Mua todella harvoin v*tuttaa ja en ehkä koskaan oo ollu niin v*ttuuntunu kuin vajaa tunti sitten tallilla. Mä oon tässä kaiken liikenevän vapaa-ajan (ja rahat) uhrannu trialimoponi korjaamiseen. Aattelin, että joko tänään tai huomenna viimeistään pääsen jo mettään rämpimään piiitkästä aikaa. Oon s**tana hiekkapuhaltanu ja maalannu kaikki osat, vaihtanu koneesta kaikki laakerit ja stefat hieronu ja puunannu ja voi v*ttu vaikka mitä. Nyt sit äsken polkasin sen tulille ekaa kertaa. Kun se sinnikkään polkemisen jälkeen hörähti käyntiin, oli kierrokset jostain todella v*tun tuntemattomasta ja käsittämättömästä syystä ihan tapissa koko ajan. Lisäksi kun maalasin myös raiserit, ei tangossa oleva sammutusnappi teitenkään toiminut!!!! Kone siis huutaa täysillä, mopo on pukilla, kytkimen toiminnasta ei ole tietoa ja sammutusnappi ei toimi. Hieno homma. Ainoa tapa sammuttaa vehje oli tempasta bensaletku irti ja ootella, että kaasari tyhjenee. En tiedä kerkeskö tyhjentyä vai ei, mutta AINAKI SE S**TANAN PASKA LEIKKAS KIINNI!!!!!!!!!!!! VOI V*TTU, ETTÄ VITUTTAA!!!!!!!!
Anteeksi vuodatus, poistan tän varmaan huomenna tai joskus kun ei enää v*tuta, mutta pakko saada avautua jonnekin.
Anteeksi vuodatus, poistan tän varmaan huomenna tai joskus kun ei enää v*tuta, mutta pakko saada avautua jonnekin.