Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katos vain, pistän pm:ää ruferille jollen löydä tuosta mitään zonella... Mopo on saksan mallia, eikä noilla pitäisi olla eroamistä tellus on tuotu, tällä sakemannilla on ihan saman näköinen pudotus tossa lopussa ,oma mopo on kyllä belgiasta,onkohan noissa belgian ja saksan malleissa eroja??kuristusten osalta
sanoi:Hello
First of all, if it's a German import please check if it is restricted to 100hp:
http://www.tlzone.net/forums/frequen...erestrict.html
You should see the restricted inlet rubbers when looking down the throttle bodies at full throttle.
Here are more pictures:
http://www.tl1000.de/forum/viewtopic.php?f=23&t=12940
What was finally wrong with my bike? It was a buggy ECU! The Swiss 98+ bikes come with the ECU type 02FK0 which has a really crappy base mapping and it's impossible to get full power and a good running bike in special with aftermarket exhaust. So for me, the solution was to change the ECU to the US type 02F41, remap it. Later I had to change the fuel pump because the pressure (return flow) was too low and it almost wouldn't rev past 8000rpm.
If it's the fuel pump, get a NEW one!
Greetings
Rufer
Originally Posted by ouzi
Hello, hope you have few minute to help me?
I have tls -99 imported from german and my power stops coming at 8000rpm when i have 110hp and find out that you have had same problem here:http://www.tlzone.net/forums/tl1000s...lip-ons-2.html
i wonder had you figured out where is the problem and if so, would you share your information?
Thank you for million times if you could help with this, another guy in Finland is suffering same power output.
sitten täytyy vain tähdätä poikkeavaanNäitä kun katselee niin näyttää itseasiassa olevan juuri tuollainen 8000 kierroksesta taittuva tehokäyrä useimmissa TLS:ssä, eli tuo korkeammalle nouseva itseasiassa on se poikkeava.....
http://homepage.mac.com/rg500delta/TL1000/TL1000S%20dyno%20charts.html
Katsoo Suzukin omia dynokäppyröitä niin 8000 kierroksesta tehokäyrä taittuu....
Mutta silloin tuohon tehokäyrään on syy eikä se ole oire mistään, mahdollisesti erilaiset kannet tai nokka-akselin profiilit.sitten täytyy vain tähdätä poikkeavaan![]()
Bensan syötön määrää pystyy säätämään yoshimuran, tekan tai vastaavalla. Muutakin pystyy mutta en ole ihan valmis kolvaamaan eprommia ecun sisältä irti. Silloin pääsisin kiinni alkup. mootohjukseen ja pystyisin säätämään kaikkea. Aivan kuten PetriK:n busaohjelmoinnissa mutta tls:n hanke ei ole koskaan päässyt niin pitkälle, käyttäjien puutteen ollessa ilmeisesti rajottavin tekijä koska kukaan ei ole "tulkkia" tehnyt.^Saikos tuon tellun omaa boksia säädettyä vai joutuuko säädön hoitamaan commanderilla tai vastaavalla?
Täytyy tutkia ittekkin noita, kyllähän sen kokoputken luulis vaikuttavan kun katsoo tellun vakiota "käkkärää" ja vertaa jonki kunnolliseen niin on ne aika paljon sulavampia eikä ole sellasta vakion takasylinterin äkijyrkkää 180 asteen mutkaa. Rupert antoi myös ymmärtää että vakioränni alkaa äkkiä ahistamaan...voiko kokoputkisto korjata ton tehon loppumisen tossa 8000rpm kun niissä tehokartoissa missä huipputeho on lähempänä rajoitinta on ollu kokoränni??![]()
Ei mutta jos saa kokorännin alta sataseenJos halvalla haluaa selviä vaikutuksia niin nokka-akselien kimppuun, r-tellun imunokat jos saa jostain halvalla, tai vaihtoehtoisesti omien hiominen vähän jyrkemmällekin profiilille kustantaa satasen pari maksimissaan..... millään putkimuutoksilla ei pääse lähellekään samaan lopputulokseen.
Nokka-akselimuutokset on oikeaa virittämistä, putkiston vaihtaminen yms. näpertämistä joka ei oikeastaan vaikuta yhtään mitään......on se ihme ettei mistään saa ostettua noita pelkkiä putkia kun sliparit on jo, tästä nokat niin luulis auttavan , aika hyvän hintasia hevosia vaan ja kuinka paljon noilla nokilla voi saada![]()