T1mppa
New member
Kiitos hyvistä vastauksista. Olen tähän mennessä ajanut kaikki radat samoilla välityksillä 15-45 (Alastaro, Ahvenisto, Motopark, Kymiring). Kymiringille aika passeli. Kutonen on lähellä rajoittajaa. Alastarossa käytän 1-5 vaihteita. Mutta nyt tuun muuttamaan Lemminkäisen jälkeistä osiota Alastarossa paljonkin ja koitan ajaa sen kolmosella kakkosen sijasta, MIKÄLI saan välitykset tarpeeksi tiuhaksi ja ne jotenkin sopii siihen paikkaan. Rajoitinta mulla on nostettu, 180-60-17 rengas ja 15-45 välit antaa rajoittimella nopeutta 257 km/h. GPS-nopeutta kymiringin takasuoralla on menty 247 km/h. Nyt on kikat selvillä, millä sitäkin saa nostettua 
Gearingcommander on generoinut dataa hullun lailla, kun olen sillä pyöritellyt eri pyörämalleja ja välityksiä.
Vertailutaulukoissa renkaat kaikissa 180-55-17. Gearing commanderin antama vakio M.P.RPM (max power rpm, eli eniten hp. Kierrosrajoitin on ylempänä). Kaikissa rattaat vakiosta -1 eteen ja +2 taakse.
Vertailutaulukko
Tässä muuten näppärä työkalu, jos haluaa katsoa hieman akselivälin muuttumista sekä vähän fiilistellä, miten anti-squat saattaa muuttua. 520-ketjussa Pitch = 0,625".
https://www.blocklayer.com/chain-sprocket.aspx
Gearingcommander on generoinut dataa hullun lailla, kun olen sillä pyöritellyt eri pyörämalleja ja välityksiä.
Vertailutaulukoissa renkaat kaikissa 180-55-17. Gearing commanderin antama vakio M.P.RPM (max power rpm, eli eniten hp. Kierrosrajoitin on ylempänä). Kaikissa rattaat vakiosta -1 eteen ja +2 taakse.
Vertailutaulukko
Tässä muuten näppärä työkalu, jos haluaa katsoa hieman akselivälin muuttumista sekä vähän fiilistellä, miten anti-squat saattaa muuttua. 520-ketjussa Pitch = 0,625".
https://www.blocklayer.com/chain-sprocket.aspx
Viimeksi muokattu:




