• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Nopein?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pihu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihan hyvä kysymys, kun joku vaan ensin määrittelisi tuon "sport touring" pyörän.

Oman määrittelyni mukaan siinä pitäsi olla ainakin seuraava varustus:

-laukkusatsi

-mahdollisesti matkustaja

-kardaaniveto

-mielellään sen kokoinen tankki, että sillä ajaa ko. varustuksella lähemmäs tai yli 300km tankaamatta, jotta ei tarvitse turhan usein pysäytellä
smile_org.gif

Taitaa vaan ehdokkaat olla noilla määreillä vähissä.

Joskus olen kavereille sanonut, että siinä vaiheessa kun meikäläinen on Goldwingiä hommaamassa, niin sitten saa toimittaa hoitoon
smile_org.gif

Eilen vaan tuli ajellessa mieleen, että alkaa tuo mukavuudenhalu ajamaan meikäläistäkin koko ajan enemmän siihen suuntaan...
Hanki aluksi Pan European, niin ei tarvi olla pitkään hoidossa
smile_org.gif

eli tarkoitat kun istuma asento ratkaisee, että kaikki streetfighterit nakupyörät ENDUROT on sohvia???

toisekseen yamahan sivujen mukaan sillä ei mallistossaan yhtään touring pyörää
smile_org.gif

biggrin.gif

no mun mielestä FJR:n istuma-asento on mulle liian pysty, siis "sohvamainen", mut jokainen saa tietysti itse määritellä, mikä tuntuu sopivalta    
smile_org.gif

ja nyt vertailtiin mun mielestä tourer/sport-tourer pyöriä, eikä enskoja tai nakuja otettu lukuun lainkaan, eikä ainakaan varsinaisia "sikavankkureita", jota suositeltiin tässä keskustelussa tuon poliittisesti epäkorrektin ****sohvan tilalle

Mitä sitten tulee tuohon seikkaan, että Yamahalla ei ole touring-pyöriä, niin ainakin Saksan Yamahan sivusto luokittelee FJR:n toureriksi!!  
biggrin.gif
 Ja siviilipuolella on myös tällainen porukka ja sivusto.
Tehtaan pitäis vissiin harjoittaa tarkempaa ohjausta, ainakin jakeluketjussaan...  
tounge.gif

Mut leikki leikkinä!  
tounge.gif
 Kukin tietysti kehuu  
inlove.gif
 omaansa, ja mollaa  
033102bebe_1_prv.gif
muita, eiks nii!?!     ...siis ei kellekkään hernettä nenään näistä jutuista  
tounge.gif

Back