• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Nappaako MP14 messut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Turder
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei enää koskaan MP-messuja lauantaina.
Aivan liikaa yleisöä. Liian kuuma. Jonoja joka paikkaan. Ihan turha yrittää valokuvausta.
Oli ihan turha yrittää tehdä ostoksia, kun tuntui, että on koko ajan jonkun tiellä ja edessä. Hypistele siinä sitten rätei ja lumpui, saati yritä sovittaa.
Positiivista oli se, että pääsi kotoa hetkeksi pois.

--Lakritsien ja kekkospaitojen myyjien invaasiolle ei vieläkään ole löytynyt pysäyttäjää. Tuntuu, että pyörien osalta messut kutistuu vuosi vuodelta.

--superleggeran osamaksusopimuksen pohjaksi eivät kelvanneet varusmiehen päivärahat. :D

Muuten hyvä. :jippikaijee:

Ei nappaa, jos tarviin jotain varusteita niin saan ne haettua ilman ryysistä muualta.

Tuntui olevan aika touring painotteiset messut. Kuka hoitaa tarjoilun messuilla? Ilmeisesti heillä ei ole halua tehdä tulosta vaikka asiakkaita on jonoksi asti.

Miinuksia:
- liikaa ihmisiä (mikä nyt ei alan kannalta kyllä ole huono asia)
- turhan hintava lippu/liian kalliit palvelut
- liikaa ylimääräistä ohjelmantapais, josta pitäisi vielä erikseen maksaa...
- liian touring/custom-painotteinen, ainakin tänä vuonna oli.
- vähän uutuuksia
Jne...

Plussia:
- hyvä meininki/paljon ihmisiä/alan elpymisen merkkejä
- rakennellut pyörä
- ehkä hivenen vähemmän paskaa/ryönää tarjolla viime vuotiseen verrattuna
Jne...

Menisinkö ensi vuonna taas messuille?! Jaa-a...tuskinpa.

Kyllähän ton lauantain ryysiksen ties....ainakin mun kameralle tallentu ne mitä halusinkin:p

Messarin kahviloita ja suurinta osaa rafloista pyörittää Fazer. Kiinnitin ite samaan huomiota että siellä oli jo puol kymmenen aikoihin kymmenien ihmisten jono kahvilaan. 2 kassaa kolmesta oli tyhjänä. Kun Fazerilla on monopoli talossa ni voisivat hoitaa hommansa paremmin. Laittakaa palautetta messukeskukselle niitten nettisivujen kautta,jos vaikka vaatisivat Fazulta jatkossa vähän parempaa asiakaspalvelua... No itse messuista, eilen oli ihan hitoksee porukkaa ja liikkuminen oli vähä vaikeeta mut toisaalta mä löysin mun seuraavan katumopon jos semmonen vielä joskus tulee :) Krääsäähän oli taas kolmoshalli täynnä, mutta näytti sinne riittävän asiakkaita eli ehkä sillekin on tilausta... Isoin plussa messuissa oli kyllä kaikki orggilaiset joita treffas piiiitkästä aikaa :rakastunut:

Tuntui olevan aika touring painotteiset messut. Kuka hoitaa tarjoilun messuilla? Ilmeisesti heillä ei ole halua tehdä tulosta vaikka asiakkaita on jonoksi asti.

Kotimaisen kauppiaan menestyksen mittahan on ikiaikaisen perinteen mukaisesti
jonon pituus :grin:.

Ei ihan helposti unohda kymmenien metrien kapakkajonoja..... kun sisällä
oikeasti istuu kourallinen ihmisiä..... joita niitäkin tarjoilijat yrittävät laiskanyrmeällä
asenteella vaivuttaa nestehukalla tajutomaksi..... jotta nämäkin voisi nakata pihalle
häiritsemästä henkilökunnan tissuttelua :D.

Suomi on monessa asiassa edelleen johtava maa.....
Myös siinä, että missään muussa maailmankolkassa ei mene niin kauaa saada ihmisiltä
rahat pois tiskillä ihan selvässä asiassa.

Kyllähän ton lauantain ryysiksen ties....ainakin mun kameralle tallentu ne mitä halusinkin:p

Kun sitä on tämmönen väljän maan tallaaja, niin aina tuommoiset ryysikset tulee "yllärinä" vaikka sen kuvittelee tietävänsä.
Olen vissiin liian pitkään viettänyt aikaa täällä väljästi asutulla alueella ja nuo hellsinkiläiselle normaalit ihmismäärät on minulle liikaa...:p

Lauantai koettu. Ensi kerralla kaupungin puolelta, jos tulen autolla. Vaikken joutunutkaan ihan pitkään jonottamaan, niin pikkusen silti. Itse kassajono olikin sitten kivasti sisällä kiitos uuden paljon paremman sisäänkäynnin.

Tykkäsin uudesta KTM pikkusesta, kevyempi luokka alle kuussatkuihin on tervetullut. Bemarin 1000-naku oli melko mitäänsanomaton enkä huomannut sen ympärillä missään kohtaa tunkua. Toisin kuin Ducatin vastaavien, josta päästään Superleggeraan, joka oli melkosen hieno.
Omaa mopoa 10 vuotta nuorempi painos 1000Z oli omituisen tuning henkinen, vaikka ehkä tykkäsinkin. Suzukilla ollut eleganssi hukassa.
Indian tuntui masentavasti enempi Victoryltä kuin HD:lta, hiukan muoviselta, joskin HD:n osastolla oli jo mauttomuuksiin asti menneitä maalauksia. :)

Käteen juuttui pipo ja TT3D Blueray.

No olikos Kantolan Niko pystynyt nostamaan messut "ihan uudelle tasolle" kuten kova uho oli viimeisen vuoden ajan???

Nappashan ne ja olihan siellä kaikenlaista, eniten kiinnostivat bemarin r9t ja inkkarin chieftain. Toivottavasti nyt ei jäänyt mitään kytemään...

Kyllä minulle oli kattavat messut, pääsi näkee ne pyörät livenä joita odotin näkeväni ja pääsi vielä istumaan päälle ja tutkimaan niitä. Kyllä täytti odotukset:jippikaijee::jippikaijee:

Pahimmat ruuhka-ajat oli mukava olla vähän muualla sivummassa, vähän ennen viittä eilen oli jo paljon rauhallisempaa. Rauhassa sai istua niitä pyöriä mitä halusikin. Mua vaan häiritsee noiden nykypyörien leveät tankit, kyynärpääthän siihen heti kolisee.
Se harmitti, etten löytänyt mistään Hondan CBR 600:ta koeistuttavaksi. 500:n löysin ja se oli kyl aivan liian pieni.

Tänään varmasti vielä vähän pyörin tuolla, pitää myös katsoa onko kamapörssistä kamat menny vai ei.

Ihmetyttää se Yamahan poissaolo... Tai siis jos maahantuojalla menee huonosti niin eikö edes löydy ketään myyjää joka olisi tuonut uudet MT:t näytille...
Kuvia räpsin, juttelin tuttujen kanssa ja ostin nahkatakin. Siinähän se taas päivä meni mukavasti.

Miinuksia:
- liikaa ihmisiä (mikä nyt ei alan kannalta kyllä ole huono asia)
EI sunnuntaina ollu lainkaan ollenkaan liikaa! Joka vuosi kaikki sanoo menevänsä lauantaina ja samat kaikki valittaa että oli liikaa ihmisiä.

Se harmitti, etten löytänyt mistään Hondan CBR 600:ta koeistuttavaksi.

En ole ihan varman, mutta pääportaita tulee alas ja kävelee suoraan sinne käytettyjen osastille oikeata puolta ja ne on siinä vasemmalla on se valkoinen sermi, niin sen jälkeen siinä Aprilia dorsoduro 1200 ja yksi pyörä välissä ja sitten CBR 600, vuosimallista en tiedä kun nopeasti katoin ja joku sanoi että tuossa on cebari 600....

Back