Mutkateitä sladissa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turboJR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

turboJR

New member
Vaarallisen näköistä, mut näyttävää kylläkin
biggrin.gif


http://www.youtube.com/watch?v....search=

Tuossa ajetaan muuten vaan joutusaa kyytiä
smile_org.gif


http://www.youtube.com/watch?v....search=
 
Olisko takajarrun käytöllä ollut jotain osuutta asiaan
crazy.gif
? Vaarallisen näköistä puuhaa.
 
voipi napsahtaa aika nasevasti kun tulleepi pikkunen virhe...itse en urheilis ihan tolleen...
 
Kokeilin samanlaista mutta kaasulla ja tahattomasti 12r yks päivä ja ei tee mieli ottaa (ilmaista) uusintaa
omg.gif
 
Kerran kävi suoralla tiellä todella vahingossa..!
Eka vuosi Tonnisella alkukevät, lähin ohittaan rekkaa (olin aika peräslaudassa kiinni->jyrkkä kulma)
Ja siitä sitte kakkosella ohittamaan..tais parimetriä tulla viivaa tiehen ja sydänkohtaus..mut pystyssä pysy, Onneksi!!
 
Ihan hyvin pojat vetää, mutta verta tossa kerjätään nokasta siitä huolimatta. Ehkä noilla on sama tilanne ku meillä Suomessa, ratoja on vähän ja ne on kaukana
tounge.gif
 
Kerran kävi suoralla tiellä todella vahingossa..!
Eka vuosi Tonnisella alkukevät, lähin ohittaan rekkaa (olin aika peräslaudassa kiinni->jyrkkä kulma)
Ja siitä sitte kakkosella ohittamaan..tais parimetriä tulla viivaa tiehen ja sydänkohtaus..mut pystyssä pysy, Onneksi!!
Pidemmällä swingillä tonnisella voi jättää "vahingossa" vaikka 200m mustaa kun ohittaa
tounge.gif
 
Mites tommonen powerslide pistetään käyntiin oikeaoppisesti? Jos nyt jätetään nämä turbo/nossi-vermeet pois laskuista, että vaikka "normaalilla" tonnisella. Onko tässä reseptinä se perinteinen "Etujarrua, kytkintä ja kaasua sopivassa suhteessa niin pyörä tekee mitä vain!"
 
eikös tuo perä irtoa luistoon etujarrulla ja samanaikaisella moottorijarrutuksella? En minäkään tiedä mut tollasta vois kuvitella..
 
Kylläpä oli rumat äänet. Yleensäkin kun laitetaan kamera tankin päälle ja omalla mikillä niin imuäänet ja koneenäänet korostuu ja kuulostaa siltä kuin koneessa olis jotain vikaa. Tuohon pitäis saada miksattua vaikka kuskin selän takaa läheltä pakareita vähän pakoääniä mukaan niin saattais saundit muuttua.

En nyt oo mikään ammattilainen mut vähän näytösti että kameramiehellä oli hiukan "tilanteita" ainakin tuossa kakkosvideossa. Kurvissa hieman hakemista.
 
Mites tommonen powerslide pistetään käyntiin oikeaoppisesti? Jos nyt jätetään nämä turbo/nossi-vermeet pois laskuista, että vaikka "normaalilla" tonnisella. Onko tässä reseptinä se perinteinen "Etujarrua, kytkintä ja kaasua sopivassa suhteessa niin pyörä tekee mitä vain!"
Ei kannata paljon powerslideja kadulla vetää kyllä, siis jos mutkasta tulet ulos ja kaasulla yrittää linkkuun.. Vaatii ainakin lämpimän renkaan, jotta pito irtoaa pehmeästi. Kylmä rengas irtoaa yht'äkkiä napsahtaen ja todella helposti käy huonosti. Jos teet nuo "etujarru, kytkin ja kaasu" -hommelit mutkassa niin huonosti käy
biggrin.gif


Kun rengas on lämmin, niin mutkanopeutta nostamalla powesliden kynnys madaltuu koko ajan. Eli jos olet tarpeeks kallellaan ja avaat mutkasta, niin lähteehän se heikompitehoisellakin perse irti. Ei sitä tartte mitään nosseja, turboa tai edes tonnista.

Tuossa Kreikkalaisten videolla olevilla sladeilla ei taas ole mitään tekemistä powersliden kanssa, niillähän perä irtoaa jarruissa. Eli paino on eturenkaalla kun jarruttaa, jolloin takarenkaan pito irtoaa helposti joko moottorijarrulla ja/tai takajarrulla.

Tuskin sitä meinasitkaan?
 
Back
Ylös