Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun suurin huoli tämän ostamisessa on se, että tottuuko Harrikkamies noihin moottorin mekaanisiin ääniin, vai häiritseekö ne ärsytykseen saakka?
Mun suurin huoli tämän ostamisessa on se, että tottuuko Harrikkamies noihin moottorin mekaanisiin ääniin, vai häiritseekö ne ärsytykseen saakka?
Kymmenen vuotta sitten Testastretta 11:sta jäi kammo mekaanisiin hälyääniin.Käynnistyy muutosprosessi. Alkuvaiheessa "no onhan nää Ducatinkin äänet ihan makeet". Keskivaiheilla "joo tykkään kyllä Tuksusta eikä Harrikoita tuu enää edes niin laitettua merkille". Terminaalivaiheessa HD-äänet kuulostaa pierupörinältä ja sitä pohtii miten onkaan joskus ollu niin sekasin että fanittanut täysillä.
Yleensä ymmärrän noita 1000ps -videoita, mutta tämän Itävaltalaisen kaverin saksa tahtoo mennä yli. Nuo sorahtavat ärrät on kyllä melkoisen kuuloisia.

Olisiko niin että V4 vie enemmän kuin muut. Oma VFR1200 vei 6,5 (28000 km keskiarvo) ja Multistrada 1200 5,6 (17000 km keskiarvo). Ajotapa varmaankin aika sama kun on sama kuski. Eli 16 % enemmän.Kyllähän 170 hv vie bensaa ja kaikissa videoissa ajavat yllättävän pienillä vaihteilla kruisaillen. Tämä ei ole vääntöbokseri vaan eläväinen moottori. Euro 5 aiheuttaa varmasti osaoptimointia huonompaan suuntaan. Sen takia odotan paljon tuolta Akran paremmalta putkelta. Softakin on varmasti parempi kun on Ducatin alkuperäinen. Käsitin jostain, että ajomoodejakin on rukattu.
Olisiko niin että V4 vie enemmän kuin muut. Oma VFR1200 vei 6,5 (28000 km keskiarvo) ja Multistrada 1200 5,6 (17000 km keskiarvo). Ajotapa varmaankin aika sama kun on sama kuski. Eli 16 % enemmän.
98% ajoistani minulla käytössä kierrosalue 1.500 - 4.000 rpm.
Mahtoikohan mulle tulla nyt virheellinen mopon valinta?
Ei oikein tule muuta mieleen kuin että euro5 pakottaa polttamaan isomman osan katissa. Millaisia kulutuksia mahtaa olla muissa euro5-pyörissä?

eihän se 4 v takuu kata hapettuneita liittimiä eikä painepesun takia porsineita prosessoreita?