Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäisi, ettei kaikki pamppersit pääsisi komentoimaan.Tuli vain tässä mieleen, että kun nämä Busa-jutut ovat nykyään meiltä kuolevaisilta muiden merkkien kuskeilta suojatulla omalla foorumillaan, eikö tämäkin pitäisi siirtää sinne?![]()
![]()
Nimenomaan siitä syystä.Pitäisi, ettei kaikki pamppersit pääsisi komentoimaan.![]()
![]()
![]()
![]()
Kuinkas paljon oot isolla zetorilla(1200) tehnyt matkaa?Toimii oikein hyvin. Tai no ainakin paremmin kuin iso Zetori. Viime kesänä 5tKm juuroopassa matkattiin mamman kans. Laukkuina Louisin pehmeet sivulaukut ja 44l takalaukku. Hyvin mahduttiin ja vielä voitiin kiusata RS4:sia.Pyörä ja kuski olis mennyt pitemmällekkin ja kovempaa mutta....![]()
![]()
Sorry! Välimallin Zetorilla (1100).Kuinkas paljon oot isolla zetorilla(1200) tehnyt matkaa?![]()
Just joo en ole bussikuski satuin vaan kyselemään mallista gsxr-1300 eikä sen pitäisi ketään häiritä varsinkin kun avatarista päätellen bomber on enempi kiinnostunut toisesta merkistä. Nyt kyllä ymmärrän Busafoorumin syntyyn johtaneet syyt. Vielä tahtoisin tietää muut foorumit jotka Bomberin mielestä ovat minulta kiellettyjä ja muutenkin etiketistä ois kiva saada ohjeita kun en näköjään osaa itse oikeata foorumiakaan valita (lapsellisuuttani luulin että suizasta voisi kysyä suzuki-foorumilla).Tuli vain tässä mieleen, että kun nämä Busa-jutut ovat nykyään meiltä kuolevaisilta muiden merkkien kuskeilta suojatulla omalla foorumillaan, eikö tämäkin pitäisi siirtää sinne?![]()
![]()
Heh...Ollaampas sitä nyt niin herkkänahkaista porukkaaPitäisi, ettei kaikki pamppersit pääsisi komentoimaan.Tuli vain tässä mieleen, että kun nämä Busa-jutut ovat nykyään meiltä kuolevaisilta muiden merkkien kuskeilta suojatulla omalla foorumillaan, eikö tämäkin pitäisi siirtää sinne?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ei tuossa ollut herkkänahkasuudesta kyse.Heh...Ollaampas sitä nyt niin herkkänahkaista porukkaaPitäisi, ettei kaikki pamppersit pääsisi komentoimaan.Tuli vain tässä mieleen, että kun nämä Busa-jutut ovat nykyään meiltä kuolevaisilta muiden merkkien kuskeilta suojatulla omalla foorumillaan, eikö tämäkin pitäisi siirtää sinne?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paljonkos muuten olis Busalla tommonen hyvä matkavauhti kaikkine laukkuineen ja vaimokkeineen??? Meinaan siellä Autobaanoilla??? Ihan aidosti kiinostaa... Omalla mopottimella ei kyllä mitään asiaa sinne sekaan.
Toisaalta eikös se moottoripyöräily olekkin vähän niinkuin ulkoilua... Hitaammin jaa enemmän irti. Tosin varmaan tästäkin kahta koulukuntaa.![]()
No, sullahan on sama vauhti kun väli- ja isonmallin zetorilla.No mun mielestä hyvä matkavauhti oli jossain 180-200, mutta mamma oli vähän sitä mieltä etttä parempi olis 150-180. Kyllähän se tuuli ottaa pahemmin takapenkkiläisen kypärään.
Jep, minäkin vasta nyt vaivoin ymmärsin, että Bussista pitää saada keskustella omalla salaisella foorumilla ja sen lisäksi kaikilla mahdollisilla muillakin foorumeilla. Johtunee kaiketi siitä, että Busa-liike on viime aikoina levinnyt suorastaan kulovalkean tavoin. Hei, ne jyrää meitin....Nyt kyllä ymmärrän Busafoorumin syntyyn johtaneet syyt.
Niin on. Mutta mukavampi Busalla on matkaa ajaa kun välimallin Zetorilla, vaikka ei sekään mikään huono ollut. Kyllähän sitä kovempaakin vois vetää, mutta siitä ei sitten ole enää vastaavaa hyötyä, kun kuski ei jaksa painaa. Tauot lisääntyy => matka-aika kasvaa.No, sullahan on sama vauhti kun väli- ja isonmallin zetorilla.No mun mielestä hyvä matkavauhti oli jossain 180-200, mutta mamma oli vähän sitä mieltä etttä parempi olis 150-180. Kyllähän se tuuli ottaa pahemmin takapenkkiläisen kypärään.![]()
![]()
Ei sitä meikäläinen ainakaan jaksa kauaa vetää 200+, mutta on se kliffaa välillä rykästä. Tosiaan semmonen mukava 2 päällä on 160-180 liikenteestä riippuen.Ensi kesällä lähtee mustarastas kokeilemaan miltä tuntuu autobaanalla ajo.
Saa nyt sitten nähdä miltä tuollainen 200+ matkavauhti tuntuu kun täällä kotosuomessa harvemmin tulee sellaista vauhtia pujoteltua *köh*![]()
Mistä syystä haluat luopua XX:stä ja vaihtaa busaan? Onko mielessä mikään muu syy kuin suurempi teho?Päivää susnaihmiset! Onko kellään ollut Busassa täyttä sivu- ja takalaukkuvarustusta, olen hiukka harkinnut linnun päivitystä mutta Eurooppa kutsuu edelleen. Miten Busa sopisi mielestänne kahdelle hengelle pitkille päivämatkoille ajoasennon ja -mukavuuden puolesta? Peace.![]()
Hyvä kysymys, en ole xx:n suhteen pettynyt mihinkään, vääntö kiehtoo Busassa, niin ja vähän kai hurja ulkonäkö ym. muut vauhtiin ja voimaan liittyvät seikat jotka meille ikuisille pikkupojille on niitä kaikkein tärkeimpiä. Vaikka kyllä Hondassakin vauhti riittää, viime kesänä 285 km/h vitosvaihteella ja vielä olis kutosella kiihtynyt ja se kyllä riitti mulle. Merkinvaihtoa sinänsä en pidä huomionarvoisena seikkana vaikka jälkeenpäin laskien viidestä pyörästäni neljä on ollut Honda (välissä Yamaha fz750 josta tykkäsin kovasti). Noista matkavauhtia koskevista kysymyksistä sen verran että jos jossain vielä mahtuiskin koko päivän päästämään 200+ niin itse ainakin en siihen enää ryhtyisi, väsyttää nopeammin, päivämatkat tuppaavat jäämään lyhyemmiksi(jos nyt jonnekin on lomalla kiire) ja tankata täytyy useammin , oma lintu 140km/h n.6,2ltr/100km ja 180km/h ja n. 8ltr/100km (mitattu toissakesänä oikeen varta vasten).Mistä syystä haluat luopua XX:stä ja vaihtaa busaan? Onko mielessä mikään muu syy kuin suurempi teho?Päivää susnaihmiset! Onko kellään ollut Busassa täyttä sivu- ja takalaukkuvarustusta, olen hiukka harkinnut linnun päivitystä mutta Eurooppa kutsuu edelleen. Miten Busa sopisi mielestänne kahdelle hengelle pitkille päivämatkoille ajoasennon ja -mukavuuden puolesta? Peace.![]()
Kaikki asiat eivät ole järjellisesti selitettävissä, eikä niiden tarvitse ollakaanHyvä kysymys, en ole xx:n suhteen pettynyt mihinkään, vääntö kiehtoo Busassa, niin ja vähän kai hurja ulkonäkö ym. muut vauhtiin ja voimaan liittyvät seikat jotka meille ikuisille pikkupojille on niitä kaikkein tärkeimpiä. Vaikka kyllä Hondassakin vauhti riittää, viime kesänä 285 km/h vitosvaihteella ja vielä olis kutosella kiihtynyt ja se kyllä riitti mulle. Merkinvaihtoa sinänsä en pidä huomionarvoisena seikkana vaikka jälkeenpäin laskien viidestä pyörästäni neljä on ollut Honda (välissä Yamaha fz750 josta tykkäsin kovasti). Noista matkavauhtia koskevista kysymyksistä sen verran että jos jossain vielä mahtuiskin koko päivän päästämään 200+ niin itse ainakin en siihen enää ryhtyisi, väsyttää nopeammin, päivämatkat tuppaavat jäämään lyhyemmiksi(jos nyt jonnekin on lomalla kiire) ja tankata täytyy useammin , oma lintu 140km/h n.6,2ltr/100km ja 180km/h ja n. 8ltr/100km (mitattu toissakesänä oikeen varta vasten).Mistä syystä haluat luopua XX:stä ja vaihtaa busaan? Onko mielessä mikään muu syy kuin suurempi teho?Päivää susnaihmiset! Onko kellään ollut Busassa täyttä sivu- ja takalaukkuvarustusta, olen hiukka harkinnut linnun päivitystä mutta Eurooppa kutsuu edelleen. Miten Busa sopisi mielestänne kahdelle hengelle pitkille päivämatkoille ajoasennon ja -mukavuuden puolesta? Peace.![]()