Pete2
MotOrg ry
Tuo on kyllä totta. Tuotteessa on väkisin enemmän täyteainetta ja saattaa ehkä ainakin teoriassa hioa herkkiä pintoja. Jos käyttää esim silmälasien puhdistukseen.Kierrätyskuidussa on enempi tuhkaa -> enempi tuhkaa viiralla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on kyllä totta. Tuotteessa on väkisin enemmän täyteainetta ja saattaa ehkä ainakin teoriassa hioa herkkiä pintoja. Jos käyttää esim silmälasien puhdistukseen.Kierrätyskuidussa on enempi tuhkaa -> enempi tuhkaa viiralla.
Nyt tässä on jotain outoa...duksulta tuli mainoskirje jossa sanotaan:
"In 2021 the Alpen-Masters was held in the GrossGlockner, one of the most famous Alpine passes, especially for motorcyclists and the Ducati Multistrada V4 S came out on top."
Perinteisestihän Baijerilainen on ollut suvereeni ykkönen, eiköhän se ollut mukana vertailussa tällä kertaa? Vai olisko Audi vaikuttanut asiaan...

Kappas, tuli Italiasta sähköpostia että mopoon olisi uusi softa saatavana pikapuoliin. Pientä käytettävyysparannusta, kuten takajousen esijännityksen löysäys minimiin, jolloin jalat ylettää kaupungissa paremmin maahan. Ettei vaan olis HD:ltä idea peräisin. Sitten on muutamia muita juttuja puheluiden ja kahvalämppärien hallintaan.
Kohtahan tässä jo uusi ajokausi kolkuttaa ovelle. Nimittäin päivä alkaa pidentyä jo 4 viikon kuluttua. Hitaampien, kuten meikä, pitää jo alkaa valmistautua että ehtii.
KVR:llä on nyt vehkeet että saa huollot tehtaan tietokantaan - laitteessahan ei ole enää paperista huoltokirjaa. Vähän harmi kun paperiversioon on ollut mukava merkitä muutkin toimet, kumit, ketjut sun muut.
Jos englanti kielenä ei ole ongelma, niin spritmonitor.de -sivustolla on kätevä tankkaus/kulu/huoltokirjanpito saatavana myös kännykkäsovelluksena. Lisäksi tuotokset saa nettisivulta ladattua csv-muodossa exceliin, jos haluaa paperiversiota tulostella.
Hyvä vinkki, pitääpäs vilkaista. Olen käyttänyt kännyn muistiota, joka sekin kyllä toimii kun tapahtumia ei nyt niin valtavasti ole. Tankkauksista en ole pitänyt lukua, menee mitä menee.
Pahin ongelma oli värinät, 300km ajon jälkeen kädet, perse ja jalat oli puuduksissa, en voinut kuvitellakaan useamman päivän Euroopan turneen tekemistä, matkapyöräksi sen kuitenkin kuvittelin soveltuvan.
Muita enemmän tai vähemmän itseäni ärsyttäviä ominaisuuksia oli pitkä lista:
1. Lyhyet välitykset, satasen vauhdissa jo yli 4.000rpm jolloin värinät alkavat
2. Todella ohut/voimattoman tuntuinen veto alle 4.000rpm, joten värinäaluetta oli vaikea vältellä
3. Säksättävä moottoriääni, se ainoa ääni mitä sieltä kuuli oli epämiellyttävän epäilyttävä
4. Ketjujen ruoskiva rallatus ja pomppiminen, ikään kuin olisi tosi löysällä vaikka ei ollutkaan. Tätä ääntelyä ei voinut olla kuulematta.
5. Ducati Connect systeemi kokonaisuudessaan, yhteyksien katkoilu ja yleinen toimimattomuus
6. Puhelinkotelon pienuus, lukitsemattomuus ja kuumuus (yhteys katkeaa puhelimen kuumentumisen takia)
7. Keyless ride ei ylety tankinkorkkiin eikä laukkuihin
8. Märällä ajon roiskeet ihan joka paikkaan
9. Bensankulutus ja sitä myöden range tankillisella
10. Blind spot radar toimii vain takaa saapuvien osalta, ei esim ohitettavien osalta
11. Pienet/lyhyet jalkatapit
12. Adaptiivisen vakkarin toiminta mutkateillä
Olipas mielenkiintoista luettavaa. Juuri Multin hankkineena lähdin katsomaan löytyisikö foorumilta käyttäjä kokemuksia ja löytyihän niitä Takana muutama sata km uudella V4S:llä olisin valmis allekirjoittamaan lähes kaiken tuon. Kaksi Multistradaa (1200S ja 1260S) aiemmin omistaneena odotukset olivat suuret ja testien ylistämänä hankin laitteen koeajamatta. Vaikka osasin odottaa että V2:sen alavääntöä ei uudessa mallissa ole,
on moottorin luonne suoraan sanottuna pettymys. Kone ravistelee ja värisee helposti ja tasanopeutta ajellessa ei sopivaa välitystä meinaa löytyä. Tuntuu että aina olisi väärä pykälä silmässä. Mutkapätkillä ja sporttisessa ajossa mitä mainioin laite ja käsittämättömän upea alusta, mutta touriinkiin siirryttäessä iskee pettymys,
kone vaeltelee ja pykälää saa hakea tuon tuosta.
Varmasti jollekulle oiva pyörä mutta kesä on lyhyt ja kyseessä nautintolaitteeksi luokiteltava tuote.
Päätin että Multi lähtee etsimään uutta omistajaa.
Olipas mielenkiintoista luettavaa. Juuri Multin hankkineena lähdin katsomaan löytyisikö foorumilta käyttäjä kokemuksia ja löytyihän niitä Takana muutama sata km uudella V4S:llä olisin valmis allekirjoittamaan lähes kaiken tuon. Kaksi Multistradaa (1200S ja 1260S) aiemmin omistaneena odotukset olivat suuret ja testien ylistämänä hankin laitteen koeajamatta. Vaikka osasin odottaa että V2:sen alavääntöä ei uudessa mallissa ole,
on moottorin luonne suoraan sanottuna pettymys. Kone ravistelee ja värisee helposti ja tasanopeutta ajellessa ei sopivaa välitystä meinaa löytyä. Tuntuu että aina olisi väärä pykälä silmässä. Mutkapätkillä ja sporttisessa ajossa mitä mainioin laite ja käsittämättömän upea alusta, mutta touriinkiin siirryttäessä iskee pettymys,
kone vaeltelee ja pykälää saa hakea tuon tuosta.
Varmasti jollekulle oiva pyörä mutta kesä on lyhyt ja kyseessä nautintolaitteeksi luokiteltava tuote.
Päätin että Multi lähtee etsimään uutta omistajaa.
Oho. Kuinka paljon ehdit tällä uudella Multilla ajaa? Ja noista 1200S ja 1260S- malleista olet pitänyt ilmeisestikin?
Kaiken valtaisen kiitosten, palkintojen ja hehkutuksen jälkeen olin jo lähes sitä mieltä että minä olin erehtynyt ja väärässä.Olipas mielenkiintoista luettavaa. Juuri Multin hankkineena lähdin katsomaan löytyisikö foorumilta käyttäjä kokemuksia ja löytyihän niitä[emoji4] Takana muutama sata km uudella V4S:llä olisin valmis allekirjoittamaan lähes kaiken tuon. Kaksi Multistradaa (1200S ja 1260S) aiemmin omistaneena odotukset olivat suuret ja testien ylistämänä hankin laitteen koeajamatta. Vaikka osasin odottaa että V2:sen alavääntöä ei uudessa mallissa ole,
on moottorin luonne suoraan sanottuna pettymys. Kone ravistelee ja värisee helposti ja tasanopeutta ajellessa ei sopivaa välitystä meinaa löytyä. Tuntuu että aina olisi väärä pykälä silmässä. Mutkapätkillä ja sporttisessa ajossa mitä mainioin laite ja käsittämättömän upea alusta, mutta touriinkiin siirryttäessä iskee pettymys,
kone vaeltelee ja pykälää saa hakea tuon tuosta.
Varmasti jollekulle oiva pyörä mutta kesä on lyhyt ja kyseessä nautintolaitteeksi luokiteltava tuote.
Päätin että Multi lähtee etsimään uutta omistajaa.