• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Oletko ajanut ducatilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Midas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko ajanut ducatilla - tai jopa omistanut/omistat sellaisen

• Olen ajanut

Ääniä: 0 0,0%
  • En ole ajanut

• Olen omistanut/omistan

• Ääniä yhteensä
    0
Hailacin koeajopäivä on tuttu tapahtuma. Ajokaveri lupaa ja vanoo vain ja ainoastaan Ducatin nimeen. Minä ite tykkää vähän eri tyyppisistä menopeleistä
smile_org.gif

Viime kevään koeajoissa läpi tuli käytyä 999, molemmat monsterit, ST4, Multistrada ja sit joku 1000jotain(?) se vanhan klassikko pyörän näkönen jonka ajoasento tappaa ranteet just niin nopeesti kun olettaa saattas. Isompi monsteri oli ihan jees, 999:llä en saanu luontevaa ajoasentoo sitten mitenkään ja muista ei jääny hirveesti muistikuvia edes. Jos tarpeeks rahaa ois voisin ottaa monsterin neljänneks/viidenneks pyöräks
tounge.gif
.
joo ja minä jouduin ajamaan sillä multiestraadilla sun perässä kun äijä ajo edellä st:llä
shaun.gif
biggrin.gif
mutta asiaan, eli tuolla multiestraadilla ja monsterilla on tullu ajettua sekä muutama vuosi sitten 996:lla. enkä oikeen tykännyt, ei löytynyt edes sitä kuuluisaa "ducati henkeä" mitä ducatistit mainostaa!! 996 oli kyllä nätti mutta eipä oikeen muuta
sad_orig.gif

Kaverin Multistradan päällä on istunut mutta ajamatta se vielä jäi...tokkopa mistään paittikaan oon jääny...
lookaround_orig.gif

749:llä on tullut ajettua koelenkki muuta vuosi sitten. En tykännyt, tärinä
033102ass_1_prv.gif
peileistä ei nähnyt mitään, putkirunko
033102ass_1_prv.gif
tulee mieleen vanha heteka
tounge.gif

Olihan siinä voimaa kun vertas silloseen 800 intruderiin. En kyllä tykännyt siitäkään ihme heräteostos
omg.gif

En ole ajanut, muuta kuin sen perässä tai edessä, kun kaverin (+ hänen Multistradansa) kanssa reissataan. Yhdessä MV Agustan kanssa Ducati kuuluu mulla sille "haaveissa vainko oot mun " -osastoon. Sen äänimaailma ja ulkonäkö puhuttelee allekirjoittanutta hyvin suorasukaiseen tyyliin.

Kokeilin pikkumonsteria pari vuotta sitten ostoaikeissa. Vajaa pari tuntia sai käden liian tunnottomaksi, muuten tykkäsin kyllä kovasti ja ehdottomasti oli positiivinen kokemus. Edelleen Monsteri kuuluu muotoilu- ja äänimielessä suosikkeihini, nakuissa ehkä MV Brutale vie silti hiuksenhienosti voiton.

Tallissa Monster S4.

Muita kokeiltuja: SS750, SS800, SS900, Monster 900 ja ST2.

blush.gif
blush.gif
blush.gif
blush.gif

Edit: unohtui tuo ss800 listasta kokonaan..

Sport 1000 koeajettu, osoittautui liian oudoksi ja epämukavaksi, vaikka onkin todella hieno ja kuulostaa rajulta. Hankinta oli kyllä aika lähellä.
Jotain muitakin joskus päässyt kokeilemaan, malleista en tiedä.

Intopinkeenä painelin Hailacille ja alle ST3. Puolen tunnin ajon jälkeen totesin, että ei ole mun pyörä. Alle SS750FF ja taas sama lopputulos. Koeajon jälkeen lähin mielikuva oli joskus omistamani Fiat Ritmo diesel. En tahdo enää ikinä ajaa sellaisella, vaikka siinäkin arvostin hyvää alakierrosvääntöä ja jykevää fiilistä.

on sitä 999 tullu ajettua ja ei voi moittia mopoa jossa löytyy kaiken maailman säädöt joita en sen kummemmin säädellyt. aivan hyvin se mutkatiellä kulki ja upea oli alavääntö muttaa lähelle samaa ne muutinkin vastaavanlaiset V-2:set menee. lopputulos on: -että aivan mukava mopo!
smile_org.gif

S750 HF, SS 750 FF, Sport 1000, MS2R 1000 tullut ajettua. Tietty tuo huonoin noista on ittellä...

Koeajanut oon Monster 600:n, 999:n, Sport 1000:n. Musta ei tuu Ducatin omistajaa kovin äkkiä. Tuntu siltä, et kun piti alkaa kulkeen ni löikin rajoittajalle
tounge.gif
Onhan nois vehkeissä ehkä oma viehätyksensä, mutta ei minua varten
smile_org.gif

Sport 1000 koeajettu, osoittautui liian oudoksi ja epämukavaksi, vaikka onkin todella hieno ja kuulostaa rajulta.  Hankinta oli kyllä aika lähellä.
Jotain muitakin joskus päässyt kokeilemaan, malleista en tiedä.
GT 1000 sopivampi - ei niin epämukava?
Ehkä. Ei tainnut viime kevään koeajotilaisuudessa olla tarjolla. Ei tosin ole ihan yhtä hyvän näköinen kuin Sport 1000.

Kyllähän miehellä yksi Ducati aina pitäisi olla...

kokeltu Hailacin ST4s:ää (maailman urheilullisin skootteri?) ja 999:ä. Omistettu SS750FF ja 749. Kaikissa on pyörää enemmän kuin tarvitsen. Parilla japanilaisella olen ottanut pikatyypit ja tykännyt kyllä kovasti, etenkin R1 oli hieno.

749 oli jo myynnissä syksyllä kun ei ehdi ajamaan mutta kun ei siitä oikeasti rahaakaan saa niin pidetään sitten, onhan se kuitenkin ollut käydä mp-messuilla ilman että on tehnyt mieli ostaa muuta kuin soft iceä.

749S:llä ajoin about 15tkm , viime kesänä laitoin kiertoon rataharrastuksen rahoittamiseksi. Hieno fillari; kun älli laantuu ja siirryn taas kilpipyörään , luulisin ducen olevan aika vahvoilla.

no joo

on tuo mallisto melkein muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta tullu kokeiltua.

ollu ittellä SS900ie, M900 ,M750
vielä on 888

hauskin noista on kyl M900 ku sitä hieman roplas, 888 on kilvettömänä ollut tallissa ja kurvaillu vaan radalla ku ei oo aikaa muuten.

mutkaisia teitä kaikille 2007 ja siinä on vain jotain mikä menee sydämmeen kun pääsee d.llä mouruttamaan kunnolla mutkapätkää.

Back