• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Oletko ajanut ducatilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Midas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko ajanut ducatilla - tai jopa omistanut/omistat sellaisen

• Olen ajanut

Ääniä: 0 0,0%
  • En ole ajanut

• Olen omistanut/omistan

• Ääniä yhteensä
    0
Enpä ole ajanut millään Ducatilla, mutta valmis olisin kokeilemaan Monstereita. Epäilen, että menisi pyörä vaihtoon...
tounge.gif

Näitä on tullut ajettua 20 min kullakin 1000ds, 999, 998, ST4s, Multistada 620, Sport 1000.
748:lla on tullut ajeltua kolme kesää. Nyt olen vaihtamassa Ducatia Harrikkaan, siksi kun haluan ajaa kaupunkiajoa, työmatkasiirtymät yms. myös moottoripyörällä ja 748 on parhaimmillaan toisentyyppisessä käytössä. Harkinnassa oli myös vaihto Sportclassic sport 1000:een, mutta en toistaiseksi siihen sitten päätynyt, sen yksipaikkaisuuden vuoksi ja gt 1000 ei miellyttänyt ulkonäöllisesti yhtä paljon muutoin olisi sport 1000 ollut lähes täydellinen valinta monipuoliseen ajoon, mahtava moottori.
748: sta luopuminen vähän harmittaa, mutta kun ei ole nyt perheellisenä tarpeeksi aikaa ajaa radoilla ja mutkateillä. Tai voihan käydä niinkin, että en saa tuota myytä ja joudun/saan pitää tuonkin tallissa odottamassa parempia aikoja vähän kallista kahden pyörän pito kyllä on, vain itseä varten.
Tulevaisuuden haaveena on silti kilvettömän DUCATIN hommaaminen, ehkä 748r.

On tullut ajettua usealla Ducatin mallilla. Omistan 749:in, jolla tosin ehdin ajamaan perheellisenä miehenä aika vähän.

Jossain vaiheessa hankin ratamopon, rakennan ehkä Pierobon F042:sen Ducati SS1000-moottorilla, sellainen olisi varsin hauska.
cool.gif

749 oli jo myynnissä syksyllä kun ei ehdi ajamaan mutta kun ei siitä oikeasti rahaakaan saa niin pidetään sitten, onhan se kuitenkin ollut käydä mp-messuilla ilman että on tehnyt mieli ostaa muuta kuin soft iceä.
Mitäs pyysit? Tai mitä tarjottiin?
En oikeastaan muista käyneeni hintaneuvotteluja, mutta se mitä kuvittelin noista saatavan (-04 ja kymppitonnin ajettu) oli sitten sen verran että ajattelin pitää. Lähipäivinä selviää muutama juttu, joiden perusteella voi joutua miettimään uudestaan. Ajamattomanahan noita ei kannata pitää vanhenemassa..kai?

Jep.

Olen omistanut 748:n ja Monsterin S4R:n.

Ajanut olen seuraavilla:

ST2, ST4, ST4s, 600 Monsta, 900 Monsta, S4 Monsta, SS750, SS900, 748R, 749, 996, 998, 998S, 999, 999S... olikohan vielä joku... en muista.

Harkinnassa oli myös vaihto Sportclassic sport 1000:een, mutta en toistaiseksi siihen sitten päätynyt, sen yksipaikkaisuuden vuoksi ja gt 1000 ei miellyttänyt ulkonäöllisesti yhtä paljon muutoin olisi sport 1000 ollut lähes täydellinen valinta monipuoliseen ajoon, mahtava moottori.
Nythän tuo ei ole enää sitten ostoeste, kun Sport 1000:sta on tullut biposto-malli. Eikun kaupoille  
smile_org.gif
Itse ihastuin myös viime kesän koeajopäivillä tuon mallin ajo-ominaisuuksiin. Äänet olivat myös kunnollisen nostalgiset jytinät Termignonin putkilla.

no joo

on tuo mallisto melkein muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta tullu kokeiltua.

ollu ittellä SS900ie, M900 ,M750
vielä on 888

hauskin noista on kyl M900 ku sitä hieman roplas, 888 on kilvettömänä ollut tallissa ja kurvaillu vaan radalla ku ei oo aikaa muuten.

mutkaisia teitä kaikille 2007 ja siinä on vain jotain mikä menee sydämmeen kun pääsee d.llä mouruttamaan kunnolla mutkapätkää.
Mä oon ajanu ap sun 900:lla, 888:lla ja muistaakseni pätkän 750 M:llä
smile_org.gif

888 on kyllä edelleen herkku
buttrock.gif

Muuten ajettuna 999, S4 Monster.

t:incognito

Viimeksi tanaan Monster 695llani. 6,000 mailia kahdeksassa kuukaudessa, vaikka onkin kakkospyorani.
062802moto_prv.gif

Harkinnassa oli myös vaihto Sportclassic sport 1000:een, mutta en toistaiseksi siihen sitten päätynyt, sen yksipaikkaisuuden vuoksi ja gt 1000 ei miellyttänyt ulkonäöllisesti yhtä paljon muutoin olisi sport 1000 ollut lähes täydellinen valinta monipuoliseen ajoon, mahtava moottori.
Nythän tuo ei ole enää sitten ostoeste, kun Sport 1000:sta on tullut biposto-malli. Eikun kaupoille  
smile_org.gif
Itse ihastuin myös viime kesän koeajopäivillä tuon mallin ajo-ominaisuuksiin. Äänet olivat myös kunnollisen nostalgiset jytinät Termignonin putkilla.
No perkutarallaa. Nyt olisi sitten saatavilla biposto, niimpä niin.
shaun.gif

Onhan noita ajettu yhtä ja toista. Malleja en sen enemmän ole muistiin laittanut, mutta vajaa kymmenkunta. Isoista monstereista olen pitänyt kun se keula nousee niin kepeästi väännökkäissä ja pystyissä pyörissä
biggrin.gif

Mikä lie 999 olikaan oli kyllä sporteista mieleen ja jos hinta kohtaisi noissa laadun voisin ostaakin. Vaan taidan olla liian persaukinen dukatistiksi.

Onhan noita päässy kokeileen... SS750-800-1000, 999, 748 ja S4R monsteria

Toi monsteri kyllä vakuutti... Vieläkin heikkoina hetkinä haaveilen sellaisesta
biggrin.gif

enpä oo päässy kokeileen mut 748 kyllä kiinnostais erittäin paljon.

biggrin.gif
Katsos, ensimmäinen kilokigseri kuski joka myöntää että jossain muussakin mopossa voi olla pippeliä!!
062802jumpie_prv.gif
No onhan tollasessa twinissä aivan mahtavat äänet jotka tuskin jättää ketään kylmäks!! Kyllähän se oli hieno viedä sitä Hailacilta lähtevää mutkapätkää pitkin...

Harmi vaan että ne on niin kalliita... Ostaisin sellasen heti, ihan senkin takia vaan että voisin laittaa siihen Quat-D:n pöntön.
biggrin.gif

Edit: Ääniklippi vielä: Kliketi

biggrin.gif
Katsos, ensimmäinen kilokigseri kuski joka myöntää että jossain muussakin mopossa voi olla pippeliä!!  
062802jumpie_prv.gif
No onhan tollasessa twinissä aivan mahtavat äänet jotka tuskin jättää ketään kylmäks!! Kyllähän se oli hieno viedä sitä Hailacilta lähtevää mutkapätkää pitkin...

Harmi vaan että ne on niin kalliita... Ostaisin sellasen heti, ihan senkin takia vaan että voisin laittaa siihen Quat-D:n pöntön.  
biggrin.gif

Edit: Ääniklippi vielä: Kliketi
Elä muuta sano, hinnat on kyllä aika kovia. Jahka mammalle saadaan hommattua oma mopo niin ducatin ms4rs on kyllä yksi kova ehdokas seuraavaksi mopoksi.

Back