Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö se silloin pitäisi sujua paremmin ? Ei turhia hartialukkoja ja aristelua liikenteessä. Olo kuin rossilla konsanaanPitäisi varmaan koittaa, että tietäisi millaista se on. Voi olla ihan kivaakin pieni vaikeusasteen lisäys.
täytyy kompata tätä.Ei stana. Krapulassa ajoin kerran ja se oli aika hirveää![]()
Mäyrä huiviin ja käyt kaivamassa sen fillarin sieltä kellarista ja kokeilet sillä. Kannattaa etsiä joku pitkä ja jyrkkä alamäki, ni saa jo aika hyvät vauhdit ja homman muistaa huomattavasti pidempään.Eikö se silloin pitäisi sujua paremmin ? Ei turhia hartialukkoja ja aristelua liikenteessä. Olo kuin rossilla konsanaanPitäisi varmaan koittaa, että tietäisi millaista se on. Voi olla ihan kivaakin pieni vaikeusasteen lisäys.![]()
Juu toi haamuraja ylittyi mun kohalla just ja just vuonna 1991, kun kankkusessa lähin kotilolla liikkeelle . Mittari näytti sillon muistaakseni liki romillee, mutta verikokeen loppusaldo oli kaikkien laskennalisten toimenpiteiden jälkeen 0,529 . Ja poke joka mulle soitti, valitteli ja harmitteli oikeen tosissaan, että ei saa laskemallakaan millään alle 0,5 romillen.Eli pidettäköön tuota 0,5 haamurajaa "kännirajana"
Komppaan. Muutenkin en ole koskaan ollut kännissä koska jostakin syystä suurinosa alkoholijuomista ei maistu hyvältä, joten eipä niitä tule juotuakaan. Toisaalta ei kiinnosta kokeakkaan miltä kännissä olo tuntuisi koska olen saanut tarpeeksi usein nähdä miten kännissä olevat yleensä käyttäytyvät, useimmista tulee täysin pellejä.Niin ja hyvä periaate on, että JOS OTAT ET AJA, JA JOS AJAT ET OTA! Ja tämän kun myös muistaa seuraavana aamuna, eikä tuudittaudu siihen, että eihän se alkoholi nyt enään veressä ole.... ei se pala tunnissa pois jos reilummin ottaa!![]()
Juu mä komppaan kans ! Olut ehkä oli ainut joka maistui hyvältä JOSKUS, mutta kuitenkaan en koskaan ole vielä hyvänmakuista alkoholijuomaa saanut, toki sekoituksilla saadaan se maku parannettuu .Komppaan. Muutenkin en ole koskaan ollut kännissä koska jostakin syystä suurinosa alkoholijuomista ei maistu hyvältä, joten eipä niitä tule juotuakaan. Toisaalta ei kiinnosta kokeakkaan miltä kännissä olo tuntuisi koska olen saanut tarpeeksi usein nähdä miten kännissä olevat yleensä käyttäytyvät, useimmista tulee täysin pellejä.Niin ja hyvä periaate on, että JOS OTAT ET AJA, JA JOS AJAT ET OTA! Ja tämän kun myös muistaa seuraavana aamuna, eikä tuudittaudu siihen, että eihän se alkoholi nyt enään veressä ole.... ei se pala tunnissa pois jos reilummin ottaa!![]()
Siksi onkin aina tullut puhallettua tasan 0 promillea.
Man-saarelleei kiitos. kännikuskit pitäs mun mielestä laittaa yhelle saarelle jossa ne sais ajaa just niinku huvittaa. kai ne jossain vaiheessa loppus... siel ei ois sairaanhoitoo. vain viinaa ja kulkuneuvoja.
Autolla kyllä, mopolla oon pitäny tipattoman linjan.Niin ja yhden kyllä voi aina ottaa![]()