• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mv Agusta

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ticky
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ticky

New member
Kertokaahan jos jollakulla sattuu olemaan kokemusta F4 1000:sta. Kuinkahan monta agustaa mahtaa suomessa olla? Mitähän eroa on noilla eri mallien moottoreilla kun tehot vaihtelee, esim. perus 1000s(166hp) vs. tamburini(172.8hp)?
 
Noin alle kuukauden (oisko nro 23?) vanha Motorrad-lehti tuli luettua, jossa juttua MV:stä, piti olla vähän pidempi (50 000km?) testi, mutta tulikin pikku mutkia matkaan. Alkuun oli vaihteistossa vikaa, sitten koneessa...
 
Yksi Tamburini löytyy Suomesta ja se on Tuusmotorin ikkunassa "talvisäilytyksessä". Olikohan noita tehty 300 kpl numeroitu erä.
 
Löytyyköhän mistään testiä missä olisi verrattu tuota F41000 Agustaa noihin nyky japanilaisiin tonnisiin kyykkyihin? Olisi mielenkiintoista lukea asiasta.

Noita on Suomeen myity ilmeisen vähän, mutta pelin luotettavuus tietysti kiinnostaa aina.

Kertokaapa linkkejä mistä pyörästä voisi lueskella lisää.
 
Muistaakseni Bike lehdessä oli viime vuonna jonkin sortin vertailu....tais kumminkin kyseinen vertailu olla Ruotsin tai Norjan Bike lehdessä ...saatan tietysti muistaa väärin
nixweiss.gif
 
Muistaakseni 5/2005 bikessä oli vertailutestissä tonniset ja mukana oli agusta. Jos oikein muistan, pyörää kyllä kehuttiin, mutta japanilaiset veivät voiton...
 
Muistaakseni 5/2005 bikessä oli vertailutestissä tonniset ja mukana oli agusta. Jos oikein muistan, pyörää kyllä kehuttiin, mutta japanilaiset veivät voiton...
Muistatko tarkemmin missä ominaisuuksissa pyörissä oli eroja ja mihin suuntaan?

ts missä MV otti pataan ja missä ei
biggrin.gif

Eivaan, todella hieno pyörä ja mieli tekisi semmoista(kin).
 
Muistaakseni 5/2005 bikessä oli vertailutestissä tonniset ja mukana oli agusta. Jos oikein muistan, pyörää kyllä kehuttiin, mutta japanilaiset veivät voiton...
Muistatko tarkemmin missä ominaisuuksissa pyörissä oli eroja ja mihin suuntaan?

ts missä MV otti pataan ja missä ei  
biggrin.gif

Eivaan, todella hieno pyörä ja mieli tekisi semmoista(kin).
Nyt en muista varmasti... Kunhan pääsen kotiin, voin kaivaa lehden esiin... Aika pieniä juttuja varmasti, jos sellaiseen on varaa niin enpä usko että tulee pettymään...
 
Muistaakseni 5/2005 bikessä oli vertailutestissä tonniset ja mukana oli agusta. Jos oikein muistan, pyörää kyllä kehuttiin, mutta japanilaiset veivät voiton...
Muistatko tarkemmin missä ominaisuuksissa pyörissä oli eroja ja mihin suuntaan?

ts missä MV otti pataan ja missä ei  
biggrin.gif

Eivaan, todella hieno pyörä ja mieli tekisi semmoista(kin).
Nyt en muista varmasti... Kunhan pääsen kotiin, voin kaivaa lehden esiin... Aika pieniä juttuja varmasti, jos sellaiseen on varaa niin enpä usko että tulee pettymään...
Juu, eihän MV halpa ole. Mutta jos japsien kilokyykyt maksavat noin 20-21 tonttua (itsellä semmoinen), 25tonttua MV:stä ee-speedin kautta, pistää se ajattelmaan...
Huomaatko, yritän perustella itselleni tarvetta vaihtoon
biggrin.gif


MVtä ei varmaan tekisi mieli vaihtaa uuteen malliin niin usein kuin japan companyn tuotetta. Kait...
 
Toi itselleen perustelu, lue valehtelu
biggrin.gif
on yleensä se ensimmäinen askel kohti rahanmenoa... Eipä varmaan tarvis heti vaihtaa, on se sen verran hieno peli
inlove.gif
 
Noniin, nyt siitä biken testistä. Mv:n suihkutusta haukuttiin nykiväksi. Moottori tuntuu siltä että se räjähtäisi kun se täristää aikas paljon ja käynti on raaka. Sitten nää perusjutut eli totaalinen mukavuuden puute. Tehoja mitattiin suzukin jälkeen eniten, kytkimeltä 160,8hv/106,5nm. Pisteissä tuli viimeiseksi, suzuki voitti. Eli eipä ainakaan mun ostohaluja poistaisi, on se silti kaikkein nätein,komein ja
inlove.gif
Ainoa mikä pisti pahasti silmään oli varaosien hinnat. Biken kasaaman peruspaketin vilkut, suodattimet jne. hinnat oli japseilla n.1500e-2500e. Mv:llä 5000e.
 
Noniin, nyt siitä biken testistä. Mv:n suihkutusta haukuttiin nykiväksi. Moottori tuntuu siltä että se räjähtäisi kun se täristää aikas paljon ja käynti on raaka. Sitten nää perusjutut eli totaalinen mukavuuden puute. Tehoja mitattiin suzukin jälkeen eniten, kytkimeltä 160,8hv/106,5nm. Pisteissä tuli viimeiseksi, suzuki voitti. Eli eipä ainakaan mun ostohaluja poistaisi, on se silti kaikkein nätein,komein ja  
inlove.gif
 Ainoa mikä pisti pahasti silmään oli varaosien hinnat. Biken kasaaman peruspaketin vilkut, suodattimet jne. hinnat oli japseilla n.1500e-2500e. Mv:llä 5000e.
Oliko se lehden nro 5/2005? Pitää katsoa jos se jostain tulisi eteen ja lukaista.

Löysin aiheeseen liittyen muutaman muun testin ulkomaan lehdistä. Sielä mainittiin myös ruiskun herkkyydestä ja nykivyydestä. Moottorin tärinää ei mainittu näissä. Pääasiassa kehuttiin "smooth:iksi". Mistähän noikin eri lausunnot johtuvat?
 
Jes 5/2005. Voihan olla että tehdas on saanut kritiikkiä alkupään pyörien nykivyydestä ja korjannut asian. Ja jos se häiritsisi niin voishan sen sitten säätää, ja samalla kunnon kisapillit ja...... Paljollakohan se tuusmotorin mv lähtisi, pyynti on 29ke. Käteisellä kuulemma saisi hintaa jonkin verran tiputettua...
 
Jes 5/2005. Voihan olla että tehdas on saanut kritiikkiä alkupään pyörien nykivyydestä ja korjannut asian. Ja jos se häiritsisi niin voishan sen sitten säätää, ja samalla kunnon kisapillit ja...... Paljollakohan se tuusmotorin mv lähtisi, pyynti on 29ke. Käteisellä kuulemma saisi hintaa jonkin verran tiputettua...
Jep. Nykivyyteen apuja varmasti löytyy. MV:n putken mukana tulee aina uusi ruiskunohjaus e-prom. Ja sitten ainahan on vielä Powercommander, jolla voi asiaa vielä viilata kuntoon.

Uskon että hinta tippuu vielä tuosta (lähelle ee-speedin hintaa) kun rupeaa latomaan rahaa tiskiin.
 
Ilman muuta tuollainen kannattaa ostaa. Kisamaisuus ja mukavuuden puute on vaan bonusta keskellä kaikkea pehmoilua. Kallis se on, mut niin on moni muukin asia...

Lisäksi tuollainen laite on vaan todella hieno, vaikka se ensimmäisen kerran näytettiin yleisölle jo vaikka kuinka monta vuotta sitten... Kestää siis ajan hammasta ja on kyllä vaan kaunis...
 
Ja meni suomenmaalla minkä tahansa kuppilan pihaan huudattamaan---ihan sama kumpaa mallia-----, niin takuulla ei tulis toista samanlaista samantien eteen.
 
jäänyt kevaria ajoilta mieleen kun oltiin nuotamassa kevaria mp-racingista ja joku karautti pihasta 750 agustalla liikkeelle. missään pelissä ei ole niin komeita ääniä meinaan paitsi ehkä siinä tonnissessa sitten
wink.gif
 
Back
Ylös