Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ettei ollut ZX 10 "tomcat" ? semmoisia olen lukenut netistä..Kawan RX 1000 jenkeissä oli TOMCAT nimellä, tarraa oli tehostettu salamalla. Joissakin Suomen Räksissä oli tuollainen tarra hommattu.
Mulla on kyllä GPX r ja siinä lukee ninja se on kyllä belgiasta tuotu mopotin et voi olla et siel on liimattu tarrat kylkeenEttei ollut ZX 10 "tomcat" ? semmoisia olen lukenut netistä..Kawan RX 1000 jenkeissä oli TOMCAT nimellä, tarraa oli tehostettu salamalla. Joissakin Suomen Räksissä oli tuollainen tarra hommattu.
Mutta onko tuo Ninja joku sporttimallin nimike vai kuinka?
Ainakaan mun GPX:ssä ei sellaista lue missää, toisin kuin samanikäluokan GPZ:issa.
edit:
Itseasiassa GPX onkin "warbird"
En tiiä prkl.. Näyttäis siltä että ne on ameriikassa ainakin myynyt tuota 600 GPX:ää Ninjana. heh.Mulla on kyllä GPX r ja siinä lukee ninja se on kyllä belgiasta tuotu mopotin et voi olla et siel on liimattu tarrat kylkeenmut tiedä häntä mikä olis jos olis täältä uutena tielle lähtenyt![]()
![]()
Kas kun ei "Harakiri"kelatkaa, luin jostain artikkelista että ne kaavaili aluksi uuden zx10r:n nimeksi jotain Shogun tai Bushido...![]()
![]()
Tosta ninja nimestä tuli mieleen et muistelisin kuulleen joskus Kawasakin (kuten muutama muukin jaapanilainen moottoripyöriä valmistama merkki) olevan yhden noista sellaisenaan jo kuolleista samurai-suvuista. Ehkä noi shogun ja bushido ja tietty ninja yhdistyy niminä jotenkin tuohon kuolleeseen kulttuuriin, tarkoista merkityksistä ei oo mitään käryä kun en tohon historiaan ole perehtyny, toi ninja kyl jotenki kuulostaa tutultaMistä Ninja nimitys kawaan oikeen tulee
Kas kun ei "Harakiri"kelatkaa, luin jostain artikkelista että ne kaavaili aluksi uuden zx10r:n nimeksi jotain Shogun tai Bushido...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()