi? Jos jollain on mokoma ylimääräisenä, niin saa tarjota.
 
Onko kenelläkään kokemuksia Pirelleistä MT:n alla?
Nyt vaan olis Motonetissä tarjouksessa Pirellin Diablot 55e etu ja taka 110e!!!!!!
 
Onko kenelläkään kokemuksia Pirelleistä MT:n alla?
Nyt vaan olis Motonetissä tarjouksessa Pirellin Diablot 55e etu ja taka 110e!!!!!!

On ollut Pirellit. Huono kokemus, mutta ei siksi että Pirelli olisi ollut huono, vaan siksi että ne oli ihan loppu kun ostin ensimmäisen MT-01:sen:blink:
Luulen että tuo Diablo voi olla ihan ookoo rengas, mutta taas luulen että takanen kuluu nopsaan. Eikös Diablo ole vahän sportahtava rengas?
MT-01:sethän kuluttaa takarengasta kovasti keskeltä. Totta kai kaikki kuluu keskeltä kun pystyssä ajaa, mutta luulen että MT:n harvakäyntinen kone pahentaa asiaa.
Ittellä ollut MT:issä Pirelli Angel St (jotka oli siis jo alkujaan lopussa), Metzeler Roadtec 01, Michelin Pilot Road 4 ja Michelin Road 5.
Metzelerhän on samaa konsernia kuin Pirelli, joten voisi olettaa niiden tekniikan olevan jokseenkin samaa kuviota lukuunottamatta. Metukat olen myös ajanut loppuun. Ajoin keskeltä loppuun normaalisti ja reunoilta loppuun radoilla. Tykkäsin niistä, tosin eihän minulla ollut tuolloin muuta vertailukohtaa kuin se vajaa kokemus Pirelleistä. Nykyisillä Michelineillä en ole päässyt kuin pari päivää radalle PR4:lla. Uudet renkaathan tuntuu aina hyviltä koska niissä on vielä profiilissa korkeutta. Kuluessaan MT-01 tulee kankeammaksi kääntymään. Tämän takia en sano Michelinejä paremmiksi kuin Metzeleriä, kun noissa Misukoiden PR4:ssa on vielä pintaa hyvin ja R5:ssa lähes uusi.
Jotkut laittavat MT-01:siin takarenkaan 55 profiililla kääntyvyyden herkistämiseksi. Uskon tuon eron olevan valtava kun kerta jo uuden ja kuluneen 50 ero on niin suuri. Itse en ole tähän vielä ryhtynyt varsin vaikeiden, epämääräisten ja monimutkaisten mutu "faktojen" takia.
 
Onko kenelläkään kokemuksia Pirelleistä MT:n alla?
Nyt vaan olis Motonetissä tarjouksessa Pirellin Diablot 55e etu ja taka 110e!!!!!!

Hyvän hintaiset ainakin :peukutpystyyn:.

MT-1:n on sen verran "kankhia priha" ja pulskakin, että siinä saattaisi toimia
hienosti PR 4 / PR 5 55-sarjan takasella ja erityisesti kumin GT- versiolla.

Puhtaisiin rataenkkahommiin toki jotain muuta alle, mutta yleiset ladut ja valtaosa kilometreistä
niillä saa homman näyttämään hieman erilaiselta..... vaikka vähän reilummin välillä kallistaisikin.
 
IMG_0237.jpg

Mulla oli Michelinin Pilot Power 3:t ja hyvin toimi kadulla ja vähän huonommin radalla.
 
Moi
Onko kellään tietoa MT-01 sinisen rungon värikoodista? Spraypulloa tarviisin kun pitäis tehdä pieniä paikkamaalauksia keinuhaarukkaan ja vanteisiin.
 
Laita suosiolla Iridium tulpat, koska tulppien vaihto on melko hankalaa pienestä välistä johtuen..
Itsellä NGK:t muistaakseni.
 
Kaksi tulppaa vaihdettu,eikä mennyt kuin tunti🤔 seuraaville kahdelle pitää varmaan tehdä joku erikois avain...
 
Tervehdys,
Mikä on arvon raadilla tämän päivän rengas suositus mt-01:een? Ja vakiokokoisena, vai onko jollain toisella profiililla osoittautunut hyväksi/paremmaksi?
 
Back
Ylös