• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Oletko ajanut ducatilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Midas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko ajanut ducatilla - tai jopa omistanut/omistat sellaisen

• Olen ajanut

Ääniä: 0 0,0%
  • En ole ajanut

• Olen omistanut/omistan

• Ääniä yhteensä
    0
En ole uskaltanut jos jää koukkuun  
biggrin.gif
.
Pelkään noita makarooneja yli kaiken, mutta silti Ducati ja Alfa kiinnostaa. Ehkä joskus vielä sorrun, siis huom. sorrun  
biggrin.gif
Tää on Pena just se koukku.. Kaverin Monstereilla on tullut ajeltua ja on ne vain hauskoja vehkeitä. Täytyy miettiä sitten vanhuuden päiville.. Alfaa en kyllä silti alle laittais...

Kokeillu olen .. ducatia siis ...

Tässä on ihan moottoripyörän näköinen Ducati ... 1000 GT
ducati_gt1000_1.jpg

Ei ole tullu ajettua mutta tekis kyllä mieli kokeilla ennenkaikkea monsteria. Karuja vehkeitä...
buttrock.gif

Tallissa odottaa kuumeisesti ensi kesää S800FF....
baaa.gif

Muita duksaattoreita ei ole vielä tullut kokeiltua, mutta ensikesä luultavasti tuo siihenkin muutoksen!

Kokeilematta on, mutta niin on moni muukin merkki/malli... Täytyy tunnustaa, että pitkittäisveekaksi olisi kokonaan uusi tuttavuus; vain noilla poikkitwineillä ( Bemu, Guzzi ) on otettu tyypit. Joskus ehdottelin perheen naisväelle Monsteria, mutta on kuulemma kauhean näköinen laitos
nixweiss.gif

Tällaiselle varttuneemmalle ei Ducatin mallisto nykyisellään oikein kolahda, korkeintaan Multistrada saattaisi käydä ajoasennoltaan. Mutta teknisesti hienoja pelejä, sitä ei voi kieltää...

Joskus tuli kokeiltua 748, ja kyllä jäi kaivelemaan. No josko sitä kaudelle -08 laittais 1098:n
buttrock.gif

ST4S:llä, 600 monsterilla ja 999:llä olen ajanut. Ja ei vakuuttanut niistä mikään
033102ass_1_prv.gif
..

Eipä ole tullut ajeltua ...Sanovat,että se on karamelli.
Onhan se siro ja kaunis se 1098...ja muut punaiset.

Mutta ne äänet ne äänet on oikeasti makeet...
lookaround_orig.gif

en oo päässy vielä koittamaan
sad_orig.gif
mutta voisihan sitä ens kesänä käydä jos tulee tilaisuus...

Omistin 996:n joten oon ajanut, nyt odotan että pääsis
uuden puikkoihin.
tounge.gif

Omistan 973:n, jota oon ajanut,nyt odotan että pääsis uuden puikkoihin.

On tullut useampaakin Dukua tyypitettyä. 999 on hyvä (miinuksena sikahintaisuus), 749 väännötön singeri, joka ei pärjää kusiaisille ajopelinä. ST3 on homosohva. Esim. DS1000 on yllättävän urheilullinen, miinuksena tehoton pata.

On tullut useampaakin Dukua tyypitettyä. 999 on hyvä (miinuksena sikahintaisuus), 749 väännötön singeri, joka ei pärjää kusiaisille ajopelinä. ST3 on homosohva. Esim. DS1000 on yllättävän urheilullinen, miinuksena tehoton pata.
Käytetyi 999-mallei taitaa olla nyt aika sopivasti muutamis paikois. Et se ei ehkä enää päde se sikahintasuus.

Back