Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliks se sun Fiiatti? Otan osaa, paska tsägä elämässähoh hoijaa.. ajeleppa vielä jonkun perässä sen kotipihalle asti ni se voi vittuillakseen vaikka nousta autosta ja kaataa sut ja sun mopottis. mites sit suu pannaan??Oli siitä se hyvä puoli että ainakin sen aikaa se Fiiatti pysyi hienosti omalla kaistalla eikä järjestänyt ohjelmaa muille vastaantulijoille.ja noista perään lähtemisistä...mitäs hyötyä niistä sitten loppujen lopux on?
Saattaahan se olla että sen olisi tehnyt muutenkin mutta ehkä muistaa nyt hieman kauemmin.
Tässä vaiheessa kun tuntuu että keskustelu rupeaa rönsyilemään...Sitten kun joku kaivaa esiin tummelipurkin mua alkaa mietityttää![]()
vanhuus ei tule yksin, tällä kertaa se toi ylimääräisen takarenkaan tullessaanNo niin no, sun signeerauksen perusteella en huutelis mitään![]()
----
"Ensirakkaus, nyttemmin apupyörillä."
----
![]()
Se on vaikka sinilintu, mikä yrittää sakottaa...Kamala asia.Kylla sen harmin saa mista vain kun kovasti yrittaa ja on hyva mielikuvitus.![]()
Ensi kerralla kun nakee vaikka linnun lentavan nopeasti voi mielessaan kuvitella, etta tuokin perkele yrittaa minua kiusata...
Ei ollu mun Fiiu, mulla ei oo noitten autojen kanssa käyny ihan yhtä paska tsägä kun sulla mopottien.Oliks se sun Fiiatti? Otan osaa, paska tsägä elämässähoh hoijaa.. ajeleppa vielä jonkun perässä sen kotipihalle asti ni se voi vittuillakseen vaikka nousta autosta ja kaataa sut ja sun mopottis. mites sit suu pannaan??Oli siitä se hyvä puoli että ainakin sen aikaa se Fiiatti pysyi hienosti omalla kaistalla eikä järjestänyt ohjelmaa muille vastaantulijoille.ja noista perään lähtemisistä...mitäs hyötyä niistä sitten loppujen lopux on?
Saattaahan se olla että sen olisi tehnyt muutenkin mutta ehkä muistaa nyt hieman kauemmin.![]()
Ei ollu mun Fiiu, mulla ei oo noitten autojen kanssa käyny ihan yhtä paska tsägä kun sulla mopottien.![]()