Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu nii onki... moneenkin kertaanIhan ku tää keskustelu olis käyty jo aikaisemminkin...![]()
Lueskelin noita kaksi vuotta vanhoja topikkejakin, molempien materiaalien edut ja haitat tuli sielläkin esiin, ihan kuin olin aiemmin ne luetellutkin...ulkonäkö asia on jokaisen makuasia ja se kaikille sallittakoon...Ihan ku tää keskustelu olis käyty jo aikaisemminkin...![]()
Eikös se niin mene, että syyttää saa melkein mistä tahansa, mutta syyttäjällä on toteennäyttämisvelvollisuus...eli ole huoleti, ei sua vielä ole tuomittuEnkä ole edes ottanut mitään omaa kantaa siihen kumpi olisi loppujen lopuksi parempi...vaikka siitäkin mua on jo syyttä suotta syytetty![]()
dooh, tuohon vois sanoa että Grönholmikin ajaa kuppipenkissä ja nelipistevöissä eli kisamiehet on erikseen special ajokkeineen ja varusteineen.Ihan mistä oikeesti pitää, mutta totuus on kuitenkin selvä; kaikki kilpaukot ajaa nahkassa, EI goressa. Näkisimme varmasti GORE-GP-Osakilpailuja jos näin oikeasti olisi.
Mutta oikeesti mua kiinnostaa miksi radalla on nahat ja enska/crossi jätkät vetää kisansa tekstiileissä?Ihan mistä oikeesti pitää, mutta totuus on kuitenkin selvä; kaikki kilpaukot ajaa nahkassa, EI goressa. Näkisimme varmasti GORE-GP-Osakilpailuja jos näin oikeasti olisi.![]()
Ja miten ja miksi tuon asian pitäisi vaikuttaa sitten meihin "tavallisiin motoristeihin"?![]()
Off Topic, mutta F1 jätkät ei ajele nahoissaVetäs varmaan Bussekin nahkat päälle, jos avopösöllä työntäs menemään.Palonsuoja on myös kaiken A ja O kotiloilla kilpaa ajaessa.![]()