• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Noloin pyörä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 10100
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä se on GoldWing.  

Jos tarvitsee ilmastoinnin, radion, peruutusvaihteen, keskiverto Fiattia enemmän matkatavaratilaa, peräkärryoption ja vaikka mitä hitto, niin sitten kannattaa lopettaa moottoripyöräily ja ruveta karavaanariksi. Ikinä en ole mitään noin järjetöntä tavannut, ja noita olen jo aika kauan katsellut...

Pitäisköhän ostaa, niin pääsee koirakin mukaan leirintäalueelle
thumbs-up.gif

Äänestys on sulkeutunut, sen on GoldWing
[/end of topic]
No sieltähän se kateellinen löytyi. Happamia sano....
wink.gif

Vasta kun olet koettanut peruuttaa 400-kiloista moottoripyörää pientäkin ylämäkeä, tiedät mihin sitä peruutusavustinta tarvitaan.

Makuasioitahan nää on kaikki. Yhtä hyvin voisin ihmetellä mihin tarvitaan pistetyn sian lailla kiljuvaa kuttaperkka-porkkana-sorvia, jossa istutaan käsillä seisoen, perssilmä ylimpänä ruumiinosana.

Jos tuo Wingi on järjettömin näkemäsi asia maailmassa, olet kyllä melkoiset laput silmillä kulkenut tai sitten arvomaailmasi on aika erikoinen. Annetaan jokaisen nautiskella itseään parhaiten tyydyttävällä tavalla.

Japanilainen kustomi josta on revitty tarrat pois
062802jumpie_prv.gif
Voisitko kertoa mitä sä haet tällaisen topicin aloittamisella. Mä en vaan kerta kaikkiaan ymmärrä miksi pitää kaivaa verta omasta tai toisten nenästä. Ennemminkin laittaisin keskustelun pystyyn siitä kuka on noloin palstapersoona ja näillä topiikeilla ollaan silloin aika korkealla.

Kaikki mahtuu mukaan periaatteella meikäläinen on näitä hommia harrastanut ja jatkaa samaan malliin pyörästä riippumatta. Ja huom. en omista japanilaista customia tai HD:tä.
Tietysti jokainen mahtuu mukaan. Jokainen myös ajaa haluamallaan pyörällä,merkistä ja mallista riippumatta. Kyseinen mielipiteeni on oma enkä kohdista sitä keneenkään henkilökohtaisesti. Ainahan löytyy porukkaan myös mahtuu joku, joka ottaa asian turpaanvedon kannalta. Tästä ei ole kysymys
pftroest.gif

Noloin peli on ehkä tuo meidän emännän 250cc kiinalainen customi. Pyörässä on kromia ja kiiltoa enempi ku ameriikan menopeleissä, mutta kulku on todella vaisua ja suurin osa kromiosista on muovia. Itse kun sillä ajelen niin saan osakseni lähinnä halveksuntaa ja sääliä. Kesällä yritin avopotta päässä ohittaa jotain mattamustalla hd:lla ajanutta miestä, mutta ei se onnistunut kaupunkinopeudessa vaikka potkinkin maasta vauhtia. Se oli moottoripyöräilyn huipentuma ja tapahtuman nähneiden mielestä varmaan jotain elämää suurempaa noloutta.

http://www.myllymaki.fi/Publish....=81500V

Toisaalta kun emäntä ajelee tuolla pienellä punaisella kiiltävällä pyörällään niin kaikki kaikenkarvaiset motoristit morjestelee sitä ja se saisi taatusti apua tienposkessa jos tuo säksätin sinne simahtais.

e: on muuten pakko kehuaki tuota pyörää, se runko on järkyttävän huonoa tekoa ja sen on varmaan hitsannut kasaan joku esikoululainen.. mutta se moottori.. se on tosi hyvä kopio rebelin moottorista ja vaikuttaa laadukkaalle ja toimivalle paketille.

Seuraavaks voitais ruveta arvuutteleen millainen on noloin tyttö-/poikaystävä.

Nimim. "Revinksmä ne Hondatarrat ny turhaan pois ku te ette tykkääkkään?"

Noloin peli on ehkä tuo meidän emännän 250cc kiinalainen customi. Pyörässä on kromia ja kiiltoa enempi ku ameriikan menopeleissä, mutta kulku on todella vaisua ja suurin osa kromiosista on muovia. Itse kun sillä ajelen niin saan osakseni lähinnä halveksuntaa ja sääliä. Kesällä yritin avopotta päässä ohittaa jotain mattamustalla hd:lla ajanutta miestä, mutta ei se onnistunut kaupunkinopeudessa vaikka potkinkin maasta vauhtia. Se oli moottoripyöräilyn huipentuma ja tapahtuman nähneiden mielestä varmaan jotain elämää suurempaa noloutta.

http://www.myllymaki.fi/Publish....=81500V

Toisaalta kun emäntä ajelee tuolla pienellä punaisella kiiltävällä pyörällään niin kaikki kaikenkarvaiset motoristit morjestelee sitä ja se saisi taatusti apua tienposkessa jos tuo säksätin sinne simahtais.

e: on muuten pakko kehuaki tuota pyörää, se runko on järkyttävän huonoa tekoa ja sen on varmaan hitsannut kasaan joku esikoululainen.. mutta se moottori.. se on tosi hyvä kopio rebelin moottorista ja vaikuttaa laadukkaalle ja toimivalle paketille.

Ehkä me naiset saadaan helpommin säälipisteitä
wink.gif

Ja ihan pakko sanoa, että sulla on kyllä tosi kiva tapa kirjoittaa. Nauratti niin paljon, että sohvalla migreenissä makaileva mieskin halusi välttämättä kuulla itämopostasi. Siis siitä paremman puoliskosi itämoposta
biggrin.gif

Voi ei, nyt niitä karavaanareita löytyy jo moottoripyöräpalstoilta
sad_orig.gif

Karavaanari on kaikkien kaveri
sanoi:
Vasta kun olet koettanut peruuttaa 400-kiloista moottoripyörää pientäkin ylämäkeä, tiedät mihin sitä peruutusavustinta tarvitaan.
Mä luulen, että mä ymmärrän jo nyt, että sellaista kotteroa pitää kutsua joksikin muuksi kuin moottoripyöräksi, jos sitä ei pysty liikuttamaan.
pftroest.gif

Trike%20to%20GA.jpg

Ugh, intiaanipäällikkö karavaanari on saanut näyn, tän mä ostan seuraavaksi!

Jos tuotantopyöristä pitäis joku valita niin esimmäisenä tulee mieleen Ducati "multiestraadi" se on kauhean näköinen ja kauhea myös ajaa. Jos rakennelluista pyöristä kyse niin yleensä street fighterit ovat aivan järkyttäviä tekeleitä
crazy.gif
laitetaan nyt vielä perään että ihan->
033102ass_1_prv.gif

joku tusinagikseri olis sellanen millä en koskaan toivois joutuvani ajelemaan...ja yleensäki samantyyliset japsitusinamopot

kuka niistä ny erottais onko se joku kikseri rkutonen tai separi...
nixweiss.gif
ihan samoja ne on
033102bebe_1_prv.gif
Nyt osui!

Ei kai kukaan pakota tällaisilla ajelemaan?!? Itseä se vaan miellytti eniten. Kun rahaa löytyy niin voi ostaa sen mikä eniten itseä miellyttää.

Tuo sinun profiilissasi oleva laitos kyllä on erittäin hauskan näköinen kulkine.

En osaisi pitää mitää pyörää nolona, mutta useinkin pyörä + kuski kombinaatio on aika nolo. Esim. rouvan 250 Virago on mielestäni omassa kategoriassaan ihan pätevä vehje, mutta itse sillä ajellessa tulee väkisin hieman nolo fiilis.

Ensimmäisessä Terminator-leffassa komeilee ehkä kaikkein noloin pyörä. Enkä siis tarkoita sitä Arskan ajamaa kustomia, vaan siitä Sarah Connorin ajamaan tulevaisuuden oksetusta.

Back