Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, eiköhän se voisi juuri ja juuri höyläys onnistua, kun laittaa vaikka tyttärelle paperipussin päähän (äiti on varmaan jo todella härskiintynyttä tavaraa). Jos tämä sitten kysäisee: "kai minussakin on joku positiivinen asia, jonka takia minua höyläät?", siihen voi vastata "kyllä, mutta otan sen kohta ulos".Ja tässä nimenomaisessa tapauksessa en todellakaan itsekään suostu ilmoittautumaan käyttäjäksi.Eiköhä se oo enempi ongelma ettei käyttäjiä todellakaan ooJ*malauta, mitä ämmiä.Tapauksessasi on selvästikin äidiltä ja tyttäreltä päässyt unohtumaan ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantaisen lausahdus: Tavara tykkää kun sitä käytetään.![]()
![]()
![]()
![]()
Just noin!Ite oon huomannu, että tollasille sössöttäjille on parasta vastata, niin ku pikkuvauvalle: " Voi voi...Tuntuuko susta pahalta, ku tää moottoripyörä on tässä?...Tulisko sulle parempi mieli, jos veisin tän muualle?... Alkoko sun päivä vähän harmillisesti, ku näit, että täällä on motskari häiritsemässä?..." jne...
Tuntevat itsensä hyvin nopeasti aika noloks ja häipyvät lässyttämästä ja ehkä jopa tajuavat, miten turhasta asiasta urputtavat.
Niin no joo... Jos valittaja on 210cm pitkä anabolisia steroideja syövä kersantti, ni sit ehkä yhtyisin kuitenkin hänen mielipiteeseensä mopon väärästä sijoituspaikasta.![]()
Ei ei.... kerran ollaan jo oltu ja heti pistivät rahastonhoitajan sijaisen sijaiseksHommatkaa itsenne taloyhtiön hallitukseen. Väkivalta lopettaa vittuilun.![]()
Mulla oli aikoinaan sama homma. Eli omassa vuosia käytössä olleessa vuokraruudussa kun kerran oli moottoripyörä, niin valitusta tuli. Kävi ilmi että pappapartio oli joskus vuonna 1 ja 2 jo nuijinut pk-paikan sääntöihin pykälän, jossa nimenomaan mainitaan, että ruutua saa käyttää vain auton paikoittamiseen.Täällä talossa joku otti asiakseen soittaa isännöitsijälle siitä että "autohalliin on ilmestynyt joku moottoripyörä!".. Herranjestas. Pyörä tosiaan oli mun omassa, maksetussa, ruudussa.
Kuulostaa tutultaKun itse istuu hallituksessa ja vielä parempi jos pj:nä, niin kumman vähässä ovat nämä valittajat olleet. Alakerran muijaltakin loppu valitukset meitin natiaisista kuin veitsellä leikaten ja moposta tai prätkästä ei kukaan ole koskaan (uskaltanut?) mitään narissut, pikemminkin päin vastoin pyörää ihastellen ja ajokelejä toivotellen![]()
No tietty pienenä varjopuolena sitä saa sitten kuunnella näiden narisijoiden valituksia toisista talon asukkaista, milloin joku bilettää liian myöhään, toinen käy suihkussa tai kolmas poraa taulua seinään![]()
Oletko kokeillut merkitä talon edustan vaikka mustalla kumiviivalla, ihan vain, että tiedät olla enää siitä kulkemattaNaapuriin muutti kaksi vuotta sitten pari akkaa, äiti ja vanhapiikatytär. Heti alkajaisiksi tämä kaksikko päätti alkaa valittaa kaikesta, ensin meille, sittemmin muutamille muillekin naapurustossa. Moottoripyöräni on heille tietenkin kamala kauhistus, vaikka se seisoo omassa pihassani. En kuulemma saisi ajaa heidän talonsa ohikaan. Sitä eivät saisi tehdä edes lapset polkupyörillä tai rullaluistimilla. Itse asiassa minua on kielletty olemasta pihallani, koska siitä näkee heille.
toi on iha hyväOletko kokeillut merkitä talon edustan vaikka mustalla kumiviivalla, ihan vain, että tiedät olla enää siitä kulkemattaNaapuriin muutti kaksi vuotta sitten pari akkaa, äiti ja vanhapiikatytär. Heti alkajaisiksi tämä kaksikko päätti alkaa valittaa kaikesta, ensin meille, sittemmin muutamille muillekin naapurustossa. Moottoripyöräni on heille tietenkin kamala kauhistus, vaikka se seisoo omassa pihassani. En kuulemma saisi ajaa heidän talonsa ohikaan. Sitä eivät saisi tehdä edes lapset polkupyörillä tai rullaluistimilla. Itse asiassa minua on kielletty olemasta pihallani, koska siitä näkee heille.![]()