• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Oletko ajanut ducatilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Midas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko ajanut ducatilla - tai jopa omistanut/omistat sellaisen

• Olen ajanut

Ääniä: 0 0,0%
  • En ole ajanut

• Olen omistanut/omistan

• Ääniä yhteensä
    0
Olen omistanut... ja omistan taas!
062802jumpie_prv.gif

Ducati on palannut elämääni.
inlove.gif

Nyt on sitten päästy oikeen ajamaankin tuota omaa SS750FF:ää  
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

Hyvältä tuntuu -> tärinä paikotellen mieletön -> nopeusmittarin vaijeri poikki -> jarruvalo jumittaa  
wink.gif

Mutta joka tapauksessa minä tykkään  
062802jumpie_prv.gif

Ja puheet ton pyörän hankalasta ajoasennosta ovat suuresti liioiteltuja. Ainakin mun mitoilla (180cm).

En ole ajanut (monta muutakin merkkiä jäänyt koeajamatta). Menen kyllä ajamaan kun tilaisuus tulee. Erityisesti 1098(s) kiinnostaa !

Kolmatta päivää ajelut menossa! Vaikka edelliset pyörät (ZX-6 & Gsx-R 1000 K4) oli nopeempia niin niillä ei saanu auton varashälytintä soimaan
biggrin.gif

S750FF DP:n kitillä taas laittoi parkkeeratun Boran hälyttimen huutamaan eilen
bowdown.gif

Muutenkin mahtava kruisailuvehje. Vielä kun lämpenis nuo kelit, täällä Oulussa +1 nurkilla...

HEH
biggrin.gif

hyvä Iso-Jii.

itekki ootan että saan jarrulevyt ja pääsisin ajeleen, vois itekki koittaan saanko mitää hälytintä soimaan, kun orkkis-vaimentimien tilalla yks random-änkkäri, on vaan aika räyhä.

Puoli kesää ajelin M900:lla, kunnes ei tie enää riittänyt bodomilla.
Vähemmän oli paukkuja kuin nykyisessä kawassa mutta vaihtaisin takaisin samantein...
confused_orig.gif

Täytyy kyllä myöntää, etten juuri muilla merkeillä ole ajanutkaan
tounge.gif
. Ensimmäinen iso pyöräni kevarin jälkeen on viime kesänä hommattu st4. Sitä ennen koeajoin s800HF:n. Joskus kokeillut Hondaa....
omg.gif

Vastikään kun tuossa Heinolla noita pääsi kokeilemaan täysin syyttä suotta, niin pitihän muuan jouten ollutta pikku monsteria "hieman testata". Olihan se mokoma kiva lelu. Kyllä tuollaisen 20 min pätkänkin jälkeen alkaa pikkuhiljaa ymmärtää, mistä se Ducatien maine tulee.
inlove.gif
Olisi sen laitteen voinut mielellään mukaansa ottaa, ja tuoda talliin. Ei se pölyttymään jäisi. Köyhällä kun vaan ei ole varaa moiseen, niin voi suosiolla lakata haaveilemasta.
confused_orig.gif

Ikävä kyllä en ole vielä päässyt testaamaan. MS4R olisi hauska testata, mutta spare wheelillä ei ole yhtään koeajopyörää.
sad_orig.gif

nyt alkaa oleen ensimmäiset 300km takana ikiomalla 01 600cc möröllä... Se soundi on jottai niiiin siistiä
buttrock.gif

koeajettu on 1098s varustettuna lastulla ja termignoni putkilla
uskomattoman mahtava pyörä,jumalaiset äänet,vääntöä hurjasti,potku piisaa
kevyt käsitellä hyvä alusta&ajoasento
jospa vielä josku sais rahat kasaan tämmöiseen värkkiin.

Back