Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei nyt sentään. On niitä "muutama" muukin vaihtoehto kuin Ducati tai japsit....laittaa ihmiset miettimään ostanko sittenkin sen varman ja edullisen japanilaisen.
Nojoo, ktm:ltä voisin ottaa jonkun crossinNo ei nyt sentään. On niitä "muutama" muukin vaihtoehto kuin Ducati tai japsit....laittaa ihmiset miettimään ostanko sittenkin sen varman ja edullisen japanilaisen.
![]()
Niin sinähän se olitkin kun ko. asiaan oli ollut harrastusta. Tuolla matematiikalla tosiaan S-mallin saattaisi saada tänne Suomen perusmallin hinnalla... Oletko jossain threadissa aikaisemmin selvittänyt yksityiskohtaisemmin tuota osto/tuontiprosessia, sen ongelmia yms tms? Mikä kauppa oli saarivaltiossa omassa tapauksessasi kyseessä, että suostuivat myymään ilman ALVeja?Jos uusi mts perusmalli on 11k£. Tuosta vat 15% pois jää 9565£. Euroina noin 10687€. Alv 22% päälle niin summa ~13038€. Veroja tuohon tulee ~5000€. Tuosta voi sitten laskea eron. Rahti uk:sta kotiin noin 500€ kuljetusfirman kautta. Sanoisin että sieltä kannattaisi hakea S-malli, näin mä tein![]()
Onhan 1098:ssa myös kaksi erillistä ja tuo valokuvio muutettavissa suoraan pyörän ohjelmasta, näin muistaisin. Taitaa nykyään britteihin menevät pyörät olla ihan normi eu pyöriä, uudet monsterit ainakin ovat valojen suhteen. USA mallit on sitten ainakin erikseen.^Minkähänlainen kustannuserä tulee tuosta valojen vaihtamisesta oikeinpäin dippaavaksi? Kun tuota multistaran patteristoa katsoo, niin veikkaan ettei välttämättä ole ihan halpa operatsuuni...
Kappas... Kyllä mielenkiintoista nähdä minkälainen kapistus se todellisuudessa on!Kuulin tuossa, että maahantuoja sai hommattua uuden MTS1200 mallin näytille Lahden mp-näyttelyyn. Oli ollut kuulemma ison työn takana ja nyt ekaa kertaa esillä tehtaan omien näyttelyiden ulkopuolella.