Hyvää kyytiä heti alkukaudesta. Alko vissiin kottarainen istumaan käteen?
On kyllä hyvä kyyti ekoille päiville! Ei ois meikäläiseltä onnistunu. Hauska nähdä kuin kovaa loppukaudesta menee!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää kyytiä heti alkukaudesta. Alko vissiin kottarainen istumaan käteen?
Nyt tulevana ma-ti koetaan 40v odotuksen jälkeen, miltä tuntuu ajaa "täysiverisellä" kilpurilla slickseillä![]()
Nyt tulevana ma-ti koetaan 40v odotuksen jälkeen, miltä tuntuu ajaa "täysiverisellä" kilpurilla slickseillä![]()
Perjantaina olis tarkoitus tulla Kemoraan kokeilemaan ajoa nopeassa ryhmässä.
Jos ei vauhti riitä tai linjat mettässä niin näyttäis tuolla olevan vielä tilaa keskiryhmässäkin.
Koitan lähteä jonon hänniltä niin ei olla heti ekassa mutkassa tukkona.
Harvemmin siinä portilla jonoa on kun nopea ryhmä lähtee radalle. Yleensä porukka osaa jo valua radalle tossa kohtaa silleen pikkuhiljaa, että pahimmilta jonomuodostumilta vältytään. On se ohittaminenkin sitten helpompaa kun edessä (tai takana) ei ole kymmenen mopon häröpalloa.
Että mitä kö tuosta solarin poraamisesta pitäisi oppia? No, ehkä se, että jos biimerissä on hipo-hipo-luistokontrolli, ja se on säädetty erittäin nopeiden kisakuskien toimesta. Niin siinä vaiheessa kannattaa todellakin ottaa aikalisä, JA tutustua/ottaa selvää siihen miten ko systeemi on säädetty.Voisiko tän möderöidä esim. Bmw / luistonesto ja abs keskusteluun?myy mulle se kawa.. se on tilastojen perusteella terveellisempi harrastepeli.

Ja vieläpä ottaen huomioon että räplää kaasua amatöörimäisesti ennen apeksia ja apeksissa. Siitä saa vielä helppoja kymmenyksiä pois, ehkä jopa sekunnin pari, ku malttaa lopettaa ton kaasun räpläämisen väärässä paikassa.Ihme kaveri tää Privateer kyllä. Kaveri tulee mestoille, ajaa 35 kierrosta ja tyrkkää reippaasti kympin puolelle. Hattua pitää nostaa.
Sitäpä juurikin ajattelin, että sä varmasti tiedät pleikkaripohjalta että se jatkuva kaasun räplääminen ei mitenkään edistä sun etenemistä virtuaalisesti tai IRL? Ts tuskimpa sä pleikkarillakaan räpläät kaasua tolla tavalla?Anteeksipyyntöni että alla vasta 35 kierrosta. Ei oo jarrupaikat iha optimaaliset vielä, eikä mutkanopeudet... näin ollen pitää pikkasen kompensoida noita virheitä mutkissa... Mä edustan tätä PlayStation-porukkaa joka ei opi asioita ihan 5 kierroksessa.
Alinopeus on kierrosajan kannalta parempi kuin kaasun räplääminen, vaikka vaisto sanoo aivan toista/ vaistot kusettaa sua, ainakin tossa asiassa 100-0.En minä sillä kaasun räpläämisellä mitään kierrosaikaa yritä kompensoida hyvänen aika, vaan estää etten mee sisäpuolelta nurmikolle alinopeuden takia.
Kyllä sitä vois tietenki alinopeutta kauhoa koko mutkan läpi mutta toi on se mikä vaistomaisesti tulee.
Tota sun selitystä et usko edes sinä itse...Edelleen, mä EN yritä pelastaa siinä kierrosaikaa, vaan sen etten aja sisäkautta lepikkoon.
Mainittakoon siis, että TEIN jo tämän tempun yhen kerran vikassa mutkassa Perjantaina. Liian pienellä nopeudella jälkimmäiseen apexiin ni mentiin nurmikon puolelta molemmat renkaat.
Siinä vaiheessa kun etsin jarrupaikkoja ja mutkanopeuksia ni en minä mitää kierrosaikaa vielä pommita.
Osu näköjään herkkään kohtaan ja sen takia pointti meni kokonaan ohi.Sun luonteelle on näköjään mahdotonta ymmärtää se, että kaikilla meillä ei ole tarvetta päteä valehtelemalla.
Muutamat meistä ovat ihan niinku rehellisiä itselleen, joka edesauttaa kehittymisessä....
Tosin ethän edes tunne minua etkä oo viettänyt sekuntiakaan mun seurassa, ni sulla ei ole pienintäkään käsitystä siitä miten rehellinen ihminen mä olen.
Tee suunnitelma jossa on otettu huomioon jokainen päivä, jokainen setti, jokainen kierros.Edit. Tossa omaa viteoo: https://www.youtube.com/watch?v=zDpT9xkwxOg
Virheitä tossakin, mutta aika tasasesti toistettuja virheitä.
Edit2: 100€ riihikuivaa käteen sille, joka pystyy kertomaan mulle toimivan ohjeen, jolla ton videon kierrosajasta otetaan 2 sekkaa pois kolmen päivän reenillä.
Hyvä ohje, mutta ei mitään uutta nykyiseen toimintamalliin verrattuna.Tee suunnitelma jossa on otettu huomioon jokainen päivä, jokainen setti, jokainen kierros.
Sen jälkeen jaat tavoitteen esim pieneneviin osiin; ekana päivänä sekka pois, tokana 0.6s, kolmantena 0.4s.
Sitten jaat ekan päivän pieneneviin osiin per setti; esim +1, +0, -0.6, -0.4
Jokaiseen settiin mietit kapasiteettis puitteissa jonkun sopivan fokusalueen (koska tiedät mitä virheitä teet, ja mitä ominaisuuksia sinusta löytyy).
Sitten purat ko fokusalueen pienempiin paloihin, ja vertaat mitä teet nyt ja mitä pitää tehdä toisin.
Ja mielikuvaharjoittelulla luot itsellesi valmiit uudet erilaiset toimitamallit mitä toteutat radalla.
Ei se sen vaikeempaa ole. Vaatii vaan vähän aikaa, ja paneutumista, ja vaivannaköä. Jos siis ihan oikeesti haluu saavuttaa jotain.
Toinen vaihtoehto on pakata kamat ja mennä tontille ja vaan ajella vanhaan tuttuun tyyliin, ja sit jälkeenpäin selitellä itselleen kaikennäköstä diipadaapaa. Oha se paskan jauhaminen varikolla iha hauskaa ja kuuluu lajiin.
Hyvä ohje, mutta ei mitään uutta nykyiseen toimintamalliin verrattuna.
Satasen toivossa jaan minäkin viisauttani
Hinan nopeemman imuun, ja koita selviytyä.
Satasen toivossa jaan minäkin viisauttani
Hinan nopeemman imuun, ja koita selviytyä.