• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Multistrada 1200

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Asseri.K
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Asseri.K

New member
Uusi Multistrada 1200...........
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
 
Mielenkiintoista tietoa uudesta Multista. 150hv kampiakselilta ja 3 tehokarttaa jne....

Jos noi pitää paikkansa niin taitaa olla pakkaus. Keväällä saattaa iskeä kuume.
buttrock.gif


My Webpage
 
Noilla eväillä jäänee SF:kin halvemmaksi. Nk. allround-pyörissä kun
tuppaa olemaan enemmän tavaraakin kuin fightereissä. Eipä silti,
etteikö kiinnostaisi, vastaavantyyppisiä on jokunen ollut, mutta eiköhän tämä nykyinen säily, on sen verran monta kertaa tullut itselle sopivaa arvottua.
 
On siinä hyperiä ja kaikkea mitä varastosta on löytynyt. Eipä tuolla
tasaista soratietä vaativampiin paikkoihin ajella. Muutenkin kumma mitoitus. Kuvissa lyhyt, korkea ja maavaraton vehje. Enpä tiedä tästä uudesta tyylisuunnasta. Töpöputketkin näyttävät olevan vähän joka toisen uudessa pelissä. Ehkä silmä tottuu kun luonnossa näkee?
 
On siinä hyperiä ja kaikkea mitä varastosta on löytynyt. Eipä tuolla
tasaista soratietä vaativampiin paikkoihin ajella. Muutenkin kumma mitoitus. Kuvissa lyhyt, korkea ja maavaraton vehje. Enpä tiedä tästä uudesta tyylisuunnasta. Töpöputketkin näyttävät olevan vähän joka toisen uudessa pelissä. Ehkä silmä tottuu kun luonnossa näkee?
Ei tosta enduroksi ja Elefantin seuraajaksi ole!!
Enempi katettuna mitoitus vastaa maksi-skoottereita.
Toisaalta onhan ducati ennenkin luonut trendejä muiden matkittavaksi. Jaappanissa on varmaan jo kopiokoneet käynnissä.
 
Muotoilu on kyllä mielestäni yllättävänkin hyvä! Saas nähdä mikä on satulakorkeus, yltääkö tällaisella persjalkaisella jalat maahan... Ja toisaalta miten säädettävä ko. alusta on korkeuden puolesta.

Mites nuo "töpöputket", onko tuollaisten tilalle mitenkään mahdollista sovittaa Termignoneja, vai onko Termi joskus tehnyt tällaisten tilalle sopivia malleja tms?
 
Katetusta allroad-pyörästä on vaikea tehdä hyvän näköistä jos siinä pitää olla käytännöllisyyksiäkin, kuten iso tankki ja korkea pleksi tuulisuojana. Siitä tulee väkisin semmonen yläpainosen näkönen möhkäle. Siihen nähden tuo on minusta ihan onnistunut profiili. Töpöt alaputket on hyvä, vähentää tuota yläpainoisuutta, ja massiivista näköä kivasti. Perä on onnistunut, mutta keulassa on liikaa tavaraa.
 
Ihan ok näkönen allround pyöräksi ja varsinkin jos vertaa aikaisempaan. Ikävä kyllä hankintahinta hyppää tuon vesijäähykoneen ansiosta varmaan jonnin verran ja myös huollot kallistuvat reilusti! Halpailtu S-version jarruissa samoin kun monsterissa, tosin ehkä monoblockit olis ollu liian tehokkaat tuohon pyörään. Jotain positiivista, kyllä toi bemun jättää taakse  
tounge.gif


e:lisäilty
 
Mites nuo "töpöputket", onko tuollaisten tilalle mitenkään mahdollista sovittaa Termignoneja, vai onko Termi joskus tehnyt tällaisten tilalle sopivia malleja tms?
Tai sitten parilliset hiilariTermignonit takapenkin alle, kilvenpidike pois ja rekisterikilpi tuohon "lisälokasuojaläppään" takarenkaan klo 10:ssä.
smile_org.gif


Olikohan se Ducatin virallinen lehdistötiedote tänään johonkin aikaan? Saa nähdä ovatko nuo viralliset kuvat lopullisesta mallista, ja mitä muita yllätyksiä sieltä on tulossa...
 
Noi laukut tekee siitä kyllä ihan skootterin näkösen. Kuinkahan mustat ne on, kun pakoputket jää kivasti tonne laukkujen taakse?
Kyllä tuo nyt skootterista on aika kaukana :P

Tuota pakoputkien paikkaa/takalaukkuja katselin itsekin, että mahtaako olla ihan valmiista mallista kyse... Toinen mielenkiintoinen paikka on etulokarin pituus (loppuu melkein iskareihin -> kaikki paskat koneelle)
 
Back
Ylös