Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainapa se syypää vaan jostain muualta löytyy kuin itsestä, eiköstä vaan?Suomessa on kyllä täysin älytöntä, että naurettavat alinopeussuositukset jatkuvat kilometritolkulla itse taajaman jälkeen. Jos tuokin on ollut taajamasta poistumisen jälkeen, niin pitäisi kyseiset merkit sinne laittanut palikka viedä saunan taakse.
Taas sama jurpo viisastelee ja laittaa sanoja muiden suuhun tavalliseen tyyliinsä.Ainapa se syypää vaan jostain muualta löytyy kuin itsestä, eiköstä vaan?Suomessa on kyllä täysin älytöntä, että naurettavat alinopeussuositukset jatkuvat kilometritolkulla itse taajaman jälkeen. Jos tuokin on ollut taajamasta poistumisen jälkeen, niin pitäisi kyseiset merkit sinne laittanut palikka viedä saunan taakse.
Hieno paikanvalinta ´avaukselle´, vaikka kuulemma osaatte valita ne aivan täydellisesti. Mutta silloin roiskuu kun rapataan, vaimitensenytoli...
Huomaa, että tältä olisi lähtenyt läsy kuivumaan, vaikka rajoitus olisi ollut 100.
Juu on se kauhiaa kun 95% motoristeista pilaa kaikkien maineen...Kyllä meidän kunnon motoristien on syytä katsoa peiliin. Ei riitä, että muutama mulkvisti vaarantaa meidän kaikkien maineen. Tiedän, että monet ajelevat lievempiä (ja kovempia) ylinopeuksia alvariinsa.
On hienoa, että kanssa motoristit ovat valppaana ja muistuttavat meitä lehtileikkeillä oikeista ajotottumuksista.
Täytyy taas lopuksi kysyä, että mistä näitä kpäitä oikein sikiää? (se on mielestäni aivan ylettömän hieno lause).
Ei taida sielläpäin maailmaakaan se liikennöinti sujua aina niin kivuttomasti...Taas sama jurpo viisastelee ja laittaa sanoja muiden suuhun tavalliseen tyyliinsä.Ainapa se syypää vaan jostain muualta löytyy kuin itsestä, eiköstä vaan?Suomessa on kyllä täysin älytöntä, että naurettavat alinopeussuositukset jatkuvat kilometritolkulla itse taajaman jälkeen. Jos tuokin on ollut taajamasta poistumisen jälkeen, niin pitäisi kyseiset merkit sinne laittanut palikka viedä saunan taakse.
Hieno paikanvalinta ´avaukselle´, vaikka kuulemma osaatte valita ne aivan täydellisesti. Mutta silloin roiskuu kun rapataan, vaimitensenytoli...
Huomaa, että tältä olisi lähtenyt läsy kuivumaan, vaikka rajoitus olisi ollut 100.![]()
Ei sitten, Suomessahan on kaikki rajoitukset laitettu ihan oikein ja perustellusti. Ryytykää niihin.![]()
Hyvänä esimerkkinä on kun erään naispuoleisen alottelevan motoristin kanssa ajettiin tuolla virolahden puolella.Siitä tulikin mieleen, että liian pienet tilannenopeudet ovat hengenvaarallisia moottoripyörällä. Täytyy muistaa jatkossa olla varuillaan pitkät päällä häikäisevistä idiooteista, koska takana tuleva voi ajaa sokaistuna päälle, tai sitten pitäisi jatkuvasti ajaa suurempaa tilannenopeutta kuin muut.
Ilmeisesti ylivoimaisen vaikeaa keksiä mitään järjellistä sanottavaa?Siitä tulikin mieleen, että liian pienet tilannenopeudet ovat hengenvaarallisia moottoripyörällä. Täytyy muistaa jatkossa olla varuillaan pitkät päällä häikäisevistä idiooteista, koska takana tuleva voi ajaa sokaistuna päälle, tai sitten pitäisi jatkuvasti ajaa suurempaa tilannenopeutta kuin muut.
Jos tossa oikeasti on tyhjä tie sekä rantaa vieressä ja muutenin harvaliikenteinen tie niin en ymmärrä miks tossa on 50 rajotus. En tiiä miten paljon on ollut liikennettä tuohon aikaan kun kaveri on vetänyt. Kaippa se olisi otsikoitu jos kaveri ois tuolla vauhdilla ohitellut kotiloita tai muuta liikennettä. Jos oikeesti tiellä voisi olla vaikka se 80 rajoitus kuten niin uskoisin voivan olevan kun lukee noita sikäläisten kommenttaja kyseiseltä pätkältä niin ylitystä ei olisi tullut kuin 79kmh.Tässä nähdään oivallisesti se, ettei vetomieskerhoa oikeasti kiinnosta ajoturvallisuus. Kaikki pahimmatkin ylilyönnit menee nimittäin läpi ihan kuin ei mitään.
Ai niin, ja kun eihän toki tämä tällainen edes vielä mitään, hyvä kun on kakkosvaihdetta ehtinyt saada tupaan. Ja mitähän vielä.
Kehnonlaiset eväät lähteä vaatimaan esim. rangaistusten kohtuullistamista, ja oman järjenkäytön lisäämistä arviointeihin, kun ei sitten kuitenkaan löydy tällä ajonopeuksien saralla oikeastaan mitään, minkä olisitte itse valmiita tuomitsemaan.
En kyllä itse välttämättä laskisi itseäni vetomieskerhoon. Jos pääsyvaatimukseksi riittää se, että olen kanssasi eri mieltä lähes joka asiasta, niin sitten ehkä......kun ei sitten kuitenkaan löydy tällä ajonopeuksien saralla oikeastaan mitään, minkä olisitte itse valmiita tuomitsemaan.
niin ja kädet poikki niin ei tarvi enää ajellaJyväskylän torille tuollainen kaahari häpeäpaaluun ja kivitettäväksi!
On se hyvä, että jotkut ovat kärppänä valmiina kun ylinopeuskortti välähtää.