Mustarastas-> Tuulihaukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja motometu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

motometu

New member
Päivää susnaihmiset! Onko kellään ollut Busassa täyttä sivu- ja takalaukkuvarustusta, olen hiukka harkinnut linnun päivitystä mutta Eurooppa kutsuu edelleen. Miten Busa sopisi mielestänne kahdelle hengelle pitkille päivämatkoille ajoasennon ja -mukavuuden puolesta? Peace.  
062802moto_prv.gif

Ei oo laukkuja,mutta mää hain busan Belgiasta emon kaa ja ei ollu paha todellakaan ajella kaxpäällä...
062802moto_prv.gif
biggrin.gif

Eli SOPII!....
biggrin.gif

Toimii oikein hyvin. Tai no ainakin paremmin kuin iso Zetori. Viime kesänä 5tKm juuroopassa matkattiin mamman kans. Laukkuina Louisin pehmeet sivulaukut ja 44l takalaukku. Hyvin mahduttiin ja vielä voitiin kiusata RS4:sia.
smile_org.gif
Pyörä ja kuski olis mennyt pitemmällekkin ja kovempaa mutta....  
inlove.gif

Tuli vain tässä mieleen, että kun nämä Busa-jutut ovat nykyään meiltä kuolevaisilta muiden merkkien kuskeilta suojatulla omalla foorumillaan, eikö tämäkin pitäisi siirtää sinne?  
eek.gif

tounge.gif

Toimii oikein hyvin. Tai no ainakin paremmin kuin iso Zetori. Viime kesänä 5tKm juuroopassa matkattiin mamman kans. Laukkuina Louisin pehmeet sivulaukut ja 44l takalaukku. Hyvin mahduttiin ja vielä voitiin kiusata RS4:sia.
smile_org.gif
Pyörä ja kuski olis mennyt pitemmällekkin ja kovempaa mutta....  
inlove.gif
Kuinkas paljon oot isolla zetorilla(1200) tehnyt matkaa?
mad.gif

Tuli vain tässä mieleen, että kun nämä Busa-jutut ovat nykyään meiltä kuolevaisilta muiden merkkien kuskeilta suojatulla omalla foorumillaan, eikö tämäkin pitäisi siirtää sinne?  
eek.gif

tounge.gif
Just joo en ole bussikuski satuin vaan kyselemään mallista gsxr-1300 eikä sen pitäisi ketään häiritä varsinkin kun avatarista päätellen bomber on enempi kiinnostunut toisesta merkistä. Nyt kyllä ymmärrän Busafoorumin syntyyn johtaneet syyt. Vielä tahtoisin tietää muut foorumit jotka Bomberin mielestä ovat minulta kiellettyjä ja muutenkin etiketistä ois kiva saada ohjeita kun en näköjään osaa itse oikeata foorumiakaan valita (lapsellisuuttani luulin että suizasta voisi kysyä suzuki-foorumilla).

eek.gif

tounge.gif
Pitäisi, ettei kaikki pamppersit pääsisi komentoimaan.
tounge.gif
biggrin.gif
wink.gif
033102bebe_1_prv.gif
Heh...Ollaampas sitä nyt niin herkkänahkaista porukkaa
biggrin.gif
Paljonkos muuten olis Busalla tommonen hyvä matkavauhti kaikkine laukkuineen ja vaimokkeineen??? Meinaan siellä Autobaanoilla??? Ihan aidosti kiinostaa... Omalla mopottimella ei kyllä mitään asiaa sinne sekaan.
tounge.gif
Toisaalta eikös se moottoripyöräily olekkin vähän niinkuin ulkoilua... Hitaammin jaa enemmän irti. Tosin varmaan tästäkin kahta koulukuntaa.

eek.gif

tounge.gif
Pitäisi, ettei kaikki pamppersit pääsisi komentoimaan.
tounge.gif
biggrin.gif
wink.gif
033102bebe_1_prv.gif
Heh...Ollaampas sitä nyt niin herkkänahkaista porukkaa  
biggrin.gif
Paljonkos muuten olis Busalla tommonen hyvä matkavauhti kaikkine laukkuineen ja vaimokkeineen??? Meinaan siellä Autobaanoilla??? Ihan aidosti kiinostaa... Omalla mopottimella ei kyllä mitään asiaa sinne sekaan.  
tounge.gif
Toisaalta eikös se moottoripyöräily olekkin vähän niinkuin ulkoilua... Hitaammin jaa enemmän irti. Tosin varmaan tästäkin kahta koulukuntaa.
Ei tuossa ollut herkkänahkasuudesta kyse.  
smile_org.gif
Vaan siitä miten Bomber sen ymmärsikin.
biggrin.gif

No mun mielestä hyvä matkavauhti oli jossain 180-200, mutta mamma oli vähän sitä mieltä etttä parempi olis 150-180. Kyllähän se tuuli ottaa pahemmin takapenkkiläisen kypärään.

Eikun nopeemmin saa enemmän irti. Ehtii moneen paikkaan. Toisaalta ei siellä baanalla mitään maisemia olla katsomassa. Alpeilla ja pikkuteillä onkin sitten eri moodi, siellä voi välillä katsella maisemiakin. Ja ohi viuhuavia kilokyykkyjä.

Nyt kyllä ymmärrän Busafoorumin syntyyn johtaneet syyt.
Jep, minäkin vasta nyt vaivoin ymmärsin, että Bussista pitää saada keskustella omalla salaisella foorumilla ja sen lisäksi kaikilla mahdollisilla muillakin foorumeilla. Johtunee kaiketi siitä, että Busa-liike on viime aikoina levinnyt suorastaan kulovalkean tavoin. Hei, ne jyrää meitin....
tounge.gif

No mun mielestä hyvä matkavauhti oli jossain 180-200, mutta mamma oli vähän sitä mieltä etttä parempi olis 150-180. Kyllähän se tuuli ottaa pahemmin takapenkkiläisen kypärään.
No, sullahan on sama vauhti kun väli- ja isonmallin zetorilla.
tounge.gif
biggrin.gif
Niin on. Mutta mukavampi Busalla on matkaa ajaa kun välimallin Zetorilla, vaikka ei sekään mikään huono ollut. Kyllähän sitä kovempaakin vois vetää, mutta siitä ei sitten ole enää vastaavaa hyötyä, kun kuski ei jaksa painaa. Tauot lisääntyy => matka-aika kasvaa.

Ensi kesällä lähtee mustarastas kokeilemaan miltä tuntuu autobaanalla ajo.
Saa nyt sitten nähdä miltä tuollainen 200+ matkavauhti tuntuu kun täällä kotosuomessa harvemmin tulee sellaista vauhtia pujoteltua *köh*
sport05.gif

Ensi kesällä lähtee mustarastas kokeilemaan miltä tuntuu autobaanalla ajo.
Saa nyt sitten nähdä miltä tuollainen 200+ matkavauhti tuntuu kun täällä kotosuomessa harvemmin tulee sellaista vauhtia pujoteltua  *köh*  
sport05.gif
Ei sitä meikäläinen ainakaan jaksa kauaa vetää 200+, mutta on se kliffaa välillä rykästä. Tosiaan semmonen mukava 2 päällä on 160-180 liikenteestä riippuen.
062802moto_prv.gif

Päivää susnaihmiset! Onko kellään ollut Busassa täyttä sivu- ja takalaukkuvarustusta, olen hiukka harkinnut linnun päivitystä mutta Eurooppa kutsuu edelleen. Miten Busa sopisi mielestänne kahdelle hengelle pitkille päivämatkoille ajoasennon ja -mukavuuden puolesta? Peace.  
062802moto_prv.gif
Mistä syystä haluat luopua XX:stä ja vaihtaa busaan? Onko mielessä mikään muu syy kuin suurempi teho?

062802moto_prv.gif
Mistä syystä haluat luopua XX:stä ja vaihtaa busaan? Onko mielessä mikään muu syy kuin suurempi teho?
Hyvä kysymys, en ole xx:n suhteen pettynyt mihinkään, vääntö kiehtoo Busassa, niin ja vähän kai hurja ulkonäkö ym. muut vauhtiin ja voimaan liittyvät seikat jotka meille ikuisille pikkupojille on niitä kaikkein tärkeimpiä. Vaikka kyllä Hondassakin vauhti riittää, viime kesänä 285 km/h vitosvaihteella ja vielä olis kutosella kiihtynyt ja se kyllä riitti mulle. Merkinvaihtoa sinänsä en pidä huomionarvoisena seikkana vaikka jälkeenpäin laskien viidestä pyörästäni neljä on ollut Honda (välissä Yamaha fz750 josta tykkäsin kovasti). Noista matkavauhtia koskevista kysymyksistä sen verran että jos jossain vielä mahtuiskin koko päivän päästämään 200+ niin itse ainakin en siihen enää ryhtyisi, väsyttää nopeammin, päivämatkat tuppaavat jäämään lyhyemmiksi(jos nyt jonnekin on lomalla kiire) ja tankata täytyy useammin , oma lintu 140km/h n.6,2ltr/100km ja 180km/h ja n. 8ltr/100km (mitattu toissakesänä oikeen varta vasten).

062802moto_prv.gif
Hyvä kysymys, en ole xx:n suhteen pettynyt mihinkään, vääntö kiehtoo Busassa, niin ja vähän kai hurja ulkonäkö ym. muut vauhtiin ja voimaan liittyvät seikat jotka meille ikuisille pikkupojille on niitä kaikkein tärkeimpiä. Vaikka kyllä Hondassakin vauhti riittää, viime kesänä 285 km/h vitosvaihteella ja vielä olis kutosella kiihtynyt ja se kyllä riitti mulle. Merkinvaihtoa sinänsä en pidä huomionarvoisena seikkana vaikka jälkeenpäin laskien viidestä pyörästäni neljä on ollut Honda (välissä Yamaha fz750 josta tykkäsin kovasti). Noista matkavauhtia koskevista kysymyksistä sen verran että jos jossain vielä mahtuiskin koko päivän päästämään 200+ niin itse ainakin en siihen enää ryhtyisi, väsyttää nopeammin, päivämatkat tuppaavat jäämään lyhyemmiksi(jos nyt jonnekin on lomalla kiire) ja tankata täytyy useammin , oma lintu 140km/h n.6,2ltr/100km ja 180km/h ja n. 8ltr/100km (mitattu toissakesänä oikeen varta vasten).
Kaikki asiat eivät ole järjellisesti selitettävissä, eikä niiden tarvitse ollakaan
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Elämä on elämistä varten
cool.gif

Heh...hui hemmetti...Muuttakaahan pojat Saksaan siitä
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
No joo EI... Meitäpä on moneksi ja NIGHTWOLF 78... Sun pitää sitte aina joskus mua odotella jos meinaat 200 painaa meneen
tounge.gif
Ei pysy nakulla millään perässä...Tai jos pysyykin niin kyytiläinen heittää sormukset mäkeen jo eka 10.llä kilometrillä...
cool.gif

Back