Kotarikuski
New member
Lienee se mun ex koeajopyöränä.
Pari viikkoa sitten oli koeajoja, ehkä ei sama yksilö. Heillähän oli yksi jo tammi/helmikuussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lienee se mun ex koeajopyöränä.
Tuo on minuakin harmittanut uusissa pyörissä. Multi1200:ssa perän boksiin sai ehkä tupakka-askin verran tavaraa ja kyseessä on sentään matkapyörä. Samaan aikaan renkaan ja istuimen väliin jää metritolkulla ilmaa. Tässä omassa SFV4:ssa on boksi johon saa mahtumaan ehkä pienen ruuvimeisselin jos oikein sovittelee.Pyörä on kyllä niin täynnä tavaraa kuorien sisällä, että on hankala löytää tilaa desin öljypullolle.
Tuo on minuakin harmittanut uusissa pyörissä. Multi1200:ssa perän boksiin sai ehkä tupakka-askin verran tavaraa ja kyseessä on sentään matkapyörä. Samaan aikaan renkaan ja istuimen väliin jää metritolkulla ilmaa. Tässä omassa SFV4:ssa on boksi johon saa mahtumaan ehkä pienen ruuvimeisselin jos oikein sovittelee.
Jotenkin tuntuu että uudet Ducatit on säädetty melko rikkaalle uutena. Sitten kun ajelee vähän yli tuhat niin kulutus pienenee. Se vaikuttaa tietty myös ääneen. Olin myös havaitsevani että kun laittaa SFV4:ssa koneasetuksen Dynamic:iin joka on Race -moodissa oletuksena niin ääni muuttuisi kovemmaksi. Liekö käy tällöinkin rikkaammalla kun bensaakin paloi aika reilusti?Ääni on nyt pehmentynyt uuden softan ja kilometrien tai tottumisen myötä, mutta on se jo oikeastaan ihan hyvä.
Mitä aiemmin kritisoituun tärinään / värinään tulee, niin kyllä se ainakin tuossa yksilössä sekä tangosta että penkistä tuli varsin voimalla läpi jostain satkun mittarinopeudesta ylöspäin kutosella. Ja ainakin tässä tapauksessa sillä oli suora kytkös moottorin kierroslukuun, vitosella värinän alkunopeus oli matalampi, eli ei tule renkaista. Matka-ajossa tuo voisi käydä rasittavaksi, vaikea kylläkin arvuutella 25min lenkillä.
Minulle kävi juuri toisin päin. Aiemmassa Multistrada 1200:ssa huomasin että kun vaihtaa alkuperäisen pleksin tilalle sellaisen jonka yläreuna päättyy olkapäiden korkeudelle jää melu korvien alapuolelle ja silti saat tuulensuojaa. Mitta on aika tarkka ja löytyy vain hakemalla.Kävinpä minäkin eilen Tampereen RM Heinolla tämän koeajamassa. Osastolle ”normisettiä” osuva ongelma tällaiselle nakupyöriin tottuneelle 190-senttiselle on pleksin aiheuttama älytön tuulimelu. Positiivisena piirteenä missään asennossa se ei aiheuttanut kypärään ravistusta, mutta melun sai loppumaan vain pleksi ylhäällä luonnottomasti tankin päälle kyyristyen. Selkä suorana ajaessa pleksin asento ei vaikuttanut yhtään, olipa alhaalla tai ylhäällä.
.