Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoin ekan korimallin räpeltämätön r6 sinisenä tai punavalkoisena. Näen siinä jopa enemmän potentiaalia, kuin vastaavassa r1.
Sori Siki, ZRX-intoilu loppuu siihen paikkaan, kun sun ikäiset puskee koiranputkea. Mun mielestä Kawalla on 2000-luvun puolella kolme ehdokasta: Ninja H2, 04 ZX-10R ja ZZR1400. Näistä viimeisestä ei tule Hayabusan veroista klassikkoa, vaikka se pyöränä kaikin puolin parempi onkin.
Sori Siki, ZRX-intoilu loppuu siihen paikkaan, kun sun ikäiset puskee koiranputkea
Nyt ollaan jo tulevissa malleissa, onko riittävän tuoretta![]()
Pysyn ZRX-kannassani. Sille, miksi jengi innostuisi yhtäkkiä siitä, eikä vaikkapa XJR-Yammusta tai GSX-Suitsasta, ei ole mitään syytä. Harrastajaystävällinen peli ilman muuta ja mainio aihio rakenteluun, mutta niin ovat myös XJR ja GSX. Sinänsä yleisellä tasolla UJM-konseptin mukaiset pyörät ovat varmasti tulevaisuudessakin suosittuja, mutta en usko, että yksittäisistä malleista mitään elämää suurempia klassikoita tulee. UJM-klassikoiden aika oli tuutin esittelystä ehkä jonnekin 80-luvun puoliväliin.Tää intoilusysteemikin on jännä, kun usein asioissa ensin putoaa yksi sukupolvi välistä ja vasta sitten seuraava intoilijapoppoo löytyy jotka uudelleen huomaavat asian hienouden.
..Iso Gessu on liian tusinakamaa, ne ei lopu ikinä, mutta olisiko esimerkiksi R1250R riittävän erikoinen, mutta silti riittävän tuttu?...